• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: M. M. D.

03.08.2021

13:40

KUPCI NE VERUJU "MOLU"! Smatraju da je nagradna igra naftne kompanije nameštena! Šta vi mislite?

Informer/Facebook

Zaštitnik potrošača

KUPCI NE VERUJU "MOLU"! Smatraju da je nagradna igra naftne kompanije nameštena! Šta vi mislite?

Podeli vest

Učesnici u nagradnoj igri "Sipaj i osvoji" sumnjaju u regularnost jer prilikom izvlačenja dobitnika ekran laptopa koji je birao dobitnike nije bio dostupan gledaocima direktnog prenosa

Objava naftne kompanije "Mol" da počinje nova nagradna igra, umesto da obraduje njihove kupce, izazvala je salvu negativnih komentara. Na desetine njih tvrdi da im ne veruje kada je reč o dodeli nagrada i smatra da ova kompanija namešta nagrade dobitnicima.

Sumnju je izazvao način izvlačenja dobitnika u prošloj nagradnoj igri, u kojoj su se delile prilično vredne nagrade, između ostalog i automobil.
Iako je prenos izvlačenja dobitnika emitovan uživo, učesnici smatraju da je sve nameštaljka jer nisu imali priliku da vide monitor laptopa prilikom odabira dobitnika. Stručnjaci kažu da je to sve veći problem i da se ljudi masovno žale na transparentnost nagradnih igara koje organizuju kompanije.

Foto: Informer/Facebook

Zbog toga je Dalibor Janjušević napisao:
- Znači veća je verovatnoća da nas Halejeva kometa pogodi u čelo, i da pritom preživimo, nego da dobijemo od vas nagradu.
Na to se nadovezao Filip Ačanski:
- Kada vam nagradna igra bude transparentna, a ne sistem izvlačimo sa okrenutim ekranom od publike gde niko nema uvid u sam proces izvlačenja, tada ćemo igrati.

Bratislav Blagojević je takođe bio vidno besan.
- Nameštaljka, svi koji su izvučeni imaju veze sa "Molom", direktno ili indirektno. Klasična nameštaljka! U životu više na "Molu" neću da sipam, pa da vam je gorivo i upola jeftinije od ostalih u Srbiji - poručio je Blagojević na zvaničnoj Fejsbuk stranici ove kompanije.
Ništa manje nije bio razočaran ni Milan Knežević.
- Ko još veruje u "Mol" nagradnu igru? Sipam redovno na "Mol" pumpama, ali nagradne igre su katastrofa. Prošli put je bilo jako providno.

Foto: Informer/Facebook

Slučaj za inspekciju

Ovo je slučaj za Tržišnu inspekciju! Sve je više žalbi na nagradne igre
Goran Papović, NOPS

I Nenad Ćurčić smatra da ima razloga za sumnju.
- Netransparentno. Plodno tlo za manipulacije. Dečko je mogao da čita imena dobitnika kako je vama u "Molu" volja. Čime vi, sem rečima, možete da pokažete i dokažete da ste fer izvukli dobitnike? To se tako ne radi i vi u "Molu" jako dobro znate na šta mislim. Goriva i usluge su vam kvalitetni, ali ove nagradne igre moraju da imaju drugačiji, jasniji format bez prostora za sumnje. Ubuduće ispravite manjkavosti ili neću više kao mnogi da učestvujem u ovim vašim akcijama - bio je otvoren Ćurčić.

Foto: Informer/Facebook

Borislav Stjepanović je postavio pitanje:
- Zašto niste snimali monitor laptopa da se vidi odakle vam imena? Sram vas bilo, ljude pravite budalama.

Na njega se nadovezao Vojislav Dević:
- Ako je "izvlačenje" ovako obavljeno, onda je bolje da više ne organizujete nagradne igre, već da samo podelite nagrade.
Uslov za nagradnu igru koju organizuje ova naftna kompanija je da se sipa određena minimalna količina goriva (15 ili 20 litara). Kod sa računa unosi se u aplikaciju i na taj način postajete kandidat za neku od nagrada.

Papović: Menjati pravilnik

Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović kaže za Zaštitnik potrošača da najviše žalbi u poslednjem periodu stiže upravo zbog neregularnih nagradnih igara i njihove transparentnosti.
- Ovo je slučaj za Tržišnu inspekciju! Odavno je jasno da pravilnik o igrama na sreću mora da se menja jer su potrošači dovođeni u zabludu i naravno da se osećaju prevareno kao učesnici u trci za instant nagrade. Takođe, moj predlog je da u komisiji, kada se realizuju nagradne igre, obavezno jedan član bude iz nezavisne organizacije potrošača i da prati sam tok igre i izvlačenje nagrada, zato što je to jedini način da se stane na put kompanijama koje pokušavaju da od nagradnih igara naprave samo sopstvenu reklamu - kaže Papović.

Odgovor "Mola" u koji malo ko veruje

Predstavnici naftne kompanije "Mol" pravdali su se nezadovoljnim kupcima tvrdnjom da izvlačenje nije bilo transparentno kako bi zaštitili podatke učesnika?!
- Poštovani, obaveštavamo vas da je izvlačenje pobednika obavljeno putem softvera i da nije bilo moguće da na bilo koji način utičemo na ishod i proglašenje pobednika. Takođe, zbog zaštite podataka učesnika nismo mogli da snimamo ekran. Hvala najlepše na učešću i pratite nas i dalje jer pripremamo mnogo toga interesantnog u narednom periodu - ponavljali su ovaj odgovor u više navrata, tvrdeći da su razmišljali o snimanju ekrana, ali su ipak odustali.
Sudeći prema uzvraćenim komentarima, učesnici nisu bili uvereni ovakvim tvrdnjama da je sve regularno.

 



Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set