• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video
Avio-kompanija uvodi rigorozne mere za ručni prtljag: Zaposleni će uzimati sve - Ovo je razlog

Shuterstock

Zaštitnik potrošača

Avio-kompanija uvodi rigorozne mere za ručni prtljag: Zaposleni će uzimati sve - Ovo je razlog

Podeli vest

Za svaki uočen predmet u ručnom prtljagu koji ne ispunjava uslove avio-kompanije Rajaner, zaposleni na aerodromu dobijaće bonuse od 2,50 evra, umesto dosadašnjih 1,50 evra rekao je izvršni direktor Rajanera.

Majkl O’Liri, generalni direktor avio-kompanije Rajaner se povodom izjave izvršnog direktora oglasio i branio politoku avio-kompanije. Kako dodaje, mesečno ograničenje od 80 evra takođe će biti ukinuto.

Svi putnici čije dimenzije ručnog prtljaga budu prelazile maksimalne dimenzije, moraće da plate dodatnih 90 evra, a njihova torba biće smeštena u prtljažnik, što se korisnicima uopšte nije dopalo.

Uprkos burnim reakcijama putnika O’Liri navodi da se uz bonuse osoblje aerodroma stimuliše da detaljnije kontroliše dimenzije prtljaga.

Nova praksa praktikovaće se od novembra, početka zimske sezone letova.

- Povećaćemo ih sa 1,50 evra na 2,50 evra, verovatno od početka zimskog rasporeda letenja u novembru, i apsolutno se ne izvinjavam zbog toga - rekao je O’Liri.

Foto: EPA

Rigorozna pravila za ručni prtljag

Kako dodaje, bonus po radniku sada iznosi maksimalno 80 evra na mesečnom nivou, a ubudući neće biti ograničeno.

- Ljude treba podsticati. Želim da naše osoblje uhvati ljude koji varaju sistem - rekao je on, pa dodao:

Redovno se ukrcavam na letove u Dablinu i nemamo nikakvih problema sa malim torbama, to je mit. Neki putnici kažu 'oh, samo je rajsferšlus bio otkinut', ali ako je rajsferšlus jedina stvar koja ne ispunjava propise o veličini, u redu je. Još uvek sam zbunjen brojem ljudi sa rančevima koji misle da će proći kroz prokleta vrata, a mi nećemo primetiti ranac. Primetićemo. I vi ćete platiti za ranac. Nećete nastaviti ako vam se ne sviđa.

Majkl O’Liri objašnjava da u procentima 99,9 odsto putnika poštuje pravila. Broj ljudi koji plaćaju ulaznicu je manji od 0,1 odsto njihovih putnika, što je i dalje 200.000 putnika godišnje.

- Dakle, još uvek imamo posla da ih se rešimo, ali je broj ljudi koji plaćaju ulaznicu mali. Dobijaju nesrazmerno veliku medijsku pažnju, ali iskreno, nas zapravo nije briga - zaključio je.

Politika avio-kompanije Rajaner jeste da svi putnici u kabinu potpuno besplatno mogu uneti malu torbu koja staje ispod sedišta, a propisane dimenzije su 40 x 30 x 20 centimetara. Dalje, u ručni prtljag spada mali kofer sa točkovima, do 55 x 40 x 20 centimetara i za njega se plaća dodatno, ali manje nego za registrovani prtljag u prtljažniku.

Ovaj primer nije jedinstven. Slično Rajaneru postupa i kompanija IziDžet u Svisportu, gde zaposleni po svakom uočenom neispravnom prtljagu dobiju dodatnih 1,40 evra.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Putnik

pre 3 meseca

Jednom sam leteo RyanAir-om i nikada vise. Najgora avio kompanija pored Wizaira. Putnike tretiraju kao stoku, redovno kasne, traze da putnici tretiraju njih kao da su Lufthansa a oni se odnose kao da prevoze goveda na klanje. Sve je jedna velika prevara, tu i tamo neko uspe da kupi povratnu kartu za 30 Evra ali ako je kupi godinu dana unapred, pristane da sedi na krilu u da ponese samo četkicu za zube. Ako hocete normalno de letite, da kupite kartu ne ranije nego 2-nedelje pre leta, ponestee prtljag, to ispadne uvek skuplje nego najbolje kompanije. Zato MRŠ sa tržišta, ne zasluzujete ni jednog putnika!

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set