PRVO NAS PREVARE, PA ONDA PRETE TUŽBOM! Umesto uređenog apartmana, "Barcino" nas poslao u štrokav studio!
Podeli vest
Predstavnici agencije, umesto da se izvine i reše problem putnice Biljane Romić, zahtevali da ukloni objavu i fotografije sa društvenih mreža. U suprotnom, ukoliko to ne učini, podneće tužbu protiv nje
Kada uplaćujete letovanje preko agencije "Barcino turs", može svašta da vam se dogodi! Tako, na primer, ako niste dobili smeštaj i uslugu kao što vam je obećano prilikom uplate aranžmana, te se zbog toga javno požalite, uslediće pretnja tužbom. Umesto da se izvine i reše vam problem, predstavnici "Barcina" zahtevaće da uklonite objavu i fotografije sa društvenih mreža. U suprotnom, nastupa njihov advokat i sledi sud!
* Uvek kada mi se upali rezerva, punim rezervoar do vrha i nikada u njega nije stalo više od 50 litara goriva, koliko i piše u prospektu, tvrdi Milan Ćelić. Kako kaže, umesto da mu se bar izvine, na pomenutoj pumpi su bili drski i bezobrazni
10.08.2021
13:25
Jedna od putnica koja se upravo našla u ovakvoj situaciji letujući preko "Barcina" jeste i Biljana Romić Punoš. Ona je svoje loše iskustvo podelila preko Fejsbuk stranice "Grčka, grupa za turiste", jer su svi drugi pokušaji da reši problem bili uzaludni! Kako kaže, za 700 evra dobila je užasan smeštaj, ni nalik onom koji je prikazan na sajtu agencije.
Foto: facebook.com/ Grčka, grupa za turiste
Zahtev za odštetu
Ako se problem ne reši zamenom smeštaja, sledeći korak je zahtev za odštetu od agencije
Milan Lainović, "Juta"
- Uplatila sam aranžman u Grčkoj preko "Barcina". Izabrala sam vilu "Stefani" u Neos Marmarasu, a to letovanje koštalo nas je 700 evra. To nisu male pare da bi nam se desilo ovako nešto. Kada smo gledali njihov sajt i birali u koji ćemo smeštaj, ova vila je prikazana kao nova zgrada. Tuš-kabina je bila sa staklom, soba velika i prostrana. Međutim, kada sam ušla u smeštaj, usledio je šok! Studio je bio mali, štrokav, pločice žute od prljavštine. Umesto tuš-kabine, dobili smo smrdljivu i buđavu zavesu. Svuda su bile dlake. Sve masno, neuredno, frižider pun leda. Zgrada se raspadala, hol pun paučine kao u horor filmovima. Odmah sam kontaktirala sa predstavnicima agencije, a potom i sa agencijom, ali mi na mejlove i pozive niko nije odgovarao. A onda je počela naša borba - priča Biljana i nastavlja:
Foto: facebook.com/ Grčka, grupa za turiste
Nismo jedini
Ako misle da će pretnjom da nas ućutkaju, onda se varaju! Mi nismo jedini, pored nas ima još nezadovoljnih putnika
Biljana Romić Punoš,
oštećena putnica
- Ni internet nije radio, iako su nam rekli da ćemo ga imati u sobi. Sve sam morala da radim iz obližnjeg kafića. Kako nisam dobila nikakav odgovor, zamolila sam svoju rođenu sestru Snežanu da objavi slike mog smeštaja u Fejsbuk grupi za turiste, kako ne bi još neko naseo. Nakon toga, umesto da meni kao klijentu izađu u susret, agencija se bez pardona oglasila i navela da se izvesna Snežana ne nalazi na spisku njihovih putnika. Bila sam uporna. Kada sam uspela da sve to objavim i sa svog profila, za tren oka u vili se stvorila i predstavnica agencije da mi kaže da skinemo postove odmah ili će me advokat agencije tužiti?! Bruka i sramota, baš ponižavajuće. Ako misle da će pretnjom da nas ućutkaju, onda se varaju! Ali još gore je to što mi nismo jedini, jer pored nas ima još nezadovoljnih putnika koji imaju iste primedbe. Zato pazite ako letujete preko "Barcina".
Foto: facebook.com/ Grčka, grupa za turiste
Stručnjaci apeluju na putnike da budu obazrivi kada uplaćuju letovanja i da uvek imaju dokaze u slučaju prigovora. Nažalost, kažu oni, tokom sezone ovakvi primeri su sve češći i zato bi nadležni morali ozbiljno da se pozabave ovim problemom.
Zamenik predsednika Nacionalne asocijacije turističkih agencija "Juta" Milan Lainović napominje da putnici u ovakvim situacijama imaju pravo na žalbu i zamenu aranžmana. On dodaje i da "Barcino" nije njihova članica.
- Prvo i osnovno pravilo je da putnici pažljivo čitaju šta potpisuju i koji su uslovi putovanja. Uvek treba birati agencije koje su priznate i koje su naše članice. Konkretno u ovom slučaju, putnica je odmah na licu mesta trebalo da se obrati predstavnicima agencije, a oni da reše probleme i da joj nađu adekvatnu zamenu smeštaja, koji je u cenovnom rangu sa onim što je platila. To se uradi kada se ustanovi da je sve tako predviđeno ugovorom, odnosno ukoliko se dokaže da je oštećena. Sledeći korak, ako se problem ne reši zamenom, jeste obraćanje agenciji i traženje odštete - objašnjava Lainović.
Foto: facebook.com/ Grčka, grupa za turiste
U agenciji "Barcino" kažu da im je žao što uplaćeni smeštaj nije ispunio očekivanja putnice.
- Putnica nije bila zadovoljna time što je u kupatilu zavesa umesto tuš-kabine sa staklom iako na našem sajtu, u opisu vile, nigde ne piše da je tuš kabina obavezna i postavljene su slike više kupatila od kojih neka imaju zavesu, a neka tuš-kabinu. Fotografije na sajtu jasno predočavaju veličinu soba. Što se tiče higijene na koju se putnica požalila, jasno je da ona mora biti besprekorna u bilo kom smeštaju. Upravo iz tog razloga putnici je istog momenta kada se požalila rečeno da će doći čistačica kako bi detaljnije očistila smeštaj, što je putnica odbila - kažu u ovoj agenciji, i dodaju:
- Smatramo da nije bilo korektno govoriti loše o higijeni na društvenim mrežama i istovremeno odbijati dolazak čistačice i ponovno čišćenje sobe. Dodali bismo i da, prema rečima predstavnika na destinaciji, putnici nije prećeno, već je zamoljena da obriše post. Možda je predstavnik nespretno pomenuo i advokata, ali sigurno nije bilo namere da se nekome preti. Uostalom, da je bilo želje za pretnjom takve vrste, opomena od strane advokata bi do sada bila uručena. Zbog naših napora da se svi vrate sa putovanja zadovoljni, predstavnik konkretnoj putnici ukazuje dodatnu pažnju, obilazi je i nudi i vanredna čišćenja uz ona koja redovno idu na određeni broj dana. Iskreno se nadamo da će se sa letovanja vratiti raspoložena, odmorna i puna lepih utisaka.
Papović: Uvesti "Frankfurtsku listu"
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović smatra da je ovo obmana potrošača i loša poslovna praksa turističke agencije.
- Ovo što je uradila agencija "Barcino" jeste kršenje svih kodeksa, od poslovnih do ljudskih. Nisu ispunili svoju obavezu, nisu pružili plaćenu uslugu, još i prete svojim putnicima! Nedopustivo! Ova putnica treba što pre da se javi nadležnima i da presavije tabak protiv agencije. To su njena prava, jer je oštećena i prevarena. Treba da priloži sve dokaze i da traži povraćaj novca - naglašava Papović i ističe:
- Nažalost, svakog leta svedoci smo ovakvih problema. Ali to nam ne sme biti izgovor, već se država ozbiljno mora pozabaviti ovakvim ponašanjem agencija. Mi već godinama apelujemo da se upravo zbog ovakvih prevara putnika u Srbiji uvede "Frankfurtska lista", odnosno lista obeštećenja putnika u slučaju nezadovoljstva turističkom uslugom. Ovo postoji svuda u svetu i svaka usluga ima svoju novčanu vrednost. To bi umnogome promenilo stvari i kod nas, a putnici bi imali mnogo bolju uslugu, ali i veća prava.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
* Uvek kada mi se upali rezerva, punim rezervoar do vrha i nikada u njega nije stalo više od 50 litara goriva, koliko i piše u prospektu, tvrdi Milan Ćelić. Kako kaže, umesto da mu se bar izvine, na pomenutoj pumpi su bili drski i bezobrazni
Na indijskoj televiziji prikazana je neobična i humoristična animacija u kojoj su glavni likovi ruski predsednik Vladimir Putin i indijski premijer Narendra Modi.
U poslovnom kompleksu „Grozni-Siti“, u samom centru prestonice Čečenije, jutros je odjeknula snažna eksplozija koja je teško oštetila fasadu i nekoliko spratova jedne od kula.
Blokader Zoran Đajić pokušao je da diskredituje predsednika Srbije Aleksandra Vučića, a zatim je pozvao na nasilno rušenje vlasti po recptu od 5. oktobra 2000. godine.
Profesor Filozofskog fakulteta Čedomir Antić uputio je oštru kritiku blokaderskom pokretu, upozorivši da retorika kojom se služe opasno klizi ka istorijskim obrascima najmračnijih režima 20. veka.
Ministar odbrane BiH Zukan Helez nastavio je politiku provokacija, iznoseći do sada najbolesnije optužbe na račun predsednika Srbije Aleksandra Vučića!
Gosti Info jutra Nikola Rađen, bivši vaterpolista, Dragan Vasiljković, fondacija "Kapetan Dragan" i Branko Babić, biznismen komentarisali su uvrede na račun Srba koje dolaze iz regiona.
Vesna Jović, novinarka Informera za Istočnu Srbiju i Aleksandar Jerković, iz Odbora za kontrolu i opservaciju gostujući u Info jutru komentarisali su izbore u Negotinu, Mionici i Sečnju.
Alija Balijagić bio je u uračunljiv u trenutku kada je izvršio dvostruko ubistvo u Sokocu kod Bijelog Polja, navodi se u nalazu nakon izvršenog pregleda psihologa Nataše Vuković i specijaliste psihijatrije dr Mirjane Varagić, koji je pročitan juče u nastavku suđenja Balijagiću u Višem sudu u Bijelom Polju.
Vozač I.S. (23) iz Zaječara, koji je optužen da je 10. juna nadomak sela Malča kod Niša izazvao tešku saobraćajnu nesreću u kojoj je život izgubila trogodišnja devojčica, a tri osobe su teško povređene, izjavio je u istrazi da se samog udesa – ne seća.
Rade Međed (32), vlasnik nekoliko velikih kockarnica, bio je prva žrtva beogradskog podzemlja koja je stradala u ekspoloziji podmetnute bombe pre tačno 31 godinu.
Oluja Bajron, koja je pogodila istočne i južne delove Grčke, izazvala je ozbiljne probleme u saobraćaju, zatvaranje škola i vanredne mere zaštite stanovništva, saopštili su grčki zvaničnici.
U poslovnom kompleksu „Grozni-Siti“, u samom centru prestonice Čečenije, jutros je odjeknula snažna eksplozija koja je teško oštetila fasadu i nekoliko spratova jedne od kula.
Sastanak ruskog predsednika Vladimira Putina sa specijalnim predsedničkim izaslanikom SAD Stivom Vitkofom imao je za cilj da predsedniku SAD Donaldu Trampu prenese šta ne podleže diskusiji u mirovnom planu za Ukrajinu.
Glumac Kijanu Rivs, koji u filmu "Matriks" tumači glavnog junaka Nea, potvrdio da je spreman da ponovo obuče crni mantil i snimi nastavak popularne sage.
Evropska radiodifuzna unija (EBU) potvrdila je učešće Izraela na Evroviziji 2026. nakon čega su usledile burne reakcije širom Evrope i prve zvanične najave bojkota.
Pop zvezda Dua Lipa ponovo je dospela u centar skandala zbog postupka prema fanu na koncertu. Pevačica je poželala da napravi selfi, ali kada je videla da nije Ajfon odmah mu je vratila telefon.
Frizerka na TikToku otkrila je neverovatno jednostavan postupak koji, kako tvrde mnogi, čini kosu lepšom, mekšom i znatno manje masnom, a oduzima manje od 10 sekundi.
Zlatni retriver osvojio je srce TikToka svojom nežnom, ali upornom rutinom. Svake večeri u devet sati podseća ukućane i goste da je vreme za spavanje, držeći u ustima svoju omiljenu igračku.
Džej Ramadanovski preminuo je pre pet godina, a violinista Željko Stefanović Paganini često posećuje pevačev grob i svira za dušu legendarnog Dorćolca.
Bivši rijaliti učesnik Vladimir Tomović nije mogao da pređe granicu Srbije i Crne Gore jer sa sobom nije imao lična dokumenta zbog čega je zamolio za pomoć.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar