• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Informer.rs/Happy

07.04.2023

12:12

U BEOGRADU IPAK OSTAJE KARTA OD 90 MINUTA, EVO KOLIKO ĆE KOŠTATI! Najavljeno "drastično pojeftinjenje"

Tanjug/Vladimir Šporčić

Srbija

U BEOGRADU IPAK OSTAJE KARTA OD 90 MINUTA, EVO KOLIKO ĆE KOŠTATI! Najavljeno "drastično pojeftinjenje"

Podeli vest

Cena karta koja je trajala 90 minuta i iznosila 90 dinara, prema najnovijim najavama gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića, biće 50 dinara, a pojeftiniće mesečna koja će umesto 3.000 iznositi 2.500 dinara.

- Kvalitet javnog prevoza, ulaskom "Busplusa" u čitav sistem, godinama je opadao jednako kao i naplata, te je nezadovoljstvo i korisnika i Grada raslo, zbog čega je predložena promena sistema i drastično pojeftinjenje javnog prevoza u Beogradu - rekao je gradonačelnik Aleksandar Šapić gostujući na Happy televiziji.

On je za TV Hepi pojasnio i da se čitav sistem na ovaj način pojednostavljuje, a novina u odnosu na jučerašnju najavu jeste pomenuto smanjenje cene mesečne karte za jednu zonu i niža cena vremenske karte od 90 minuta.

Grad će ubuduće biti podeljen na dve zone i postojaće dve tarife. Vremenska karta za 90 minuta koštala je 90 dinara, a sada će biti 50, dok će dnevna karta za obe zone iznositi 200 dinara. Sedmodnevna karta, takođe za obe zone, koštaće hiljadu dinara koliko je ranije koštala trodnevna. Sledeća velika stvar jeste cena mesečnih karata, koje su se kretale u zavisnosti od zone od 2.990 do 4.990 dinara. Sada će zona A ili zona B biti 2.500 dinara, a obe zone 3.500 dinara. Pojefetinjenja, dakle, idu skoro i do pedeset procenata, što mislim da će ljude opredeliti da plaćaju prevoz – istakao je Šapić.

Jeftinije i godišnje karte za obe zone

Predlog je da godišnje karte koštaju 25 hiljada za jednu zonu, odnosno 35 hiljada za obe zone, dok je nekada bilo 54 hiljade. Pored osnovaca, pravo na besplatan prevoz imaće i srednjoškolci, a stariji sugrađani više neće na godišnjem nivou plaćati 417 dinara za novu kartu već će im karta biti doživotna. Sve druge povlašćene kategorije ostaju i cena će biti hiljadu dinara. Uvešće se i sistemi plaćanja posredstvom sms-a i aplikacije, ali i na prodajnim mestima, precizirao je Šapić.

Ljudima ćemo ove informacije poslati na adrese da ne bi bilo plasiranja dezinformacija i opstrukcija – rekao je Šapić.

Foto: Printscreen/TV Happy

Neće biti više validiranja karti, a ako se putnik zatekne bez karte neće biti izbacivanja iz prevoza već će mu biti data mogućnost da kaznu plati i to u narednih nekoliko dana po duplo manjoj ceni.

Te vrste tenzija neće više biti u prevozu, kao ni ulaska na prva i izlaska na ostala vrata niti zadržavanja kod validatora. Naša obaveza jeste da podižemo kvalitet prevoza i vozila i da povećamo frekvenciju vozila na najopterećenijim linijama – naglasio je Šapić.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set