• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: K. Milanović

09.07.2020

16:57

HVALE SE DA SU BROJ 1, KLIJENTI NE MISLE BAŠ TAKO: "Telenorova" reklama u neskladu sa iskustvima korisnika, EVO ŠTA KAŽU

Zaštitnik potrošača

HVALE SE DA SU BROJ 1, KLIJENTI NE MISLE BAŠ TAKO: "Telenorova" reklama u neskladu sa iskustvima korisnika, EVO ŠTA KAŽU

Podeli vest

Brojne žalbe na zvaničnom nalogu ovog provajdera demantuju istraživanje na koje se "Telenor" poziva da ima najbolju mrežu u Srbiji

Mobilni operater "Telenor" u poslednjih nekoliko dana na sva usta se promoviše, hvali i reklamira kako je njihov mobilni internet "broj 1 u Srbiji", a teško da bi se njihovi korisnici složili sa tim.

Foto: Informer/Zaštitnik potrošača

 
Pozivamo ih da dođu kod nas, da mi uradimo istraživanje za njih. Mogu da dođu i da se uvere koliko u našoj bazi postoji prigovora na njih
Goran Papović, NOPS

Sudeći po komentarima na njihovom zvaničnom Tviter nalogu, po svoj prilici, u praksi to nije tako, jer su problemi sa internet mrežom svakodnevni.

Njihovi korisnici već mesecima javno kritikuju uslugu ovog mobilnog operatera i žale se da im internet više ne radi nego što radi, a da "Telenor" ne čini ništa da to popravi.
Iako su žalbe i nezadovoljstvo klijenata sve učestaliji, "Telenor" za to ne mari, već na svim kanalima komunikacije možete čuti:

 

 

- Najbolja mreža na testu treći put zaredom. Budi deo najbolje mreže u Srbiji. Postani "Telenor" korisnik i uživaj u brzom internetu gde god da se nalaziš. Broj 1 u svim kategorijama: najbolja pokrivenost mobilnim internetom, najveća brzina u preuzimanju sadržaja i najmanje kašnjenja u prenosu podataka - stoji u spornoj reklami mobilnog operatera.

Žalba za žalbom

Da su korisnici i te kako kivni na "Telenor", svedoče i brojne objave na njihovom zvaničnom Tviter nalogu u kojima ljudi koji su im poklonili svoje poverenje u najmanju ruku smatraju da je njihova usluga katastrofalno loša.

- Moj internet ne radi već dve nedelje. Da li možda planirate nešto da uradite po tom pitanju? Čekam odgovor od "tehnike" za koju sam već počela da sumnjam da postoji - napisala je jedna Dubravka na ovoj društvenoj mreži.

 

 

Ipak, ona nije jedina, komentari na loše poslovanje "Telenora" samo se nižu. Još jedan korisnik konstatovao je da mu signal "Telenor" mobilnog interneta nije radio.

- Nije mi vredela ni 2G, ni 3G, ni 4G mreža. Je l' to "Telenor" propada? Bankrot?! - zapitao se on.
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović napominje da novom reklamom "Telenor" pokušava da privuče nove korisnike, umesto da pokušaju da zadovolje postojeće.

Foto: Informer/Zaštitnik potrošača

 
Brojne pritužbe

- Nije mi jasno koje to istraživanje govori da su oni prvi u te tri kategorije interneta? Ko ih je ocenio kao najbolje ako među njihovim korisnicima ima toliko nezadovoljnih i ogorčenih zbog loše usluge?

Foto: Informer/Zaštitnik potrošača

 
Nije mi vredela ni 2G, ni 3G, ni 4G mreža. Je l' to "Telenor" propada? Bankrot?!- Komentar sa Tvitera

Mi, kao udruženje potrošača, stalno vršimo istraživanja o nezadovoljstvu potrošača i mogu slobodno da kažem da prema našim podacima oni nikako nisu ni prvi ni najbolji!

Istraživanja koja je neko radio za njihove potrebe, bez jasno definisanih kriterijuma, nisu validna. Ova reklama ima za cilj da pridobije još korisnika, dok ni njihovi trenutni potrošači nisu zadovoljni uslugom - kaže Papović i dodaje:

- NOPS-u se ljudi stalno javljaju i žale na uslugu ovog mobilnog operatera. Imamo zaista puno prigovora na njihov rad. Kao što je i rekao korisnik koji danima čeka da mu se javi služba i otkloni problem koji ima sa internetom, a nama potvrdili mnogi drugi, najveći problem je što se ne može stupiti u kontakt sa njima kada se desi problem.

 

 

Prema njihovom iskustvu, rekao bih da je to prava nemoguća misija. Mi ih pozivamo da dođu kod nas, da mi uradimo istraživanje za njih. Mogu da dođu i da se uvere koliko u našoj bazi postoji prigovora na njih.

Telenor: Rešavamo sve probleme!

 

U "Telenoru" tvrde da su poslednjih šest meseci na Tviteru imali 90 komentara, od kojih su 41 primedbe koje su pozitivno rešene.

- Kroz svaki od slučajeva prolazimo detaljno i trudimo se da pomognemo. Služba tehnike i službe za pomoć korisnicima utvrdila je da se smetnje uglavnom dešavaju zbog konfiguracije terena i udaljenosti korisnika od bazne stanice u ruralnim sredinama ili lokacijama gde je naglo uvećan broj ljudi - kažu u "Telenoru" i dodaju:

 

 

- Priznanje Best in test nezavisno je uporedno merenje kvaliteta mobilnih mreža u Srbiji, koje je sprovela međunarodna kompanija UMLAUT, i to tokom krize kada je mobilni saobraćaj prevazilazio sve dosadašnje rekorde. "Telenor" mreža osvojila je najbolje rezultate u svakoj kategoriji.

 

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
 
Čitajte Zaštitnik potrošača:Zastitnikpotrosaca.rs


Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Zemunac

pre 4 godine

Imam problem sa prijavom na Moj Telenor. Do pocetka ove godine sve je funkcinisalo a ovih 7 meseci ne mogu da se ulogujem. Prijavljivao sam nekoliko puta da provere i rese mi problem i u kol centru uvek kazu:"Javice vam se neko iz tehnike kada rese problem" a eto 7 meseci se niko ne javlja. Sem toga Internet im je spor i cesto se prekida. Dok su bili Norveski nisam imao primedbe, svaki problem je resavan istog dana a sad niko ne obraca paznju na korisnike.

sledeća vest

Politika

Odluka Višeg suda u Novom Sadu! Određen pritvor do 30 dana glavnom projektantu!
Politika

Odluka Višeg suda u Novom Sadu! Određen pritvor do 30 dana glavnom projektantu!

Sudija za prethodni postupak Višeg suda u Novom Sadu je, posle saslušanja u Višem javnom tužilaštvu u Novom Sadu, odredila pritvor do 30 dana Ljiljani Milić Marković jednoj od 12 uhapšenih osoba koje se dovode u vezu sa padom nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu, kada je poginulo 15 ljudi, a dvoje teško povređeno, pišu Novosti.

22.11.2024

22:06

TV

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

Poznati glumac izvršio samoubistvo
Showbiz

Poznati glumac izvršio samoubistvo

Zvezda "Real Housewives of Potomac" Metju Bajars umro je u 37. godini. Prema tvrdnjama kancelarije glavnog medicinskog istražitelja Merilenda, smrt je nastupila 21. novembra.

22.11.2024

20:31

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set