AUTOMOBILSKI GIGANT OPOZVAO JOŠ TRI MODELA! Nove "mečke" su opasne po život
Podeli vest
Reč je o putničkim modelima S i C klase, kao i jednom teretnom "sprinteru", u kojima je utvrđena fabrička greška na upravljačkom i kočionom sistemu
Vlasnici "Mercedesovih" vozila u Srbiji ponovo su u problemu. Naime, kompanija je objavila još tri nova opoziva, što je ukupno 46 za samo godinu dana. Da problem nije naivan, ukazuje to što greške na tri modela predstavljaju rizik od povreda, pa čak i od fatalnog ishoda.
* Razlog za toliki broj fabričkih grešaka leži u masovnoj proizvodnji i u činjenici da se gleda da se uštedi na svakom koraku, tvrde stručnjaci
23.02.2021
14:02
Ovo upozorenje stiglo je preko portala NEPRO, sistema za brzo uzbunjivanje Ministarstva trgovine, koji se aktivira uvek kada se na tržištu Srbije nalazi neki problematičan proizvod.
Na pomenutom portalu nalaze se čak tri upozorenja za "mercedes", koja su objavljena istog dana. Reč je o putničkim modelima S i C klase, kao i jednom teretnom "sprinteru".
Foto: Shutterstock
Prvi sporni modeli pripadaju C klasi, a to su EQC i GLC. Na njima je utvrđeno da postoji problem sa svežnjem kablova na upravljačkom sistemu, koji zbog proizvođačke greške može da propusti vlagu i tako blokira servo uređaj za upravljanje.
Majstor: Neobjašnjivi kvarovi
Majstor iz jednog poznatog beogradskog servisa kome su "Mercedesova" vozila specijalnost nedavno nam je otkrio da se već godinama primećuje veliki broj falinki kod novih i skupih automobila ovog brenda.
- U poslednjih nekoliko godina dešava se nešto neverovatno. Dovoze nam relativno nove "Mercedesove" limuzine i džipove, što koštaju od 70.000 do 100.000 evra, koji imaju ozbiljne kvarove i falinke. To su često vozila koja su stara po nekoliko godina ili su čak i u garanciji. Gledam neobjašnjive kvarove na motoru i drugim bitnim delovima koji bi morali dugo da traju. Jasno je da su u pitanju fabričke greške i loš kvalitet, a dešava nam se i da se čoveku takav gotovo nov automobil konstantno kvari i da nikako ne možemo da ga potpuno popravimo. Više nema garancije u zavisnosti od toga koji brend kupiš, nego kakav ti automobil "skinu" sa fabričke trake - rekao nam je ovaj majstor, koji je zamolio da ostane anoniman kako mu ova izjava ne bi ugrozila posao.
Drugo sporno vozilo je "mercedes-benc" model S klase, koji takođe ima problem sa upravljačkim sistemom, koji zbog lošeg spoja šipki može da se zaglavi i dovede do nezgode.
Kod kombija "sprinter" postoji mogućnost da je spoljni deo kočionih creva na osovini oštećen tokom proizvodnje, zbog čega kočioni sistem može da otkaže.
Da je ovaj auto-gigant u ozbiljnom problemu, i da više nije sinonim za kvalitet, ukazuje podatak da je samo za 11 meseci objavljen opoziv čak 43 modela.
Automobilski stručnjak, voditelj i autor emisije "Vrele gume" Miodrag Piroški objasnio je da je sada u proizvodnji bitniji kvantitet nego kvalitet i da se nabavljaju što jeftiniji delovi jer je kompanijama na prvom mestu zarada, pa onda neminovno dolazi do fabričkih grešaka.
- Razlog za toliki broj fabričkih grešaka leži u masovnoj proizvodnji i u činjenici da se gleda da se uštedi na svakom koraku kako bi se dodvorilo šefovima. Nije ovo više ono vreme kada su te najpoznatije kompanije gledale da naprave što bolji i kvalitetniji automobil. Sada se gleda samo zarada, trka je za što većim profitom i onda, da bi se na nekim pojedinačnim delovima uštedelo po nekoliko evra, dolazi do ovoga. Kvantitet je postao bitniji od kvaliteta, kao i masovno nabavljanje najjeftinijih delova, i onda su greške na automobilima neminovne - kaže Piroški i dodaje:
- Velike i slavne kompanije, kao što je i "Mercedes", zbog svega navedenog ne razlikuju se mnogo u kvalitetu od ostalih firmi. Sve se to dosta približilo, i ako su ti giganti nekada imali 50 odsto kvalitetnije automobile od konkurencije, sada je to maksimalno 10 odsto, i to su samo neke razlike u finalnim radovima i tehničkoj obradi, a ne u motoru i drugim bitnim elementima.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
Zoki
pre 4 godine
Za neobavestene i nazovi majstore, naravno da se desava na novija auta, ranije je nov auto testiran 10 i vise godina a elektronike nije bilo ili vrlo malo, dok sada na svakih dve godine novi auto. I to ne znaci da su kvatovi vec mere predostroznosti koje se mogu javiti u praksi. To je kod svih proizvodaca i niste neobicno na zapadu,gde jos obaveste vlasnike i ne kosta nista u Srbiji nebi ni obavestili.
Indijska kompanija Reliance Industries, vlasnik najvećeg rafinerijskog kompleksa na planeti, obnovila je kupovinu ruske sirove nafte nakon kratkog zastoja.
Direktor Kancelarije za Kosovo i Metohiju Petar Petković izjavio je danas da su izbori za prištinski parlament koji se održavaju 28. decembra od presudnog značaja za opstanak srpskog naroda na Kosovu i Metohiji i pozvao sve Srbe da podrže Srpsku listu.
Danica Vučenić, udarna pesnica tajkunske, antisrpske televizije N1 koja već duže od godinu dana otvoreno podržava rušenje Srbije na ulicama, sada je u programu uživo patosirala blokadere.
Ministar pravde Nenad Vujić oglasio se povodom postupanja predsednika Visokog saveta tužilaštva (VST) Branka Stamenkovića, istakavši kako to predstavlja otvoreno kršenje Zakona i Poslovnika o radu VST i nedopustiv čin institucionalne samovolje.
Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova, Uprave saobraćajne policije, danas oko 15 časova, na državnom putu Beograd - Čačak, presretačem su zaustavili pedesetčetvorogodišnjeg R.M. koji je vozilom "pežo 206" za samo dva minuta u više navrata izvršio preticanje ukupno šest vozila preko uzdužne neisprekidane linije čineći prekršaj nasilničke vožnje, a zatim se kretao brzinom od 107 kilometara na čas, na delu puta gde je ograničenje brzine 60 kilometara na čas.
Na deonici zlatiborske magistrale, u ataru sela Draglica, večeras je došlo do saobraćajne nezgode, u kojoj su, prema našim saznanjima, učestvovala dva automobila.
Na društvenim mrežama pojavio se snimak gde se predsednik Burkine Faso Ibrahim Traore na poseban način pozdravio sa predsednikom Rusije Vladimirom Putinom u odnosu na druge važne ličnosti, koji je privukao veliku pažnju javnosti.
Iako danas u svetu besni više sukoba nego ikad od Drugog svetskog rata, na Filipinima postoji tradicija božićnog primirja u najdugotrajnijoj komunističkoj pobuni na svetu.
Supruga holivudske legende Brusa Vilisa, Ema Heming Vilis, objavila je potresan tekst o tome kako njihova porodica dočekuje praznike nakon teške dijagnoze glumca.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar