(FOTO) Jelena je naručila skupe patike, a dobila.... Jedan mejl je bio presudan
Podeli vest
Jeleni Bajalici iz Novog Sada iz "Fashion & Friends" stigle oštećene patike. U dva navrata dobila je negativan odgovor na žalbu, da bi joj pare vratili tek nakon što su im se obratili naši novinari
Kako bi ostvarili svoja prava, potrošači moraju debelo da se pomuče - šalju mejlove, pritužbe, žalbe, što im utroši mnogo vremena i živaca, ali izgleda da im najpre trud urodi plodom kada se obrate medijima!
* Razbijeno staklo na ormaru, probušen tabure, oštećeni ležajevi isporučeni su Radani Jović, koja je pokušavajući da ostvari pravo na reklamaciju naišla na zatvorena vrata
* Ne potpisujte papir da ste primili robu, pre nego što proverite da li je sve u redu. Ako vam odbiju reklamaciju za koju imate osnovu, podnesite tužbu, savetuju stručnjaci
02.02.2021
09:00
Najbolji dokaz za to je naša čitateljka Jelena Bajalica iz Novog Sada, koja je na sve načine pokušavala da vrati patike koje je naručila onlajn preko "Fashion & Friends" internet stranice, a koje su na njenu kućnu adresu stigle izgažene. Razočarana, prvo je oštećenu obuću slala na reklamaciju, koja je odbijena dva puta, a na njene mejlove niko iz ove kompanije nije odgovarao, sve dok se nije obratila redakciji Zaštitnika potrošača. Problem je naprasno rešen samo dan nakon što smo im uputili pitanja vezana za problem ove Novosađanke.
- Pre mesec dana, tačnije 26. decembra, poručila sam patike onlajn preko "Fashion & Friends" internet stranice. Na moju kućnu adresu su stigle tri dana kasnije. Bila sam šokirana kada sam videla da je zadnji deo patika bio izgažen i izlomljen. Mislila sam da je to možda zbog transporta ili kutije u kojoj su bile upakovane. Nosila sam ih taj dan da vidim da li će se ispraviti taj zadnji deo i to samo po kući, jer sam se u tom momentu nalazila u izolaciji zbog kovida - priča Jelena Bajalica.
Foto: Informer/Zaštitnik potrošača
Ona kaže da je sutradan kontaktirala njihov korisnički servis preko mejla poslavši im sliku patika i objasnila im da su joj takve stigle.
Prava potrošača
Potrošačima mora da bude data mogućnost da ostvare svoja prava, a ne da im rešavaju reklamacije kako o njima ne bi pisali novinari
Zoran Nikolić, NOPS
- Odgovorili su da uložim reklamaciju, što sam i učinila. Odgovor na prvu reklamaciju je bio da se odbija jer je pregledom dostavljenog reklamacionog artikla ustanovljeno da je proizvod tehnološki ispravan, nema vidljivih proizvodnih grešaka. Zatim sam uložila drugostepenu reklamaciju objasnivši im da sam takav isti model videla u njihovoj radnji, i da nije imao isti problem, tako da zaključujem da je ipak reč o nekoj vrsti greške. Njihov odgovor je glasio da je reklamacija neopravdana jer komisijskim pregledom dostavljenog reklamacionog uzorka obuće nije ustanovljena greška iz opisa reklamacije. Ovakva vrsta oštećena nije nastala u tehnološkom procesu izrade artikla već njegovim korišćenjem, tačnije obuvanjem-izuvanjem - kaže Bajalica.
Ona dodaje da je više puta naglasila da su joj patike takve stigle, da ih je nosila jednom, i to samo po kući, da tako ne mogu da izgledaju posle jednog obuvanja i izuvanja.
- Nakon toga vratili su mi patike nazad bez mogućnosti da išta učinim u okviru njihove kompanije. Zatim sam pokušala da kontaktiram laboratorije za proveru kvaliteta, ali većina sarađuje samo sa kompanijama. Ispada da ja kao potrošač zaista ne mogu ništa da učinim, da je moguće prodati oštećen proizvod i da ja to moram da prihvatim jer sam potpuno nemoćna bilo šta da uradim - kaže Bajalica.
"Fashion & Friends": Vratili smo novac
U kompaniji "Fashion & Friends" tvrde da su im kupci na prvom mestu.
- Analizu reklamacije izvršila je akreditovana, nezavisna laboratorija za kontrolu kvaliteta. Konačnu odluku donosi naša kompanija, a kako nam je zadovoljstvo kupaca na prvom mestu, odobrili smo reklamaciju koja je u pitanju. Shodno tome, kupac je izabrao povraćaj novca za kupljeni artikal - odgovorili su nam u ovoj kompaniji.
Jedino što joj je preostalo bilo je da se obrati medijima, pa je kontaktirala našu redakciju i objasnila svoj problem. Novinari Zaštitnika potrošača poslali su pitanja "Fashion & Friends" i tražili odgovore na pitanja "Ko radi proveru obuće koju kupci reklamiraju?" i "Da li ova čitateljka ima bilo kakvu šansu da zameni obuću, s obzirom da joj je prodata roba sa oštećenjem?". Kompanija "Fashion & Friends" je, samo dan nakon što su im stigla naša pitanja, pozvala Jelenu i ipak joj dala mogućnost da vrati oštećenu robu, za koju će oni ipak vratiti novac. Ovo je pokazalo da ipak može da se ostvare potrošačka prava.
- Dan nakon što ste poslali mejl "Fashion & Friends", pozvali su me iz ove kompanije i rekli da će mi ipak vratiti novac, iako su sve moje prethodne mejlove ignorisali. Znam još slučajeva koji su imali problem sa ovom kompanijom i koji nisu uspeli da ostvare svoja prava. Ovo samo pokazuje da se potrošači nimalo ne poštuju i da nije bilo vas, nikad mi ne bi vratili novac za obuću koja je bila oštećena - kaže naša sagovornica.
Nikolić: Nedopustivo je da probleme rešavaju mediji
Zoran Nikolić iz Nacionalne organizacije potrošača kaže da je ovo primer kako ne treba da se rešavaju problemi potrošača.
- Ovo je pokazatelj da pojedinim trgovcima reč potrošača ne znači ništa! Potrošači moraju da znaju svoja prava i da im bude data mogućnost da ih ostvare, a ne da trgovci prihvate reklamacije da ne bi o njima pisali novinari. Ukoliko je reklamacija opravdana, prava potrošača moraju biti ispoštovana, a pitanje je i ko radi te kontrole i šta je razlog odbijanja reklamacija - kaže Nikolić.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
cccc
pre 4 godine
Bojkot njihove trgovine pa neka prodaju sami sebi.
Koja laz da su im kupci na prvom mestu. Najgora firma. Imala sam isto problema sa reklamacijom. Kupila sam duks i na moju gresku tek sam kuci videla da je pocepan sa svih stana gde su dzepovi i naravno iz prve su odbili.... kao fizicko ostecenje, a duks nijednom obucen...
Patike sam kupio u "Fashion & Friends" I čim sam ih izvadio iz kutije ustanovio sam da je jedna na vrhu izgrebana. Odbili su mi reklamaciju s obrazlozenjem da je oštećenje nastalo mehaničkim putem i krivicu svalili na mene kao potrošača, iako patike nisam nijednom nosio što je evidentno. Fashion & friends se predstavlja kao trgovina koja prodaje original brendove svetskih proizvođača, ali u praksi očigledno nije tako. Jako sam razočaran i definitivno plaćamo kopije I drugorazrednu robu po ceni prvoklasnih. Sramota za Fashion & Friends!
* Razbijeno staklo na ormaru, probušen tabure, oštećeni ležajevi isporučeni su Radani Jović, koja je pokušavajući da ostvari pravo na reklamaciju naišla na zatvorena vrata
* Ne potpisujte papir da ste primili robu, pre nego što proverite da li je sve u redu. Ako vam odbiju reklamaciju za koju imate osnovu, podnesite tužbu, savetuju stručnjaci
Sramna scena zabeležena je u Zemunu, gde je jedna starija sugrađanka morala peške da se probija kroz gužvu, budući da saobraćaj nije funkcionisao na mestu gde su se blokaderi okupili.
Poznati biznismen Branko Babić, koji je poslednjih meseci ozbiljno nagazio blokadere i zadao im velike muke na društvenim mrežama jer razobličava njihove laži, ali i namere u rušenju Srbije, ponovo je na duhoviti način opleo po nekadašnjem košarkašu, a sada zgubidanu broj jedan Vladimiru Štimcu.
Favorizovanje Albanije u procesu proširenja EU je potpuno neprihvatljivo, kaže šef poslaničke grupe Slobodarske stranke Austrije (FPO) u bečkom parlamentu Maksimilijan Kraus i ukazao da EU na Srbiju vrši pritisak jer ne želi da se priključi "ludilu sankcija".
Napadi na sve koji podržavaju aktuelnu politiku, napredak Srbije, rad institucija, nastavak školovanja đaka i studenata i prestanak svih blokada nastavljaju se, jer oni, kao tzv. "ćaciji", predstavljaju suprotnost "blokaderima".
U Šidu se održava veliki skup građana protiv blokada gde se trenutno nalazi preko dve hiljade ljudi ali taj broj se konstantno povećava, dok je sa druge strane okupljeno jedva 100 aktivista blokaderskog pokreta koji se razilaze i broj se vidno smanjuje.
Tajno novinarsko udruženje Informera uspelo je da uđe u trag i lažnom revolucionaru Aleksandru Jovanoviću Ćuti koga smo uhvatili na jednom protestu, gde je samozadovoljno pozirao pred TV kamerama.
Šesta epizoda Informerovog TV spektakla “Na merama”, koja se emituje večeras od 20h, otkriće vam zašto je “žuti političar” Borko Stefanović dobio “titulu” “Pakleni vozač”, šta u teretani radi Borkov partijski šef i tajkun Dragan Đilas, gde posle Skupštine odlazi njihova stranačka drugarica Marinika Tepić…
Prošle sedmice u popularnoj Informerovoj TV emisiji "Na merama" mogli ste, između ostalog, da vidite, kako biznismen iz Ratkova Branko Babić sa Draganom J. Vučićevićem dogovara kupovinu medija Junajted grupe, šta na pijaci pazari ministarka Milica Đurđević Stamenkovski, kakve turustičke aranžmane merka poslanica-blokaderka Biljana Đorđević, gde penzionerske dane provodi nekadašnji lider SPO-a Vuk Drašković…
Gosti Info jutra Nikola Rađen, bivši vaterpolista, Dragan Vasiljković, fondacija "Kapetan Dragan" i Branko Babić, biznismen komentarisali su uvrede na račun Srba koje dolaze iz regiona.
Nenad K. (30) koji je pogođen sa više hitaca u restoranu "Durmitor" na Novom Beogradu prebačen je sa teškim povredama u operacionu salu u Urgentnom centru!
U Beogradu su večeras uhapšeni Vladimir Ulama (32) i Igor Tomašević (28), članovi visokorizične organizovane kriminalne grupe iz Crne Gore "škaljarci" za kojima je NCB Interpola Podgorica raspisao međunarodne poternice, saopštila je Uprava policije.
Predsednik SAD Donald Tramp kritikovao je novinarku Kejtlin Kolin iz Si-En-Ena zbog pitanja o povećanju troškova nove Balne dvorane Bele kuće, nazivajući je „glupom i gadnom“ i označivši Si-En-En kao „lažne vesti“.
Grčka policija i lokalne vlasti razotkrile su organizovanu mrežu koja je žene iz Ukrajine, Rumunije, Moldavije, Gruzije i Albanije eksploatisala kao donorke jajnih ćelija i surogat majke, pod lažnim obećanjima o boljem životu.
Berlinskoj policiji će biti dozvoljeno da tajno ulazi u privatne domove radi instaliranja špijunskog softvera, nakon što je Predstavnički dom odobrio izmene gradskog zakona o policiji.
Penzionisani britanski državni službenik Derek Riči (63) suočava se sa prinudnim povraćajem 28.640 evra preplaćenih penzijskih davanja, koja je primao u prethodnih 11 godina na osnovu pogrešnog obračuna iz 2014. godine, saopštile su nadležne službe.
Na ulicama Atine i Soluna održani su marševi i skupovi u znak sećanja na Aleksandrosa Grigoropulosa, tinejdžera ubijenog 2008. godine od strane policijskog specijalca.
Književnik Radivoj Raša Popov je pre 11 godina doživeo veliku neprijatnost kada su ga napala dvojica maloletnika koji su mu oteli novac, a onda pokušali i da provale u njegov stan.
Iako kalendarska zima još nije stigla, dani su već izuzetno hladni, što osećaju i naši kućni ljubimci, uprkos svom krznu, a stručnjaci su posebno izdvojili pet rasa.
Na svom Instagram profilu, popularni lekar i nutricionista dr Poma nedavno je objavio listu ulja za koja smatra da su najzdravijim izborima u ishrani. Istakao je tri namirnice: goveđi loj, ulje oraha makadamije i kokosovo ulje.
Ako tražite jednostavnu, ukusnu i posnu torta koja se ne peče, onda je posna pesak torta idealan izbor. Kombinacija namirnica dovešće vas do najboljeg užitka posle kog će svako tražiti parče više.
Dani kada ste morali da pitate za šifru ili tražite papirić zalepljen na ruteru polako odlaze u prošlost. Zahvaljujući savremenim opcijama povezivanja, sada možete pristupiti WiFi mreži bez ikakvog kucanja lozinke.
Pravila drugog kruga "Zvezda Granda" razlikuju se od onih u prvom, a voditelj Voja Nedeljković objasnio je koncept koji će važiti u narednim emisijama.
Pevačica Suzana Jovanović otkrila je za Informer da će se Lepa Brena pojaviti u dokumentarnom filmu o pokojnom kreativnom direktoru Granda Saši Popoviću.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar