10.03.2022.

15:43

Foto: Toppress

Društvo

POSLE 51 GODINE RADA STANARI "SAHRANILI" LIFT, A ONDA SE DOGODILO NEŠTO NEOČEKIVANO! Evo o čemu se radi!

Duhovita i pomalo sablasna fotografija koju je napravio stanar pomenute zgrade Dejan, prikazuje drveni krst s natpisomi: "Lift (1970-2021)".

Dejan, osim što je i autor fotografije, ujedno je i idejni tvorac ovog neuobičajenog dela. Kako je objasnio za Telegraf, bio je to jedan od načina da ukaže na problem sa kojim se stanari zgrade već neko vreme bore kao sa vetrenjačama.

- U oktobru nam se pokvario lift. Nije radio tri meseca, onda su došli da zamene elektroniku, iako smo platili sve uredno za postavljanje novog lifta. Radio je pet ili šest dana i opet se pokvario - objašnjava Deajn.

Kako navodi, sitaucija je dodatno teška jer mu je supruga u 7. mesecu trudnoće.

- Niko ne odgovara na naše apele da se ovaj problem konačno reši. Supruga je non stop na telefonu, danima, od kako se opet pokvario. Čak nas i upravnica zgrade ignoriše, a problem se tiče svih stanara - dodaje on.

Zato je našao kreativan način na ukaže na problem. Inspiracija mu je, objašnjava kroz smeh, bio čuveni Sava iz Kikinde.

- Nisam izmislio ništa novo. Zanimljiv mi je bio samo taj način da se ukaže na problem. Krst je postavljen tu samo dok smo ga fotografisali, sklonili smo ga posle toga, da se narod ne sablažnjava. Nije mi namera ni da bilo koga uvredim, samo da pošaljem poruku, jer stvarno više ne znamo šta da radimo - kaže Dejan.

Posle Dejanove izjave, oglasila se upravnica zgrade u Deligradskoj 24.

- Tačno je da je popravljen, da je izvršena primopredaja 25. februara 2022. godine, izvedenih radova i da je u tom momentu lift radio. Nije tačna tvrdnja da ih upravnica ignoriše ni sad, a ni tokom celog perioda koliko lift nije radio. Pre svega, stanari u zgradi su se jedva složili da se prihvati ponuda za rekonstrukciju lifta na održanom sastanku. Na osnovu odluke, potpisan je ugovor, i oni su bili u obavezi da radove počnu u roku, kako su napisali u dostavljenoj ponudi, što nisu učinili- kaže upravnica:

- Od datuma potpisivanja ugovora o izvođenju radova, više puta je urgirano da radovi počnu i da se lift stavi u funkciju i to u pisanoj formi, a i telefonom. U roku od pola sata, kako se lift pokvario, kvar je prijavljen, postavljeno je obaveštenje na oglasnoj tabli i ponovo je urgirano telefonskim putem kod nadležne službe.