• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Zaštitnik potošača

16.04.2018

09:25

ŠOK ZA PRIPEJD KORISNIKE TELENORA! Skratili važenje kredita za 270 dana!

Zaštitnik potrošača

ŠOK ZA PRIPEJD KORISNIKE TELENORA! Skratili važenje kredita za 270 dana!

Podeli vest

Umesto dosadašnjih 330 dana, uplaćena dopuna važi samo 60. Čak 11 različitih pripejd tarifa objedinjeno je u jednu, o čemu su vlasnici kartica bili obavešteni SMS porukom, bez mogućnosti izbora

Promenu vlasničke strukture "Telenora" već su na svojim plećima počeli da osećaju i korisnici usluga ovog mobilnog operatera. Među prvima na udaru našli su se vlasnici pripejd kartica, kojima je nedavno putem SMS-a stigla poruka kojom ih operater obaveštava da je došlo do promene u tarifama, a koje počinju da se primenjuju od 24. aprila. 

Naime, pripejd tarifni paketi: "Tako lako", "Više priče", "Telenor Play+", "Telenor Prepaid Youth", "Telenor Prepaid 3 puta više", "Standard", "Priča", "Posle 4", "Poruke", "Handset tako lako" i "Handset priča" biće prebačeni na tarifni paket "Telenor pripejd 200".

Ono što je najviše pogodilo korisnike jeste što se skraćuje period važenja uplaćenog kredita sa 330 sa 60 dana.

Posle 60 dana blokirate moj novac i primoravate me da uplatim još novca, iako imam kreditIvan Vuković, klijent "Telenora"

Reklamne poruke u nepristojno vreme

Pojedini korisnici "Telenora" svoje nezadovoljstvo nisu izrazili povodom sadržaja dobijenih poruka od operatera, već vremenom kada te poruke stižu.
- Molim vas da reklamne SMS poruke šaljete u neko normalno vreme - napisao je Zoran Stojanovski i priložio fotografiju na kojoj se vidi da su mu tri poruke stigle u i te kako nepristojno vreme. Dve su mu poslate oko pola dva iza ponoći, a jedna oko šest sati ujutru.

- Bez moje saglasnosti prebacujete me na novi tarifni paket, a cene su potpuno iste kao i na starom "Tako lako", samo zato što mi skraćujete trajanje dopune sa 330 na 60 dana ili postoji neki razlog da bi korisnicima bilo bolje, a ne samo vama? - poručio je vidno iznerviran korisnik Ivan Vuković, a na njihovo opravdanje da je sve u cilju olakšavanja usluga korisnicima poručio:

- Niste vi meni ništa olakšali, nego mi posle 60 dana blokirate moj novac i primoravate me da uplatim još novca iako imam kredit. To jest nemam, pošto ste ga blokirali. Znam ja da vi imate mogućnost da izmenite cene, usluge i, naravno, uvek na štetu vaših korisnika ili uskoro bivših korisnika.

Ništa manje zbog svega ovoga nije bila, najblaže rečeno, razočarana još jedna korisnica, Katarina, koja je kratko upitala:

- Kako nekoga mogu da obaveste da će mu tarifni paket biti promenjen na tarifni paket "Telenor pripejd 200" bez objašnjenja šta to znači? Kako se to šalju poruke sa naređivačkim stavom za promenu tarifnog paketa?

60 dana sada važi uplaćena dopuna

Sve što su predstavnici "Telenora" imali da poruče nezadovoljnim klijentima jeste da je sve po zakonu.

- Kako bismo olakšali izbor paketa, kreirali smo jedan za sve korisnike, a opštim uslovima je predviđena mogućnost da "Telenor" izmeni cene usluga ili druge komercijalne uslove - poručuju iz "Telenora".

Da ova kompanija voli da neprijatno iznenadi svoje korisnike porukama, pokazalo se i prošlog meseca, kada im je saopšteno da se samo dva meseca nakon instalacije ukida aplikacija za čuvanje kontakata i fotografija, o čemu je Zaštitnik potrošača već pisao.



Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
XXL

pre 6 godina

Imam kao drugi 'broj' njihovu karticu u pripejd tarifi i dobio sam pomenuti SMS. Na žalost 'Telenor' je jedna od najgorih i najskupljih mreža i zato su prinuđeni da prisiljavaju korisnike da ih plaćaju. I dobro je što odlaze iz Srbije.

Nenad

pre 6 godina

Telenor Banka nedozvoljava gradjanima Srbije koji imaju prebivaliste na Kosovu i Metohiji da otvore online racun,zahtevaju da se prijavite na teritoriji uze Srbije,pravdaju se da je takve propise donela NBS,sramota i za Telenor Banku i NBS,zbog narusavanja prava drzavljana Srbije na teritoriji Kosova i Metohije,nadam se da cete objaviti komentar.

Mira

pre 5 godina

Posle 20 godina korišćenja Telenora, vreme je da im kazem zbogom zbog ovoga.

Politika

TV

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set