• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: Informer

27.03.2023

20:00

Produžen rok za prijave radova do 13. aprila 2023. godine za prestižnu nagradu za najbolje digitalne kampanje i projekte - IAB MIXX awards!

Informer

Hi-Tech

Produžen rok za prijave radova do 13. aprila 2023. godine za prestižnu nagradu za najbolje digitalne kampanje i projekte - IAB MIXX awards!

Podeli vest

Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 13. aprila 2023. godine, a pobednici IAB MIXX AWARDS 2023 će biti javno predstavljeni 18. maja prilikom svečane ceremonije dodele nagrada u okviru konferencije DIGITAL DAY.

Naša glavna tema DIGITAL DAY 2023 konferencije je FOR BETTER WEB u okviru koje ćemo se baviti novim i poboljšanim internetom, gde korisnici imaju kontrolu nad svojim podacima, privatnost se poštuje a digitalna iskustva su dizajnirana da unaprede živote a ne da ih iskorišćavaju.

FOR BETTER WEB narativ je poziv na akciju za sve nas da učestvujemo u ovom pokretu za
promenu. To je podsetnik da internet nije fiksni entitet, već ekosistem koji se stalno razvija i
na koji imamo moć da utičemo i da ga oblikujemo. Podržavajući etičke tehnološke

kompanije, prihvatajući decentralizovane tehnologije i zalažući se za politike koje štite naša
digitalna prava možemo da izgradimo bolju mrežu za sebe i za buduće generacije.

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare
i dobija šest novih kategorija: Employer Branding, Tik Tok, Social Good, Viral, Publisher
Project, Digital Communication within Government,International and Non- Profit
Organisations.

Takođe, sve kategorije dobijaju osveženje kada su u pitanju opisi i
kriterijumi.

Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta, kao i ranijih godina, mogu prijaviti u jednoj ili više kategorija. https://mixx.rs/ - prijava
https://mixx.rs/ - pravila

U svakoj kategoriji se dodeljuje po jedna nagrada, a žiri će svojim ocenama odrediti
pobednika za sledećih 17 kategorija:

- Brand Advertising;
- Cross Media Integration;
- Innovation;
- E-commerce;
- Product Launch;
- Community Building;
- Video Advertising;
- Content;
- Effectiveness;
- Influencer Marketing;
- Social Media;
- Employer Branding;
- Viral;
- TikTok;
- Social Good;
- Publisher Project; 
- Digital Communication within the Government, International and Non-Profit Organisations

Za IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu takmičenja, boriće se pobednički radovi iz
svih kategorija, dok će odluku o dobitniku Grand Prix-a doneti stručni žiri tajnim glasanjem
na sam dan svečane dodele. Kompanija koja je dobitnik Grand Prix-a ima mogućnost
nominacije člana stručnog žirija za naredno takmičenje IAB MIXX Awards Serbia.

Stručni žiri, ove godine regionalni i najbrojniji do sada, činiće:

Predsednik žirija – Goran Jankulovski,

Menadžment partner/direkcije projekata- Žiška, Elena Tenžera, Group Account Director-DRIVE, Natalija Čorbić, Strategic Planner- Pioniri Communications, Jana Savić
Rastovac, Executive Creative Director- McCann Beograd, Stefan Gajić, Creative Lead & Art
Director- Direct Media United Solutions, Milena Maksić, Digital Director-Ovation BBDO,
Vlatko Mladenović, Executive Creative Director- Polet Grupa, Milena Đorić Gudurić,
direktorka marketinga- Mastercard, Martina Petrović, rukovodilac korporativnih komunikacija-
Lidl Srbija, Milan Perić, Marketing and Communications Director- Carslberg Serbia Group,
Andrej Kugonič, Head of Marketing- Nordeus, Ivona Marinković, Senior Product Manager-
L'Oreal, Daniel Fazlić, SE Europe countries –Bosnia and Herzegovina, Croatia, North
Macedonia, Serbia and Slovenia, Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director-
Friday Finally, Nađa Jokanović, izvršna direktorka i suosnivačica, WANNABE MAGAZINE,
Kristina Ilić, Creative Strategy Lead-Degordian.

Dodela nagrada MIXX Award se realizuje u organizaciji IAB Serbia od 2016. godine, kao
jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji.
Pozivamo sve zainteresovane da se informišu o pravilima dodele nagrada na mixx.rs.

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa
ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog
marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da
pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji.

Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških
firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija
koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Izbori 2024

Vesti

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set

Srbija