KUPILA JE CELER I ANANAS U SUPER VERU, A KADA JE VIDELA RAČUN, NIJE JOJ BILO DOBRO! ! Otvorite četvore oči kada kupujete u ovom marketu!
Podeli vest
U "Super Veru" N. B. je dva puta zaredom doživela potkradanje tako što joj je na voću i povrću bio zalepljen bar kod 10 puta skupljeg proizvoda
Kupiš ananas, naplate ti paelju, kupiš celer, naplate ti smokve! Možda vam ovo zvuči kao neka šala, ali nažalost nije, već je praksa u hipermarketima "Super Vero", gde radnici potkradaju potrošače tako što im prilikom merenja stavljaju bar kodove znatno skupljih proizvoda. Ako na licu mesta ne otvorite četvore oči, da ste prevareni i pokradeni, shvatićete tek kada platite račun i kod kuće ga proverite jer vam se učini da je previsok, a tada već bude kasno.
U kartonskoj kutiji kupac je pronašao zatvorenu praznu plastičnu kutijicu u kojoj je trebalo da bude kokošija kocka. Umesto izvinjenja, iz kompanije poručili "dešava se, ne treba dizati buku"
10.08.2020
12:00
Da sve bude gore, kada pozovu broj "Super Vera" kako bi ovo prijavili, prevarenim potrošačima dodatno "skoči pritisak" jer se na njega, prema njihovim tvrdnjama, nikada niko ne javlja, a na broju za žalbe ih instruišu da pošalju mejl, na koji ne dobiju odgovor. Stručnjaci i predstavnici Udruženja za zaštitu potrošača smatraju da ovo nije slučajnost, već ciljano i planirano potkradanje potrošača, jer se dešava često i baš nikada ne nalepe bar kod nekog jeftinijeg nego uvek znatno skupljeg proizvoda. Oni poručuju da bi tržišna inspekcija što pre morala da izađe na teren i rigorozno kazni ovaj lanac.
Jedan od brojnih primera je i ono što se dogodilo N. B. iz Beograda (ime poznato redakciji), koja je čak dva puta na identičan način bila prevarena i pokradena u "Super Veru". Ona je odlučila da na svom Fejsbuk profilu podeli svoju priču, uz sliku ananasa na kome je zalepljen bar kod 10 puta skuplje paelje, kako bi upozorila sve na ono što se događa u ovom hipermarketu.
- Ovako u "Super Veru" izgleda paelja fruti di mare (pogledajte sliku). Dakle, kupite ananas i ne gledate šta lepe trgovci koji ga mere. Na kasi platite po računu. Slučajno sam uzela račun jer je izgledao prevelik. Proverom sam utvrdila da sam platila paelju, koju nisam uzela, 1.300 dinara, da na računu nema ananasa, a da je na kesi u kojoj se on nalazi - barkod i cena za paelju. Na broj telefona "Super Vera" na Novom Beogradu niko se ne javlja, tržišnu inspekciju je nemoguće dobiti na broju sa sajta Ministarstva trgovine. Na broju kol-centra "Super Vera" javlja se osoba koja me upućuje da pošaljem imejl. Živog čoveka nema za žalbe - napisala je N. B.
Ona tvrdi da je ovo namera i prevara jer joj se identična situacija dogodila i prethodni put kada je kupovala u ovom hipermarketu.
- Stvar postaje još gora jer se čini da je ovo manir. Prethodni put sam već na kasi utvrdila da je umesto jednog celera trebalo da platim 1,5 kg smokvi, i to 1.200 dinara. Pomislila sam da je u pitanju greška. Ovo je namera i prevara. Žao mi je zaposlenih, znam da su im male plate i sve ostalo, ali ovo je ipak prevara - stoji u statusu ovog kupca.
U Pokretu za zaštitu potrošača Srbije smatraju da ovo nikako nije slučajnost i da inspekcija mora odmah da reaguje, a potrošači na sudu da traže svoja prava i da dobro obrate pažnju kad god su u ovom hipermarketu.
- Veliki problem je što još nemamo potrošačku kulturu i što potrošači nisu svesni svojih prava. Mali broj prevarenih će negodovati preko društvenih mreža ili pozvati neke medije, a većina će dići ruke i to trgovci maksimalno koriste. Ovako nešto nikako ne može da bude slučajnost, jer je učestalo i događa se istim kupcima po nekoliko puta, a uz to radnici baš nikada ne "pogreše" da zalepe bar kod nekog jeftinijeg artikla nego uvek znatno skupljeg. Sve to jasno govori o tome da se ovo ciljano i planirano radi i da potrošače svesno potkradaju. Time ovaj lanac jasno daje do znanja da im je bitan samo profit, a da su im kupci apsolutno nebitni. Potrošači ne treba olako da pređu preko ovoga i da se pomire sa tim da ih je neko prevario ili potkrao, već prvo treba da se žale "Super Veru" sa računom i tim proizvodom sa pogrešnim bar kodom kao dokazom, potom treba da sve prijave Tržišnoj inspekciji. Tržišna inspekcija treba da izađe na teren, možda i u formi "tajnog kupca", i da rigorozno kazni ovaj trgovinski lanac. To je jedini način da se ovakve stvari više ne događaju - rekli su nam u ovom pokretu.
Sa njima se slaže i Dejan Gavrilović iz Udruženja potrošača "Efektiva", koji smatra da ovakve stvari u ovom trgovinskom lancu ciljano rade kako bi "prodali" neke stvari koje im se inače slabo prodaju.
- Kada se nešto dešava ovako često i kada se uvek lepe bar kodovi znatno skupljih proizvoda, onda je jasno da nema govora o slučajnosti i da ovde imamo jasnu nameru da se prodaju neke stvari koje se inače slabo kupuju. Žargonski rečeno, pronašli su foru da zarade više novca, ali je to u potpunosti protivzakonito. Da je to planski, svedoči i činjenica da se toliki broj slučajeva dogodio, a nadređeni nisu to primetili i nešto preduzeli. Pa sigurno imaju neke kontrole šta se proda i u kojoj količini. Tako da je jasno da je sve to organizovano. Potrošači treba ovo da prijave Tržišnoj inspekciji i da tuže ovaj lanac, a u tom slučaju teret dokazivanja je na strani "Super Vera". Oni mogu i da se vrate u objekat i da se bune, ali tamo mogu da im kažu, "vi ste pojeli paelju, pa ste u kesu stavili ananas". Čim ovo rade, sigurno imaju i spremno opravdanje. Zato je osim svega ovoga najbolja mera da se maksimalno pazi, da se proveri svaki bar kod i da se prati na kasi šta vam naplaćuju i odmah reaguje. A Tržišna inspekcija bi zaista morala momentalno da reaguje jer su ovo ozbiljne stvari i da u što kraćem roku izrekne rigoroznu kaznu - jasan je Gavrilović.
"Veropulos": Greške nisu namerne
U kompaniji "Veropulos" ne poriču da se greške dešavaju, ali da to nikako nije namerno urađeno.
- Što se tiče situacije koju opisujete, žao nam je da je do toga došlo i što se kupac nije direktno nama javio. U ovakvoj situaciji vratimo novac, a kupac zadrži robu. Greška na koju ste nam ukazali vrlo verovatno je posledica unosa pogrešne šifre, do koje je došlo kada ju je neko od naših zaposlenih ručno ukucao prilikom merenja. Dešava se da reaguju i kupci koji primete da im je izmereno voće sa nižom cenom koja pripada nekom drugom artiklu, iako su oni tada mogli imati korist. Zbog toga se ne možemo složiti sa time da se ovakve situacije uvek dešavaju na štetu kupca - kažu u "Veropulosu" i dodaju:
- U svakom slučaju, na nama je da učinimo sve što je moguće da se ovakve greške minimalizuju i eliminišu. Ne želimo da imamo ni jednu ni drugu opciju. Zbog toga i kasiri proveravaju da li je došlo do ovakve greške. Nažalost, u ovom se slučaju desilo da je i to promaklo, zbog čega ćemo intenzivirati kontrolu koja postoji u kontinuitetu i dodatno na nedeljnom i mesečnom nivou. Ukoliko se pojave bilo kakvi oblici neprofesionalnog ponašanja, u zavisnosti od težine prekršaja pokreće se interni postupak koji za rezultat može imati različite posledice, od opomene do davanja otkaza ugovora o radu. Na odeljenju voća i povrća do sada nije primećeno bilo kakvo namerno kršenje pravila ili nesavesno ponašanje. Ipak, shodno fotografiji koju ste nam dostavili, u obavezi smo da intenziviramo kontrolu.
Kako kažu, popovoljne cene, širok asortiman i poslovanje po zakonu se podrazumeva.
- Mimo toga je naš fokus na tome da zaposleni ulože maksimum napora da boravak i kupovina u našim prodajnim objektima budu prijatno iskustvo. Nažalost, nekada dođe do propusta. Ukoliko do toga dođe, u svim Super Vero i Jumbo objektima postoji Info pult na kom se naši kupci mogu informisati o svemu ili uložiti primedbu ukoliko je imaju. Naš sistem rada sa kupcima funkcioniše tako što proveru vršimo čim kupac prijavi grešku. Ukoliko je u pitanju pogrešno otkucana roba na piljari, novac se vrati, a kupac robu zadržava. Od januara meseca naši kupci imaju mogućnost da komuniciraju sa nama na različite teme i putem korisničkog centra, besplatnim pozivom na broj telefona 0800 111 112. Broj je aktivan svakog dana od 8 do 22 časa. Ozbiljno smo shvatili vašu primedbu da je naš Call centar gotovo nemoguće dobiti, pa smo i sami više puta proveravali rad ovog servisa i prilikom svakog poziva dobili kolege za manje od 60 sekundi. Svesni da postoje dani kada je servis teže dobiti (pogotovo u vreme velikih akcija) uveli smo i opciju povratnog poziva. To znači da, ukoliko posle izvesnog vremena provedenog u čekanju na javljanje operatera odustanete od poziva, vaš broj ostaje zabeležen u našem sistemu, a agenti Call centra pozvaće vas na broj sa koga ste pokušali da nas dobijete. Veliki broj interakcija sa korisničkim centrom odvija se upravo na ovaj način. Pozivamo vas da i sami izvršite proveru dostupnosti našeg besplatnog telefonskog broja i uverite se u naše tvrdnje.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
Maks
pre 4 godine
Ovo vise nema veze s mozgom varaju nas gde stignu i pored tolikih visokih cena jos i sa strane ako mogu . Moram stalno da proveravam racun ili na kasi da zapitkujem koliko sta kosta . Pa vidite gde u kakvoj drzavi zivimo.
U kartonskoj kutiji kupac je pronašao zatvorenu praznu plastičnu kutijicu u kojoj je trebalo da bude kokošija kocka. Umesto izvinjenja, iz kompanije poručili "dešava se, ne treba dizati buku"
Ukrajinski agenti su na Krimu razneli automobil u kojem se nalazio kapetan 1. klase ruske Crnomorske flote Valerij Trankovski, javljaju kijevski mediji, a Kijev post je objavio i snimke uništenog vozila.
Miliјarder Ilon Mask i biznismen Vivek Ramasvami predvodiće novi Departman za državnu efikasnost (DOGE), navodi se u izjavi Donalda Trampa, koji je pobedio na predsedničkim izborima u Sjedinjenim Američkim Državama.
Direktor Kancelarije za KiM Petar Petković izjavio je da je večeras tzv. kosovska policija na Jarinju privela direktora Osnovne škole iz Gojbulje ocenivši da je time premijer privremenih prištinskih institucija Aljbin Kurti krenuo u obračun sa srpskim školama.
Lažni ekolog Aleksandar Jovanović Ćuta ozvaničio kraj jedinistva takozvane opozicije, koja lešinari na svakoj tragediji i kao da jedva čeka da udari na Srbiju i predsednika Aleksandra Vučića.
Potpredsednik Vlade Republike Srbije Aleksandar Vulin oglasio se povodom obraćanja Tonina Picule na plenarnoj sednici Evropskog parlamenta u Briselu u kome je između ostalog nasilne proteste opozicije posle nesreće u Novom Sadu okarakterisao kao proteste koje su organizovali građani zahtevajući pravdu i odgovornost.
Biljana Vratonjić, majka reporterke Informer televizije Dragane Ćendić (30) pozvala je danas državne organe i tužilaštvo da reaguje i zaustavi medijsku satanizaciju i progon njene kćerke.
Prve zadatke dolazeće administracije Donalda Trampa po pitanju Ukrajine i Bliskog istoka, komentarisali su gosti Info dana, Nikola Perišić iz Centra za društvena istraživanja i analitičar Nikola Seneši.
Aktuelno stanje na Bliskom istoku i potencijalne pregovore Rusije i SAD o miru u Ukrajini tokom administracije Donalda Trampa, komentarisali su gosti Info jutra, piloti Boriša Mandić i Stevan Ignjatović i diplomata Branko Branković.
Domovi za stare opasni su po život, napominju sagovornici Informer televizije nakon što su dve ženske osobe stradale u požaru koji je pre tri dana izbio u nelegalnom domu za stare u Vojki.
Gosti Info jutra bili su Nikola Vučen iz Srpske napredne stranke, Nikola Belić, novinar Politike i Luka Stajić iz Centra za društvenu stabilnost koji su govorili o propalim protestu opozicije, tome da je tajkun Dragan Đilas prizivao nove nadstrešnice, ali i kako je Bora Novaković postao govornik na prostetu.
Nemanja Zurovac (27), koji je označen kao pripadnik ''kavačkog klana'', ranjen je večeras u Kotoru, a policija utvrđuje kako je zadobio prostrelnu ranu šake.
Dejanu Eriću (40) ukinut je pritvor i prvostepena presuda Višeg suda u Sremskoj Mitrovici, kojom je bio osuđen na 20 godina zatvora zbog ubistva braće Predraga (43) i Stanislava Jeličića (37) iz Futoga. Odluku je doneo Apelacioni sud u Novom Sadu.
Dramatična vest stiže iz Beogradske arene. Kako Informer nezvanično saznaje posle košarkaške utakmice Partizan - Barselona jednog navijača su reanimirali.
Posle maestralnog izdanja u Monte Karlu, došle su i loše vesti za Crvenu zvezdu pred utakmicu 10. kola Evrolige protiv Asvela u Lionu. Naime, Nemanja Nedović neće igrati zbog povrede, dok je iz istog razloga i Miloš Teodosić pod znakom pitanja.
Nemački teniser Aleksander Zverev savladao je danas Norvežanina Kaspera Ruda rezultatom 2:0 (7:6, 6:3) za sat i 28 minuta u meču drugog kola grupe "Džon Njukomb" završnog mastersa godine.
Da Ruska Federacija ne poseduje nuklearno oružje, NATO bi rasporedio trupe na teritoriji Ukrajine. Ukrajina ima strateški značaj za Alijansu, izjavio je predsednik Vojnog komiteta NATO-a, admiral Rob Bauer, na Samitu o odbrani u Pragu, održanom od 8. do 10. novembra.
"Može se samo nasmejati ruskom lovcu pete generacije Su-57, prikazanom na izložbi Airshow China 2024 u Džuhaju (Kina) sa svim svojim bradavicama". Ovu ocenu izneo je Peter Sičiju, kolumnista američkog časopisa The National Interest (NI).
Nemačka sve više deportuje ruske državljane u domovinu, iako nema direktnih letova između dve zemlje. Broj deportacija bi mogao da nastavi da raste, ako sudovi i vlasti ovu odluku Visokog administrativnog suda Berlin-Brandenburg (predmet broj OVG 12 B 17/23) budu smatrali presedanom.
Vojni predstavnik pokreta „Ansar Allah“ Jahja Sarija saopštio je da su jemenski pokret Huti napali američki nosač aviona „Abraham Linkoln“ u Arapskom moru pomoću krstarećih raketa i dronova.
Danas je u Nacionalnoj fondaciji za igru u Beogradu održana konferencija za novinare na kojoj je najavljen početak projekta Karavan igre - Reborn u šest gradova.
Mirko Babić umro je 12. novembra 2020. godine, a mnogi nisu primetili da je glumac koji tumači čuveni lik Dragojla na početku karijere ostvario ulogu u još jednoj veoma popularnoj televizijskoj seriji, koju svi i danas rado gledaju.
Zvezda serije "Tračare", glumica Šanel Maja Benks misteriozno je nestala u Los Anđelesu, a njena porodica tvrdi da njen muž neće sarađivati sa policijom.
Ako želite da dočekate Novu godinu u nekoj od evropskih prestonica, ali bez velikih troškova, Atina, Beč i Budimpešta su idealan izbor. Svaka od ovih destinacija nudi nezaboravno praznično iskustvo, jedinstvenu atmosferu i povoljne aranžmane koji će vam omogućiti savršen početak 2025. godine.
Afričke ljubičice su popularne biljke koje, iako na prvi pogled deluju krhko i osetljivo, zapravo vrlo dobro podnose hladnije uslove, čak i tokom zime. Da bi ljubičice bile zdrave i lepe, važno je obratiti pažnju na nekoliko ključnih faktora.
Zimska odeća koja je trenutno u trendu postala je must-have za mnoge žene, ali šta ako vam neki od tih komada ne odgovaraju? Otkrivamo koji to komadi nisu idealni za sve i kako ih možete zameniti, a da i dalje budete u trendu.
U svetu tehnologije, napravljen je novi korak ka revolucionarnim ekranima. Južnokorejska kompanija predstavila je prvi rastegljivi ekran na svetu koji može da se proširi do čak 50%.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.