14.07.2018.

12:51

Foto:

Vesti

MOBILNI OPERATERI NAS PRAVE MAJMUNIMA! Telefoni koje nam prodaju za jedan dinar su VEĆ KORIŠĆENI?!

U Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije čak tvrde da mobilni operateri prodaju, uz pakete, telefone za jedan dinar koji su sumnjivog porekla i nemoguće im je ući u trag.

Predsednik NOPS Goran Papović je komentarišući sumnje pojedinih građana da su mobilni telefoni koji se prodaju za jedan dinar već korišćeni i reparirani, kaže da ti telefoni možda stvarno i vrede jedan dinar, ali da nije samo to problem. 

- Možda stvarno vrede samo jedan dinar i nemaju nikakvo pravo da naplaćuju bilo šta više od jednog dinara. 

NE UPADAJTE U TELENOR ZAMKU! Kupovina mobilnog se evidentira u Kreditnom birou, TELEFON NA RATE ZNAČI KREDIT!

Papović upozorava da je tim telefonima nemoguće ući u trag i da za neke od njih nema ni rezervnih delova, niti je čak moguće za njih dobiti zamenski telefoni u slučaju kvara. 

- Svesni smo da se godišnje gube milioni evra u sivoj zoni, ali to ne opravdava mobilne operatere da 'takve' telefone prodaju nama. Potrošači koji žele da izbegnu sivu zonu odlaze u legalne prodavnice, kod mobilnih operatera, a sačeka ih ono od čega su pobegli želeći da ne kupuju od bilo koga, da ne kupuju u sivoj zoni, po prodavnicima koje nisu za to registrovane ili na pijacama - naveo je on. 

MOBILNI OPERATER "VIP" NE HAJE ZA ZAKON! I dalje naplaćuju PENALE ZA RASKID UGOVORA!

On, podseća da su mobilni operateri nedavno dobili zabranu da naplaćuju kazne za prevremeni raskid ugovora sa korisnicima i naglasio da je NOPS još pre više godina upozoravao da "jasno piše u Zakonu o obligacionim odnosima da ne postoje ugovorne kazne za finansijske usluge, odnosno da za novčane nadokande ne postoji ugovorna kazna". 

Mobilni operateri će sada reći - 'dobro, nećemo više", ali šta je sa oštećenim potrošačima i šta će biti sa time što su mobilni operateri protivpravno ostvarili dobit, pita Papović. 

TELENOR PREVARIO SVOJE KORISNIKE! Ukidaju aplikacije koje su PROMOVISALI PRE MESEC DANA!

Navodi da je problem u tome što ne postoje kolektivne tužbe građana i da se mobilni operateri kod naš još vode pravilom APP (ako prođe - prođe). 

- Još uvek imamo APP kod mnogih potrošača koji nisu informisani. Poslaće vam neki račun, pa ako primetite da taj račun ne odgovara onom što je potpisano ili da je to zabranjeno primetite, a ako ne, naplatiće vam - rekao je Papović.

Tagovi: