• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: P.Ivković

07.12.2024

15:15

Digli cene, a usluga sve gora! Dostava paketa još malo koštaće kao i porudžbina

Shuterstock

Zaštitnik potrošača

Digli cene, a usluga sve gora! Dostava paketa još malo koštaće kao i porudžbina

Podeli vest

Kurirska služba "Beks" nastavila je sa bahatim poslovanjem, pa je ponovo digla cene dostave! Osim što ćete i dalje mučiti muku sa dostavljačima i kašnjenjem porudžbina, sada se spremite i da poštarinu platite skoro kao i vašu porudžbinu.

Kurirske službe, koje svakodnevno stvaraju neprilike korisnicima, ne prestaju da šokiraju korsnike, a "Beks" je poslednji u nizu.

Na ovakvo poslovanje ukazao nam je P.I. koji je dostavu platio skoro kao svoje poručene farmerke. Verovali ili ne, cenu paketa koji nema ni dva kilograma platio je skoro 800 dinara.  

- Naručio sam paket, stigao je dan ranije bez ikakve najave, te je dostavljač vraćen sa adrese, i dogovoreno je da stigne paket nakon vikenda. Ono što mi nije rekao, jeste cena dostave! Poručio sam dva pari farmerki koje sam platio 3.500 dinara. Stigle su u jednom paketu, a onda sam se šokirao kada mi je kurir rekao ceo iznos. Verovali ili ne, poštarina mi je bila 732 dinara. Iznos još malo kao i jedan par farmerki. "Beks" je zaista prešao sve granice - ispričao nam je P.I.

Međutim, osim cena, kaže naš sagovornik, ništa se nije promenilo. Korisnici i dalje muku muče sa njihovim uslugama, o čemu svedoči niz žalbi.

Foto: Informer

Potvrda o dostavi

U Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS) kaže da je broj žalbi na račun kurirskih službi ogroman i da bi, ukoliko već podižu cene, trebalo da porade i na kvalitetu usluga.

Cene u Beksu

kategorija stara cena nova cena razlika
do 0,5 kg 416
do 1 kg 486
do 2 kg 582
5-10 kg 735-970
30-50 kg 1.595- 2.345
* svi iznosi izraženi su u dinarima

- Poskupljenje usluga je rezultat povećanja cena goriva. Bilo bi dobro da ostale kurirske službe u našoj zemlji ne povećaju cene i tako nam dokažu da konkurencija u našoj zemlji postoji. Svakako, čak trećina žalbi se odnosi na vreme za koje je isporučena roba, a sve je više i onih koji im se javljaju zbog loše usluge i isporuke oštećene robe koju kasnije ne uspevaju da reklamiraju i zamene - kažu u NOPS i savetuju potrošače da imaju pravo na reklamaciju i da je najbolje da to urade odmah dan nakon dostave!
 

 

 

 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set