• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Informer/Kurir

23.05.2024

13:29

Novi trend stigao u Srbiji! Vlasnici pasa organizuju rođendanske žurke za svoje ljubimce: Cene paprene, od 100 do 5.000 evra!

Shutterstock

Vesti

Novi trend stigao u Srbiji! Vlasnici pasa organizuju rođendanske žurke za svoje ljubimce: Cene paprene, od 100 do 5.000 evra!

Podeli vest

U našoj zemlji je poslednjih meseci zavladao bizaran svetski trend proslave rođendana kućnih ljubimca, prvenstveno pasa i mačaka.

Stručnjaci ovu pojavu ocenjuju kao pomodarstvo i priliku vlasnika da na društvenim mrežama objavi raskošne fotografije sa žurke radi lajkova i time pokaže koliko je imućan.

U slavljenikovo ime, vlasnici kupuju specijalne torte, a na psećoj žurki obezbeđuju i kompletne slatke stolove, kapice za slavljenika, balone i skupe ramove za slikanje... Jedna bivša rijaliti učesnica je prošle godine organizovala slavlje svom pomerancu u elitnom prestoničkom restoranu, za šta je, prema njenim rečima, "iskeširala" 5.000 evra.

Neki vlasnici proslave organizuju i u popularnim pansionima za kućne ljubimce koji pružaju negu životinjama i organizuju žurke.

Cena proslava zavisi od mesta, ali kreće se od 10.000 dinara pa do nekoliko hiljada evra ukoliko je žurka u restoranu. Tu obavezno budu zvanice, odnosno prijatelji koji imaju svoje ljubimce i dovode ih na zabavu.

Bez smisla

Psihologinja Dragica Mihajlović smatra da su kućni ljubimci deo porodice i da je lepo da deca odrastaju s ljubimcima, ali da je proslava njihovih rođendana besmislena.

- Kućni ljubimci su posebna vrsta ljubavi, međutim, ovde se postavlja pitanje zbog čega se slave rođendani i koja je poenta toga. Slavljenik tog dana treba da se oseća lepo jer je to njegov dan i tog dana ispunjavaju se sve njegove želje. U ovom slučaju, tj. trendu, imamo nešto sasvim suprotno.Ne ispunjavaju se nikakve slavljenikove želje i potrebe i ne slavi se rođendan zbog njega, nego zbog vlasnika. Tu može doći do problema - rekla je za Kurir Mihajlovićeva.

Foto: Shutterstock

 

Potvrdila je da se rođendani danas često slave ljubimcima.

- To zaista može da izgleda lepo, ali je jako bitno ne prelaziti granice. To je danas postalo pomodarstvo, pa se te proslave organizuju samo radi fotografije, lajka i da se nekome pokaže kako se i šta se sve može priuštiti. Nažalost, i dečji rođendani su postali takvi jer se ne prave više zbog dece, nego zbog roditelja. Tako je i u ovom slučaju, samo se to prebacilo na kućne ljubimce. Zato uvek treba da se vratimo korak nazad i zapitamo se zašto se nešto radi i šta ispunjava dušu, a to svakako nisu ekstremi - kazala je.

Hvalisanje

I sociologinja Jelena Radović kaže da su sa sociološkog i psihološkog stanovišta kućni ljubimci deo porodice za koje se često vezujemo kao za čoveka.

- U današnje vreme ljudi vole sve da podele na društvenim mrežama, i to je postao trend i jedna vrsta kulture. Nemamo granicu između "onlajn" i "oflajn" života i oni su postali praktično neodvojivi i isprepletani. Društvene mreže su postale album modernog društva i današnjice. Proslave rođendana kućnih ljubimaca možemo da vidimo kao jednu od prilika koju će vlasnici ljubimaca iskoristiti i prikazati javnosti koliko su srećni. Te žurke su u njihovu čast i predstavljaju slavljenje života. Međutim, životinje nisu svesne rođendana i ne broje godine, te sve to vlasnici priređuju više zbog sebe nego zbog njih - istakla je Radovićeva i dodala:

- Na tim proslavama zvanice donose sve ono što je jednom vlasniku potrebno za ljubimca, počev od keksića, odelca za pse, gumenih igračaka i hrane koju svakodnevno koriste.

Spremaju ih za manekne

I u Kruševac je stigla svetska moda za ljubimce! Posvećenost najboljim prijateljima ide dotle da im se pored organizacije rođendanske žurke otvaraju i profili na društvenim mrežama pa je tako bulog Srećko dobio ponudu za posao u inostranstvu kao maneken.

- Profil na Instagramu otvorila je drugarica i od tada broj pratilaca lagano raste. Za sada ih je nešto manje od 600, ali već je popularan - kaže vlasnica Jelena Radosavljević.

Foto: Instagram

 

Među pratiocima, kako kaže, ima najviše stranaca koji i nude saradnju!

- Nude mu da reklamira proizvode i hranu za pse. Nismo mnogo razmišljali o tome, ali videćemo kako će se odvijati situacija i hoće li Srećko imati manekensku karijeru - kaže kroz smeh Jelena i dodaje da Srećko za sada najviše uživa u pažnji koju mu popularnost donosi.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

Dok je postajao najbogatiji čovek u zemlji, Beograd i Srbija su gladovali!! Đilasovu bahatost nijedan normalan čovek ne može da razume
STRAŠNE MALVERZACIJE

Dok je postajao najbogatiji čovek u zemlji, Beograd i Srbija su gladovali!! Đilasovu bahatost nijedan normalan čovek ne može da razume

Tajkun i lider hejterske opozicije Dragan Đilas svesno je prekršio zakon u vezi sa izgradnjom Mosta na Adi i potrošio ogromne svote novca građana. Prema informacijama koje je Informer objavio, Đilas je uložio skoro 10 miliona evra, naravno, narodnih para, kako bi most bio otvoren pred izbore, a sve u cilju lične promocije i marketinškog poteza za Novu godinu.

08.11.2024

15:18

TV

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set