NERVIRAJU VAS REKLAME NA JUTJUBU? Biće ih još više

Reuters

15:31 Hi-Tech 0

MASHABLE | 22. 11. 2018.

NERVIRAJU VAS REKLAME NA JUTJUBU? Biće ih još više

Većini ljudi smetaju reklame koje "iskaču" na početku i tokom prikazivanja Jutjub videa, zbog čega je ta internet video platforma najavila promene kada su reklame u pitnaju - još reklama!

Iz Jutjuba su najavili esperimentalno uvođenje dve tzv. pre-roll reklame na početku videa. To, međutim, znači da reklame biti ređe emitovane za vreme gledanja videa. 

Iz Jutjuba procjenjuju da će, na taj način, ostvarivati i do 40 odsto manje prekida zbog reklama tokom gledanja jednog videa. 

"Pre-roll" reklame, na početku videa, će takođe biti moguće "preskočiti". 

Iako 40 odsto možda zvuči mnogo, odluka Jutjuba donata je kao reakcija na rezultate istraživanja koje je pokazalo da su korisnici "prilično osetljivi" na često pauziranja videa, posebno u slučajevima kada korisnici gledaju duže video snimke. 

Novi način prikazivanja reklama će za desktop verziju Jutjuba biti uveden ove godine, nakon čega će je dobiti mobilnu i TV verzija. 


Nove promjene će, po svoj prilici, biti dobra vest i za oglašivače, budući da su iz YouTubea saopštili da je, tokom prvih testova, izmereno ukupno povećanje reacha za 8 do 11 odsto.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]