• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Informer/ekapija

12.07.2024

09:06

Važna odluka Vlade o brzoj saobraćajnici kroz Šumadiju: Evo kada počinje gradnja prve deonice puta "Vožd Karađorđe"

Informer

Vesti

Važna odluka Vlade o brzoj saobraćajnici kroz Šumadiju: Evo kada počinje gradnja prve deonice puta "Vožd Karađorđe"

Podeli vest

Vlada Srbije usvojila je na današnjoj sednici Uredbu o utvrđivanju Prostornog plana područja posebne namene za brzu saobraćajnicu Vožd Karađorđe, čime se stiču uslovi da se do kraja godine otpočne za izgradnjom prve deonice te brze saobraćajnice – od Lazarevca do Aranđelovca.


- Izgradnja državnog puta I reda Vožd Karađorđe, kao savremenog putnog pravca, od strateškog je značaja u povezivanju lokalnih samouprava, ravnomernom održivom regionalnom razvoju, ekonomskoj valorizaciji čitave teritorije, povećanju zaposlenosti i standarda kroz nove investicije i predstavljao bi najbržu vezu Istočne Srbije sa Centralnom i Zapadnom Srbijom i koridorima E-75 i E-763 - navodi se u saopštenju.

Foto: Informer

 

 

Agencija za prostorno planiranje prihvatila je kao osnovane primedbe građana na plan, koje su se ticale kraka brze saobraćajnice koji je trebalo da prolazi kroz opštinu Topola prema Kragujevcu.

Kako je eKapija već pisala, Komisija za stručnu kontrolu planske dokumentacije brze saobraćajnice Vožd Karađorđe kroz opštinu Topola zvanično je predložila da se iz projekta izuzme celokupan krak Zagorica-Svetlić, tako da samim tim ne postoji ni krak Ljubeselo.

Podsetimo, u martu je Agencija za prostorno planiranje i urbanizam Srbije oglasila javni uvid u nacrt prostornog plana područja posebne namene infrastrukturnog koridora državnog puta Vožd Karađorđe. Ovim planom predviđena je trasa puta dužine 163,75 km sa tri tunela i više od 130 mostova. Takođe, na trasi je planirana i 21 petlja.

Put, kako se u dokumentu navodi, mora da se izgradi tako da ima dve fizički odvojene kolovozne trake, sa dve saobraćajne trake za svaku kolovoznu traku, s tim što svaka saobraćajna traka mora da bude široka najmanje 3,5 m, kao i da svaka kolovozna traka, periodično na oko 2 km duž trase, ima posebnu nišu/traku širine 3,5 m i dužine 30 m, za prinudno zaustavljanje vozila.
 


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set