• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer/Politika

02.02.2024

13:31

Deca koja piju energetska pića sklonija su samoubistvu! Evo kako utiču na njihove mozgove, posledice su jezive

Shutterstock

Vesti

Deca koja piju energetska pića sklonija su samoubistvu! Evo kako utiču na njihove mozgove, posledice su jezive

Deca koja konzumiraju energetska pića sklonija su poremećajima mentalnog zdravlja, pokazali su rezultati najnovije britanske studije

Prema istraživanju Univerziteta u Njukaslu i Tisajdu, energetska pića mogu negativno da utiču na dečije mozgove jer se njihovom upotrebom povećava rizik od mentalnih problema, uključujući poremećaj pažnje sa hiperaktivnošću (ADHD), depresiju, anksioznost i samoubilačke misli.

Konzumiranje energetskih pića ima za cilj povećanje energije pomoću kofeina i drugih stimulansa. U istraživanju, koje je objavljeno u časopisu Publik Helt, naučnici su uzeli u obzir podatke iz 57 studija koje su obuhvatile 1,2 miliona dece i mladih iz više od 21 zemlje koji su konzumirali energetska pića, preneo je Njujork post.

Istraživači su sproveli ovu studiju kao nastavak inicijalnog istraživanja iz 2016. godine, a otkrili su još više negativnih posledica po mentalno i fizičko zdravlje dece koje izaziva konzumiranje energetskih pića, rekla je glavni autor studije, profesorka na Univerzitetu Tisajd Amelija Lejk.

Na osnovu ovih nalaza, istraživači i druge britanske zdravstvene organizacije pozvale su vladu da zabrani prodaju energetskih pića deci mlađoj od 16 godina, prenosi Tanjug.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

Nebojša Bakarec: Sva Vučićeva odlikovanja – Najveće je ono od naroda!
Kolumne

Nebojša Bakarec: Sva Vučićeva odlikovanja – Najveće je ono od naroda!

Predsednik Republike Srbije, Aleksandar Vučić je odlikovan je danas, 9.6.2026. godine, od strane predsednika Angole, Žoao Manuela Gonsalveša Lorensa, Ordenom Agostina Neta. Predsednik Republike Srbije, Aleksandar Vučić je odlikovan sedamnaest puta tokom svoja dva mandata predsednika Republike, od strane stranih državnika i verskih velikodostojnika.

09.06.2026

19:04

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Magazin

Džet set