AKO IMATE PROBLEMA SA "VIPOM", NIKAKO NE ODUSTAJTE OD SVOJIH PRAVA! Račune naplaćuju, a reklamacije odbijaju
Podeli vest
Nakon što mu se pokvario tek kupljen "ajfon XR", klijent dobio zamenski telefon, ali takođe neispravan. Sve vreme su mu uredno naplaćivali i telefon i usluge koje nije mogao da koristi. Zatim su mu odbili reklamaciju, da bi svoja prava ostvario samo zahvaljujući upornosti
Mobilni operater "Vip" više ne bira ni način ni sredstva za svoje poslovanje! Ova mobilna kompanija ozbiljno obmanjuje svoje potrošače, bezrazložno im odbija reklamacije, daje neispravne zamenske telefone i neprofesionalno se ponaša prema dugogodišnjim korisnicima. Bez pardona šalju račune za period kada potrošač nije ni koristio uređaj, a kada uložite žalbu, naiđete na zatvorena vrata.
Ovakvo ponašanje u "Vipu" važi i ako ste prinuđeni da reklamirate neki uređaj kod njih, pa budite spremni na pravu agoniju.
Reč je o prevari koja datira još iz 2013. godine, a koja se povnavlja s vremena na vreme. Ovih dana na meti je na stotine hiljada građana u Srbiji
01.09.2020
17:32
Uprkos svim poteškoćama sa kojima se sretnete kako biste rešili svoj problem, rizikovaćete čak i da platite servisiranje uređaja, bez ikakvog obrazloženja i razloga.
Samo jedan u nizu oštećenih korisnika i revoltiranih zbog ponašanja zaposlenih u ovoj kompaniji jeste i Novosađanin koji je na društvenoj mreži Tviter registrovan kao just_mylo. Ni slutio nije da će proći pravu golgotu samo zato što je svoj mobilni telefon "ajfon XR" poslao na servisiranje u "Vip". Prema njegovim rečima, imao je problem sa slušalicom iako je siguran da to nije bilo fizičko oštećenje, već isključivo problem sa uređajem.
Bruka i sramota
A tek kakve sam odgovore dobijao od operatera koji rade na četovima. Bruka i sramota za jednu takvu kompaniju. Neprofesionalni, neljubazni, bezobrazni.
Just_mylo
- U "Vipu" sam uzeo "ajfon XR". Ali nakon korišćenja imao sam problem sa slušalicom, ništa se nije čulo i jednostavno prestala je da radi. Odneo sam svoj telefon u poslovnicu i tražio reklamaciju, odnosno da ga pošalju na servis. Naravno, telefon je u garanciji i po svim pravilima oni treba da snose sve novčane naknade, jer nema fizičkog oštećenja, niti nepravilnog korišćenja. Uz to, nije kupljen za dinar, već sam ja neko ko u ovoj kompaniji ostavlja po 5.500 dinara mesečno. Da ne govorim da mesec dana nisam imao telefon, ali uredno mi je stigao račun za plaćanje rate - započinje svoju priču ovaj Novosađanin.
Agonija za agonijom
Kako kaže, u ovoj agoniji prvi problem je nastao kada nije dobio zamenski telefon.
- Bio sam uporan, zvao ih, pisao. Oni obećavali i tako ukrug. Na kraju sam dobio zamenski "ajfon 6". Ali, muke tek počinju. U radnji nisam mogao odmah da proverim da li zamena radi, jer je telefon bio potpuno prazan. Ali kada sam ga uključio, imao sam šta da vidim. Pola aplikacija nije radilo, sistem nije funkcionisao, a baterija se za desetak minuta sa 100 odsto spustila na 75. Naravno, žalio sam se, bunio. Ali uzalud - priča ovaj potrošač.
Nakon kilometarskog mejla koji sam poslao VIP-u, nakon pretnji zaštitom potrošača, inspekcijom i čime sve ne, odjednom su odlučili da mi telefon ipak poprave o sopstvenom trošku, jer im je “moje zadovoljstvo najbitnije”.
— UMUKNI BUDALO (@just__mylo) September 17, 2020
- A tek kakve sam odgovore dobijao od operatera koji rade na četovima. Bruka i sramota za jednu takvu kompaniju. Neprofesionalni, neljubazni, bezobrazni. A onda je usledio šok kada su mi rekli da je reklamacija odbijena, jer sam, navodno, ja zaprljao slušalicu i oni to neće da poprave! I da za popravku svog telefona moram da platim 4.000 dinara?! - šokiran je bio naš sagovornik.
Kilometarski mejl
Prema njegovim rečima, nakon žalbe i pretnji inspekcijom u kompaniji su "spustili loptu".
- Ozbiljno sam bio ljut! Napisao sam im kilometarski mejl. Zapretio svojim potrošačkim pravima i nadležnima, pa su rešili da ipak razmotre moj slučaj. Nikada u životu više neću biti njihov klijent, jer nakon ovog bez razmišljanja raskidam ugovor sa kompanijom "Vip". Da ne govorim da su mnogo skuplji od konkurencije - naglašava ovaj nezadovoljni korisnik.
Ipak upornost se isplatila.
- Nakon kilometarskog mejla koji sam poslao "Vipu", nakon pretnji zaštitom potrošača, inspekcijom i čime sve ne, odjednom su odlučili da mi telefon ipak poprave o sopstvenom trošku, jer im je "moje zadovoljstvo najbitnije".
Bogosavljević: Reklamacije večiti problem
Domaći stručnjaci smatraju da je ovo ozbiljno kršenje Zakona o zaštiti stanovništva i kršenje etičkog kodeksa jedne takve kompanije. Predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Srbije Petar Bogosavljević smatra da je ovo tipičan primer loše poslovne prakse i obmana potrošača!
- Prosto je nemoguće da neko bude kriv što mu je slušalica pokvarena a da nema fizičkog oštećenja niti nepravilnog korišćenja. Jasno je da odbijanje reklamacije nema osnova, jer je u velikom procentu u pitanju fabrički problem sa uređajem. Što dođe kao primer obmane potrošača. To jednoj kompaniji kao što je "Vip" ne sme da se dogodi. Takođe, nedopustivo je da se redovnim klijentima daju pokvareni zamenski telefoni, da nisu spremni za saradnju i da se na sve to ponašaju krajnje neodgovorno i neprofesionalno. Postupanjem kroz ovaj slučaj zaposleni u kompaniji "Vip" ozbiljno su prekršili Zakon o zaštiti potrošača - smatra Bogosavljević.
Prema rečima Petra Bogosavljevića, realizacija reklamacija je glavni problem među potrošačima.
- Ova sfera trgovine je glavni problem i na hiljade i hiljade žalbi imamo od strane oštećenih potrošača. Nažalost, trgovci se dovijaju na razne načine, koriste "rupe" u zakonu i nejasnim odgovorima dovode potrošače u zabludu i odbijaju im reklamacije, čak i neosnovano. Zato kupci moraju da znaju svoja prava i da se bore za njih. Čak i da alarmiraju nadležne službe - savetuje Bogosavljević.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
nebojša
pre 4 godine
ВИП СЕ ТАКО ПОНАША УД КАД ЈЕ УШАО НА НАШЕ ТРЖИШТЕ,НИШТА НОВО И НИШТА ЧУДНО.МАФИЈАШКА ФИРМА,АЛИ НАЖАЛОСТ И ТЕЛЕКОМ СРБИЈЕ-МТС ЈЕ ПОЧЕО ИСТ ДА СЕ ПОНАША.ЗАРАЧУНАВА НЕ ПОСТОЈЕЋЕ ТРОШКОВЕ,САМОИНЦИЈАТИВНО УВОДИ УСЛУГЕ КОЈЕ НИСТЕ ТРАЖИЛИ,А РЕКЛАМАЦИЈУ ЈЕ НЕМОГУЋЕ ПРОВЕСТИ.ЈЕДНОМ РЕЧЈУ ЛОПОВСКА ПОСЛЕ.СРАМОТА ЈЕ ДА ДРЖАВА ДОЗВОЉАВА ТАКАВ ОДНОС ПРЕМА СВОЈИМ ГРАЂАНИМА,КАО ДА НИЈЕ НАША НЕГО НЈИХОВА ДРЖАВА
Odgovornost ukrajinskih obaveštajnih službi za dizanje u vazduh gasovoda „Severni tok“ je očigledna, stoga Kijev treba da nadoknadi štetu koju je zbog toga pretrpela Nemačka, saopštio je nemački pokret „Štop di zanckionen“.
U javnosti su se pojavile fotografije ostataka nove ruske eksperimentalne balističke rakete srednjeg dometa „Orešnik“, koja je testno lansirana u četvrtak. Prema navodima ukrajinskih vlasti, raketa je pogodila fabriku u centralnom ukrajinskom gradu Dnjepru. Ruski predsednik Vladimir Putin izjavio je da je lansiranje „Orešnika“ odgovor na upotrebu američkih i britanskih raketa koje Ukrajina koristi za napade duboko unutar ruske teritorije.
Gošća specijalnog programa Informer TV bila je predsednica Skupštine Srbije Ana Brnabić. Ona je govorila o haosu koji su pojedini predstavnici opozicije napravili tokom zasedanja Skpštine.
Goran Ješić, bivši potpredsednik Demokratske stranke u Novom Sadu, priveden je u tom gradu kad je napao službeno lice, a očigledno je ovaj funkcioner Bojana Pajtića i Dragana Đilasa samo po nasilju i poznat.
Predsednica Skupštine Srbije Ana Brnabić održala je danas istorijski govor u kojem je poručila da će Srbija pobediti svaki put i zahvalila se poslanicima većine na još jednoj pobedi za grašane Srbije.
Večeras u 18 časova, emisija Bez garda na Informer TV, pod uredničkom palicom i vođstvom Ivane Vučićević, ugostiće Milicu Đurđević Stamenkovski, ministarku za brigu o porodici i demografiju. U ekskluzivnom intervjuu uživo, razgovaraće se o aktuelnim temama i gorućim pitanjima koja potresaju Srbiju.
O najnovijim dešavanjima u Rusiji i Ukrajini za našu televiziju govorili su Tomo Kovač, bivši ministar unutrašnjih poslova Republike Srpske i Pukovnik Veselin Šljivančanin.
Gosti Info jutra advokat Zora Dobričanin i analitičar Saša Borojević, govorili su o tome kako kompanija SBB u vlasništvu Dragana Šolaka krije IP adrese osoba sa kojima je maloletni ubica Kosta K. komunicirao.
Završeno je suđenje Urošu Blažiću (21), okrivljenom za masovno ubistvo u selima Dubona i Malo Orašje, u zgradi Specijalnog suda u Beogradu i to iznošenjem završnih reči.
Uroš Blažić (21) pominjao je jutros na suđenju u Specijalnom sudu i Kostu K., dečaka ubicu i to nakon pitanja punomoćnika oštećenih, advokata Nebojše Perovića.
Sve će u nastavku sezone biti lakše Crvenoj zvezdi kada se ostvari ta prva pobeda, pa neka to bude Štutgart, poručuje Dejan Milovanović (40) za Informer. Bivši fudbaler rodom iz Sremske Mitrovice je najzapaženije partije imao upravo za crveno-bele, čiji je bio i kapiten od 2006. do 2008. Pomno je ispratio izdanja kluba sa "Marakane", pogotovo u Ligi šampiona i smatra da je najbolji lek za doskorašnje loše rezultate pobeda.
Kada je Radna grupa preuzela Partizan, jedno ime sa spiska novih čelnika kluba je bilo iznenađujuće. Milka Forcan je preuzela na sebe ogroman deo posla kako bi pomogla crno-belima da se finansijski oporave, a kako je rekla na gostovanju na televiziji "Prva", stara uprava sabotira njihov rad.
Direktori najvećih zapadnih kompanija moraju biti spremni za vojni scenario i u skladu s tim prilagoditi svoje proizvodne i distributivne linije, izjavio je predsednik vojnog komiteta NATO-a, admiral Rob Bauer, prenosi Rojters.
Napadi ukrajinskih dronova na region Kaluga u centralnoj Rusiji izazvali su požar u industrijskom postrojenju, saopštile su lokalne vlasti u ponedeljak rano ujutru. Andrij Kovalenko, šef ukrajinskog Centra za suzbijanje dezinformacija, izjavio je da je pogođena fabrika „Tajfun“, koja je pod sankcijama Evropske unije zbog proizvodnje oružja za rusku vojsku, uključujući raketne sisteme Bal-E i Rubež-ME.
Teretni avion kompanije DHL srušio se u blizini aerodroma u Vilnjusu, a trenutak nesreće zabeležen je na video-snimku. Na snimku se vidi kako avion naglo gubi visinu, nakon čega dolazi do eksplozije.
Ruske snage sprovode intenzivne napade na Veliku Novoselku i Rozdolne u oblasti Volnovaha u Donjeckoj regiji, čime ugrožavaju jedno od ključnih odbrambenih uporišta ukrajinske vojske, prenosi monitoring platforma Deep State.
Ruske snage zarobile su Britanca koji se borio za Ukrajinu, a na snimku koji kruži internetom, čovek obučen u vojnu uniformu identifikovao se kao Džejms Skot Ris Anderson (22) i tvrdi da je ranije služio u britanskoj vojsci.
Beogradska filharmonija nastupa pod palicom Saše Gecla zajedno sa violončelistom Albanom Gerhartom, u petak 22. novembra (Kolarac, 20h). Na programu su dela Vebera, Šumana i Štrausa.
Danilo Lazović, rođen na današnji dan 1951. godine, često je u serijama i filmovima glumio kafanske tipove, ali u stvarnosti nije voleo kafanu. Svoje četvoro dece je iz centra preselio na periferiju Beograda da bi odrastali u prirodi.
Pojana Brašov, skijalište u Rumuniji, sve više privlači pažnju zbog povoljnih cena, odličnih staza i blizine Srbije, čineći ga idealnim izborom za zimovanje.
Pobednica "Zadruge 3" Iva Grgurić u ekskluzivnom razgovoru za Informer otkrila je detalje prevare koja se dogovorila pre nekoliko godina, kada je želela da pokrene sopstveni biznis i sebi otvori luksuzan frizersko-kozmetički salon u Beogradu.
Luna Đogani sinoć je modnom pistom prošetala kreaciju poznate dizajnerke, a zbog haljine koja je istakla njenu figuru sve oči su bile uprte u influensreku.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.