STRATEGIJE ZA DOBAR IMUNITET! Kako do vitamina D kada smo u kući ceo dan?

Pixabay

09:01 Ljubav i zdravlje 0

Ženski magazin/informer.rs | 26. 04. 2020.

STRATEGIJE ZA DOBAR IMUNITET! Kako do vitamina D kada smo u kući ceo dan?

Važan je zbog zdravlja kostiju, kvaliteta noktiju, kose, do funkcija mozga i jačanja imuniteta...

Vitamin D je važan nutritivni element koji nam je potreban iz više razloga - od zdravlja naših kostiju, preko noktiju, kose, do funkcija mozga i jačanja imuniteta. Na dnevnom nivou prosečnoj osobi je potrebno oko 15mcg vitamina D. Posle 70-te godine potreba za istim se u manjoj meri povećava.

OTKRIVEN NOVI SIMPTOM KORONE - Pogledajte u svoja stopala i ako vidite OVU PROMENU, ZOVITE LEKARA

ČAK I BOJA URINA MOŽE DA UKAŽE NA KORONU, ali samo u kombinaciji sa OVIM simptomom!

Naš organizam u suštini ne proizvodi vitamin D, pa je isti potrebno unositi najčešće putem hrane, osim u slučajevima kada smo izloženi sunčevim zracima i kada dolazi do naše lične proizvodnje ovog vitamina. Tokom zimskih meseci ili u bilo kom drugom periodu godine, ako duže vreme ne izlazite na sunce, vrlo je verovatno da patite od nedostatka vitamina D u organizmu, i da isti potajno pati.

PUCA OD S*KSEPILA! Ana Sević POKAZALA PREVIŠE? Pevačica se slikala u provokativnom izdanju! (FOTO)

Međutim, to ne treba da vas zabrinjava, čak i kada smo u trenutnoj situaciji obavezni da budemo kod kuće, usled mera predustrožnosti. Sunčevi zraci su najpoznatiji ali ne i jedini izvor vitamina D. Kako možemo svom organizmu obezbediti preko potreban vitamin D, a da ne napuštamo svoj dom?

Shutterstock

Sedite kraj prozora

Možda ne možete napolje ali svakako možete da sednete kraj otvorenog prozora okrenutog ka Suncu. Na ovaj način ćete svom organizmu obezbediti vitamin D i svakako popraviti svoje raspoloženje.

Dodatak vitamina D

Jedna od mogućnosti je svakako suplement u vidu dodatka vitamina D. Budući da smo većinu vremena kod kuće i da se u suštini ograničeno hranimo, kvalitetni multivitamini predstavljaju dobar izbor. Šumeće tablete su najjednostavnije rešenje.

Shutterstock

Jedite ribu

Riba poput tune i lososa predstavlja savršen izbor vitamina D, a dobra je i ona u konzervi. Odlična je osim toga i zbog činjenice što konzervirana može da stoji u ostavi duži vremenski period.

KANJE VEST ZVANIČNO POSTAO MILIJARDER! On je drugi reper kome je ovo pošlo za rukom

Pojačajte konzumaciju mleka

Kravlje mleko je bogato vitaminom D, ali i sojino i bademovo. Osim mleka vitamina D ima u brojnim vrstama jogurta, sira i drugih mlečnih proizvoda.

Shutterstock

Sok od pomorandže

Izvrstan način da se osvežite i dobijete dnevno preporučenu dozu vitamina D.

PROČITAJTE JOŠ


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.