(FOTO) Jelena je naručila skupe patike, a dobila.... Jedan mejl je bio presudan
Podeli vest
Jeleni Bajalici iz Novog Sada iz "Fashion & Friends" stigle oštećene patike. U dva navrata dobila je negativan odgovor na žalbu, da bi joj pare vratili tek nakon što su im se obratili naši novinari
Kako bi ostvarili svoja prava, potrošači moraju debelo da se pomuče - šalju mejlove, pritužbe, žalbe, što im utroši mnogo vremena i živaca, ali izgleda da im najpre trud urodi plodom kada se obrate medijima!
* Razbijeno staklo na ormaru, probušen tabure, oštećeni ležajevi isporučeni su Radani Jović, koja je pokušavajući da ostvari pravo na reklamaciju naišla na zatvorena vrata
* Ne potpisujte papir da ste primili robu, pre nego što proverite da li je sve u redu. Ako vam odbiju reklamaciju za koju imate osnovu, podnesite tužbu, savetuju stručnjaci
02.02.2021
09:00
Najbolji dokaz za to je naša čitateljka Jelena Bajalica iz Novog Sada, koja je na sve načine pokušavala da vrati patike koje je naručila onlajn preko "Fashion & Friends" internet stranice, a koje su na njenu kućnu adresu stigle izgažene. Razočarana, prvo je oštećenu obuću slala na reklamaciju, koja je odbijena dva puta, a na njene mejlove niko iz ove kompanije nije odgovarao, sve dok se nije obratila redakciji Zaštitnika potrošača. Problem je naprasno rešen samo dan nakon što smo im uputili pitanja vezana za problem ove Novosađanke.
- Pre mesec dana, tačnije 26. decembra, poručila sam patike onlajn preko "Fashion & Friends" internet stranice. Na moju kućnu adresu su stigle tri dana kasnije. Bila sam šokirana kada sam videla da je zadnji deo patika bio izgažen i izlomljen. Mislila sam da je to možda zbog transporta ili kutije u kojoj su bile upakovane. Nosila sam ih taj dan da vidim da li će se ispraviti taj zadnji deo i to samo po kući, jer sam se u tom momentu nalazila u izolaciji zbog kovida - priča Jelena Bajalica.
Foto: Informer/Zaštitnik potrošača
Ona kaže da je sutradan kontaktirala njihov korisnički servis preko mejla poslavši im sliku patika i objasnila im da su joj takve stigle.
Prava potrošača
Potrošačima mora da bude data mogućnost da ostvare svoja prava, a ne da im rešavaju reklamacije kako o njima ne bi pisali novinari
Zoran Nikolić, NOPS
- Odgovorili su da uložim reklamaciju, što sam i učinila. Odgovor na prvu reklamaciju je bio da se odbija jer je pregledom dostavljenog reklamacionog artikla ustanovljeno da je proizvod tehnološki ispravan, nema vidljivih proizvodnih grešaka. Zatim sam uložila drugostepenu reklamaciju objasnivši im da sam takav isti model videla u njihovoj radnji, i da nije imao isti problem, tako da zaključujem da je ipak reč o nekoj vrsti greške. Njihov odgovor je glasio da je reklamacija neopravdana jer komisijskim pregledom dostavljenog reklamacionog uzorka obuće nije ustanovljena greška iz opisa reklamacije. Ovakva vrsta oštećena nije nastala u tehnološkom procesu izrade artikla već njegovim korišćenjem, tačnije obuvanjem-izuvanjem - kaže Bajalica.
Ona dodaje da je više puta naglasila da su joj patike takve stigle, da ih je nosila jednom, i to samo po kući, da tako ne mogu da izgledaju posle jednog obuvanja i izuvanja.
- Nakon toga vratili su mi patike nazad bez mogućnosti da išta učinim u okviru njihove kompanije. Zatim sam pokušala da kontaktiram laboratorije za proveru kvaliteta, ali većina sarađuje samo sa kompanijama. Ispada da ja kao potrošač zaista ne mogu ništa da učinim, da je moguće prodati oštećen proizvod i da ja to moram da prihvatim jer sam potpuno nemoćna bilo šta da uradim - kaže Bajalica.
"Fashion & Friends": Vratili smo novac
U kompaniji "Fashion & Friends" tvrde da su im kupci na prvom mestu.
- Analizu reklamacije izvršila je akreditovana, nezavisna laboratorija za kontrolu kvaliteta. Konačnu odluku donosi naša kompanija, a kako nam je zadovoljstvo kupaca na prvom mestu, odobrili smo reklamaciju koja je u pitanju. Shodno tome, kupac je izabrao povraćaj novca za kupljeni artikal - odgovorili su nam u ovoj kompaniji.
Jedino što joj je preostalo bilo je da se obrati medijima, pa je kontaktirala našu redakciju i objasnila svoj problem. Novinari Zaštitnika potrošača poslali su pitanja "Fashion & Friends" i tražili odgovore na pitanja "Ko radi proveru obuće koju kupci reklamiraju?" i "Da li ova čitateljka ima bilo kakvu šansu da zameni obuću, s obzirom da joj je prodata roba sa oštećenjem?". Kompanija "Fashion & Friends" je, samo dan nakon što su im stigla naša pitanja, pozvala Jelenu i ipak joj dala mogućnost da vrati oštećenu robu, za koju će oni ipak vratiti novac. Ovo je pokazalo da ipak može da se ostvare potrošačka prava.
- Dan nakon što ste poslali mejl "Fashion & Friends", pozvali su me iz ove kompanije i rekli da će mi ipak vratiti novac, iako su sve moje prethodne mejlove ignorisali. Znam još slučajeva koji su imali problem sa ovom kompanijom i koji nisu uspeli da ostvare svoja prava. Ovo samo pokazuje da se potrošači nimalo ne poštuju i da nije bilo vas, nikad mi ne bi vratili novac za obuću koja je bila oštećena - kaže naša sagovornica.
Nikolić: Nedopustivo je da probleme rešavaju mediji
Zoran Nikolić iz Nacionalne organizacije potrošača kaže da je ovo primer kako ne treba da se rešavaju problemi potrošača.
- Ovo je pokazatelj da pojedinim trgovcima reč potrošača ne znači ništa! Potrošači moraju da znaju svoja prava i da im bude data mogućnost da ih ostvare, a ne da trgovci prihvate reklamacije da ne bi o njima pisali novinari. Ukoliko je reklamacija opravdana, prava potrošača moraju biti ispoštovana, a pitanje je i ko radi te kontrole i šta je razlog odbijanja reklamacija - kaže Nikolić.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
cccc
pre 4 godine
Bojkot njihove trgovine pa neka prodaju sami sebi.
Koja laz da su im kupci na prvom mestu. Najgora firma. Imala sam isto problema sa reklamacijom. Kupila sam duks i na moju gresku tek sam kuci videla da je pocepan sa svih stana gde su dzepovi i naravno iz prve su odbili.... kao fizicko ostecenje, a duks nijednom obucen...
Patike sam kupio u "Fashion & Friends" I čim sam ih izvadio iz kutije ustanovio sam da je jedna na vrhu izgrebana. Odbili su mi reklamaciju s obrazlozenjem da je oštećenje nastalo mehaničkim putem i krivicu svalili na mene kao potrošača, iako patike nisam nijednom nosio što je evidentno. Fashion & friends se predstavlja kao trgovina koja prodaje original brendove svetskih proizvođača, ali u praksi očigledno nije tako. Jako sam razočaran i definitivno plaćamo kopije I drugorazrednu robu po ceni prvoklasnih. Sramota za Fashion & Friends!
* Razbijeno staklo na ormaru, probušen tabure, oštećeni ležajevi isporučeni su Radani Jović, koja je pokušavajući da ostvari pravo na reklamaciju naišla na zatvorena vrata
* Ne potpisujte papir da ste primili robu, pre nego što proverite da li je sve u redu. Ako vam odbiju reklamaciju za koju imate osnovu, podnesite tužbu, savetuju stručnjaci
Predsednik Ukrajine Volodimir Zelenski predstavio je novi mirovni plan za okončanje rata u Ukrajini, koji sadrži 20 tačaka. Plan je rezultat višenedeljnih pregovora Ukrajine i Sjedinjenih Američkih Država i predstavlja revidirani nacrt ranijeg, inicijalnog plana od 28 tačaka, koji je Ukrajinu faktički gurao ka kapitulaciji.
Blokader Marjan Brković, koji je mesecima deo grupe onih kojima je jedina želja rušenje Srbije na ulicama, žestoko se ostrvio na blokadere u Novom Pazaru, gde je u nedelju, 21. decembra, kako je zakukao na društvenim mrežama, doživeo poniženje kao nikad u životu.
Kako nezvanično saznajemo, Izbornoj komisiji Visokog saveta tužilaštva počeli su da pristižu prigovori povodom tužilačkih izbora koji su juče održani radi biranja pet javnih tužilaca za članove Saveta.
Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić bio je na ceremoniji otvaranja deonice na auto-putu E-761 (Moravski koridor) petlja ,"Vrnjačka banja" - petlja "Vrba".
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić danas je tokom obilaska završene deonice Moravskog koridora odgovarao i na pitanja novinara, između ostalog i na ono koje se tiče bivšeg ministra iz redova Socijalističke partije Srbije (SPS) Branka Ružića.
Pripadnik Policijske uprave Novi Pazar priveden je na informativni razgovor u okviru istrage o oružanoj pljački zlatarske radnje "Đul-Gold" u centru grada.
Škotski fond za divlje životinje (SWT) traži čuvara za nenaseljeno ostrvo Handa na severozapadu Škotske, za period od marta do septembra 2026. godine, a plata je oko 30.000 evra!
Albanija je uvela u upotrebu američki protivtenkovski raketni sistem "Džavelin", saopštio je danas albanski ministar odbrane Piro Vengu, ne navodeći pritom količinu nabavljene opreme niti ukupne troškove za kupovinu.
Predsednik Francuske Emanuel Makron izjavio je danas da Francuska osuđuje vizna ograničenja koja su Sjedinjene Države uvele Tjeriju Bretonu i još četiri evropske ličnosti.
Ukrajinski predesednik Volodimir Zelenski izjavio je danas da je novi mirovni plan od 20 tačaka ''glavni okvir za okončanje rata'', istakavši da bi bezbednosna garancija za Kijev bio koordinisani vojni odgovor Sjedinjenih Američkih Država, Evropske unije i NATO, u slučaju ponovnog ruskog napada.
Film "Bitka na Neretvi" koji je premijerno prikazan 1969. godine koštao je između sedam i 12 miliona tadašnjih dolara. To je najskuplji film ikada snimljen na prostorima bivše Jugoslavije.
Hrizanteme su cveće koje oplemenjuje balkone i terase tokom jeseni i zime, a poznati baštovan Dejan Dragićević je otkrio za Informer.rs kako da ih pravilno negujemo.
Stara, izvrnuta torta sa jabukama, jednostavna po sastojcima i izgledu, ali bogata ukusom i emocijom, nosi duh prošlih vremena i upotpunjava svaku trpezu.
Posle napornog dana, mnogi legnu u krevet bez skidanja šminke, ali dermatolozi i oftalmolozi se slažu da je spavanje sa šminkom jedna od najštetnijih navika za kožu i oči. Posledice često nadilaze ono što većina ljudi očekuje.
Najbolji ženski parfem po izboru muškaraca za 2025. godinu je Delina brenda "Parfums de Marly", potvrdio je portal specijalizovan za mirise uz pomoć ankete na kojoj su mogli da glasaju isključivo muškarci.
Voditelj Predrag Sarapa oglasio se i otkrio kako njegova koleginica Dea Đurđević još uvek nije otišla na trudničko bolovanje, već da čeka savete lekara.
Pevačica Anđela Ignjatović Breskvica otkrila je zbog čega je u sukobu sa voditeljem "Pink" televizije Božom Dobrišom, a onda se za Informer oglasio i on.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar