VODITE BORBU SA VISOKIM HOLESTEROLOM? Evo kako da se izborite sa ovim problemom!

Shutterstock

18:28 Ljubav i zdravlje 0

mondo | 11. 07. 2019.

VODITE BORBU SA VISOKIM HOLESTEROLOM? Evo kako da se izborite sa ovim problemom!

Povišen holesterol u krvi nema neke očigledne simptome, ali je ozbiljan faktor rizika za kardiovaskularne bolesti. Evo kako da snizite povišen holesterol prirodnim putem

Ako se ispostavi da imate povišen holesterol, prvo što treba da uradite je da iz ishrane izbacite prerađenu hranu, odnosno namirnice bogate trans-mastima, a onda i da promenite "jelovnik", tako da jedete što više ove hrane.

Ovsene pahuljice

Ovsene pahuljice su bogate vlaknima, koja poseduju veliku moć upijanja, ali se ne vare. To znači da će se dobar deo holesterola koji uneste hranom vezati za vlakna koja ćete onda izbaciti iz organizma, jer su nesvarljiva. To će vremenom doprineti snižavanju nivoa holesterola u krvi.

Namirnice bogate omega-3 masnim kiselinama

Riba, pre svega skuša, sardine, tuna i losos, odlični su izvori omega-3 masnih kiselina koje podižu nivo dobrog HDL holesterola u krvi, i snižavaju rizik od kardiovaskularnih bolesti, infarkta i šloga. Ako ne volite ribu… probajte da se naterate da je jedete bar dva puta nedeljno, a ako baš ne možete, znajte da je i laneno seme dobar izvor ovih zdravih masti.

DAME OPREZ! ZASLAĐENI NAPITCI OPASNIJI NEGO ŠTO STE MISLILI! Rizik za obolevanje od raka dojke ČAK 22 ODSTO!

Maslinovo ulje

Ovo nije bez razloga jedno od najzdravijih ulja. Sadrži moćne antioksidante koji snižavaju nivo lošeg LDL holesterola, a ne utiču na nivo dobrog HLD holesterola. Pokušajte da dnevno konzumirate dve kašike. Leto je, navalite na salate.

Orasi

Koštunjavo voće dokazano snižava nivo holesterola, naročito orasi koji su bogati nezasićenim masnim kiselinama koje čuvaju krvne sudove. Rizik od bolesti srca sniziće 30 grama koštunjavog voća dnevno.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]