A
NEVEROVATNO OTKRIĆE NASA: U gradu Nišu se nalaze KOSMIČKA VRATA?!
Grupa stranih i domaćih "naučnika" ispitivaće narednih meseci „vodu, zemlju i vazduh“ Niša i okoline kako bi pronašli tačku koja ima figurativni naziv "kosmička vrata"
sputniknews.com 12. 09. 2017. 23:47
9
printscreen

To parče niške zemlje je, kako tvrde, deo „kosmičkog levka“, što predstavlja putanju gde talasi sto puta brže putuju od zemljine kugle do kosmosa, piše portal "A1 info".

Kao prethodnica tom timu, u Nišu se ovih dana ponovo, posle 15 godina, našao Đorđe Špirić Frakson, „naučni istraživač paranormalnih“ pojava koji je inicijator istraživanja.

- Skica po kojoj sam ustanovio da se baš na ovom mestu nalaze kosmička vrata potiče iz NASA koja je posle istraživanja došla do ovog zaključka. Cilj istraživanja je da se pronađe najidealnije mesto na zemlji gde se leče mentalna oboljenja kao što su razne fobije, strahovi, posledice raznih stresova i slične pojave- priča on.

Špirić će, kako pojašnjava, po skici iz NASA pokrenuti timsko istraživanje u gradu i okolini, gde bi trebalo da pronađu parče niške zemlje „gde planeta zemlja zapravo ima najbržu, najfleksibilniju talasnu komunikaciju sa kosmosom, a što predstavlja najdelotvornije mesto za lečenje fobija i sličnih oboljenja“. Frakson kaže da je bio šokiran kada je pohađajući jednu studijsku grupu čuo da levak ide direktno iz Srbije odnosno iz Niša i okoline.

Adam Block—Mount Lemmon SkyCenter/University of Arizona

- Prema toj polutajno objavljenoj skici, na ovom prostoru jugoistoka Srbije u prečniku od 40 kilometara, nalazi se jedino mesto na zemaljskoj kugli čiji talasi u najvećem intenzitetu pogoduju izlečenju ljudi koji su na primer imali saobraćajni udes, pa ne mogu ponovo da sednu za volan, preživeli razvod, pa sada imaju velike probleme sa socijalizacijom, neko je preživeo napad nožem, pa se sada boji da izađe na ulicu… Širok je pojam tih stečenih emocija."

- U svakom slučaju, na prostoru Niša i okoline se nalazi jedno ili više mesta, dokazaće istraživanje, gde zemlja najbolje komunicira sa kosmosom- rekao je Špirić.

On dodaje da još istražuju kakva vrsta talasa utiče na mentalna oboljenja.

- Nadam se da ćemo posle dužih analiza moći da budemo malo precizniji kako i na koji način ova sredina deluje ’srećno‘ na ljude. Ova istraživanja nemaju nikakvu vezu sa gatarama, vračarama i sličnim pojavama, već se naslanjaju na istraživanja velikog naučnika Nikole Tesle koji je imao svoje teorije o postojanju jednog takvog mesta.

printscreen

Iskreno, kada sam video skicu i shvatio da je u pitanju Grad Niš, setio sam se da sam ovde imao izuzetno mnogo uspeha u terapijama, tako da sam odmah odlučio da dođem ovde i nema novca koji bi me u tome sprečio. Za dolazak u Niš sam imao podršku nekoliko naučnih istraživača, a najviše mi znače reči Kena Baklana, profesora koji ispituje uticaje magneta“, priča Špirić.

O takozvanom "kosmičkom levku" se maltene ništa ne zna u javnosti, kaže Špirić.

- Nije mi prijatno ako neko kaže da ja od ovog istraživanja imam neke koristi jer ja tu ne vidim novac. Ja živim udobno u Australiji, radim terapije i nije mi potrebno da sebe izlažem bilo kakvim egzistencijalnim rizicima, ali ovo je toliko intrigantno da sam morao da sednem u avion i odmah dođem u Niš kako bi počeo da istražujem - istakao je Špirić.

On je dodao da sledeće nedelje dolazi jedan američki istraživač kako bi počela merenja.

- U mnoge stvari se ne razumem, ali znam ko zna, tako da će jedan po jedan naučnik dolaziti u Niš iz zemlje i inostranstva kako bi ispitivali zemljište, magnetni elektricitet, elektromagnetne talase i sve drugo što je potrebno kako bi dokazali da se baš na ovom parčetu niške zemlje nalazi mesto gde ’talasi jure‘ u odnosu na druge delove zemljine kugle.

O svim zaključcima ću da obavestim Vladu Srbije jer ovo nije moj privatni projekat već nacionalna stvar“, napominje ovaj rođeni Sarajlija.

KOMENTARI9
OSTAVI KOMENTAR
Ivan13.09.2017. 00:11
Interesantno da bas kod nisa nalazi ruski humanitarni centar ...ajde farbajte nekog drugog
Matevcha13.09.2017. 00:36
Да се кладимо да ће ''ЛЕВАК'' тражити близу руске базе на аеродрому!
moravac13.09.2017. 04:05
da su rusi u Valjevo bas tamo bi bio levak i tamo bi dolazili ciamia6 "naucnici".
Stojan13.09.2017. 04:07
I to je bas tamo gde je ruski humanitarni centar!!!!
milorad13.09.2017. 09:13
Kako bas u nis da se otkrije sad,pa nisu ti rusi u nis vanzemaljci
nikola13.09.2017. 09:42
Pa opet amerikanci da nadju nesto sto im odgovara u nasoj zemlji pa opet da je cepaju i lome i kolonizuju... bravo, svaka cast...
CAPAJEV13.09.2017. 17:32
U pitanju je Rusku Humanitarni Centar. Kakva bre kodmicks vrata i to u Nis
Rados1040315.09.2017. 03:35
Могу рећи да су досадашња осам коментара без икаквих основа. Иако ми је драго што се диже Србски глас за Русе. Међутим, на овом Путу је нешто много, много озбиљније, и изнад свих дневнополитичких будалаштина. Господина Шпирића треба итекако уважити, јер се озбиљно бави научноистраживачким радом а вала има и дар природе. Не заборавимо, да у било ком периоду, није био схваћен ниједан велики истраживач. Зар то није случај и са највећим Генијем Планете Николом Теслом. Треба имати у виду да од 1963. год. до дана-данашњег је забрањено летети изнад Мерошине, још прецизније Биљега... То зна војна служба.
SVE O POZNATIMA
    10o
  • Popinci
  • Kosjeric
    13o
SRBIJA SE POKLONILA "ORLOVIMA"! Više od 20.000 navijača dočekalo ŠAMPIONE!
Insajderska priča,trač ili istina, pišite, podelite...