"SVIM SREDSTVIMA BRANIĆEMO BRODOVE" Moskva zapretila: Kalasova i cela njena banda spletkaroša biće odgovorna za incidente
110. 06. 2026. u 11:36
210. 06. 2026. u 11:36
- Devedesetih godina kao da je postojala opšta fobija od masti, pa je i savet zdravstvenih agencija i profesionalaca bio da se što više smanji unos masti, uključujući i one masti u mlečnim proizvodima poput mleka - objašnjava nutricionistkinja Frensis Lardžman-Rot kako je uopšte došlo do popularizovanja obranog mleka.
Kako je sve više ljudi počelo da se opredeljuje za mlečne proizvode sa manje masti, proizvođači su počeli da dodaju šećer i veštačke sastojke kako bi poboljšali unos. Rezultat toga je, kažu stručnjaci, da iz ovih proizvoda unesemo dnevnu potrebnu količinu za šećerom.
Ne samo što obrano mleko i mlečni proizvodi sa manjim sadržajem masti često sadrže dosta šećera, već nas liše i dobrih efekata koje imaju punomasni proizvodi, smatra nutricionistkinja.
- Iznenađujuće, punomasni proizvodi mogu čak i da pomognu u održavanju zdrave težine - kaže Lardžman-Rot.
Ona navodi studiju koja je pratila 18.000 žena srednjeg doba koje imaju zdravu telesnu težinu, a među njima su one koje su deceniju kasnije pile punomasno mleko bile manje sklone gojaznosti od žena koje su pile obrano mleko.
Foto: pexels.com
Druga, manja studija, otkrila je da svakodnevna konzumacija punomasnog mleka povećava nivo dobrog holesterola, što nije slučaj sa obranim mlekom.
- Druge studije su pokazale da deca koja piju punomasno mleko imaju viši nivo vitamina D u krvi, u poređenju sa vršnjacima koji piju obrano mleko - dodaje nutricionistkinja.
- Naučnici misle da masti iz punomasnog mleka pomažu dečjem organizmu da efikasnije apsorbuje vitamin D.
Nutricionistkinja kaže da nema razloga da izbegavate punomasne mlečne proizvode, mada ne smatra da su oni sa manje masti nezdravi.
- Mislim da su obe vrste proizvoda dobre, ali punomasni mlečni proizvodi imaju tu prednost što su bogati omega-3 masnim kiselinama, kao i linolnom kiselinom, koja pomaže u održavanju zdrave telesne težine i kod kontrole dijabetesa tipa 2.
Blokaderi su sinoć održali protest ispred zgrade Vlade Srbije, čime su blokirali Nemanjinu i Kneza Miloša, ali ono što je posebno sumanuto je činjenica da ih nije bilo više od stotinak.
10.06.2026
12:53
Gledalačko-obaveštajna služba Informer (GOSI) došla je do najnovijeg snimka sa sastanka "Strateškog tima blokadera" održanog pre dva dana u Novom Sadu.
10.06.2026
11:15
Predsednik Angole Žoao Manuel Gonsalveš nastavio je posetu Srbiji, a danas ga je na Vojnotehničkom institutu dočekao ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić.
10.06.2026
14:54
Poslanik u Skupštini Srbije iz redova Srpske napredne stranke Nebojša Bakarec objavio je video snimak tajkunskog voditelja Zorana Kesića kako peva "Ja volim Nemačku".
10.06.2026
14:44
Ministar za javna ulaganja Darko Glišić dobio je jedno od najznačajnijih priznanja koje jedna lokalna samouprava može da dodeli – titulu počasnog građanina opštine Lučani.
10.06.2026
14:08
Gosti Info jutra komentarisali su poziv stranim državama da odustanu od izložbe Ekspo 2027.
09.06.2026
11:09
Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.
07.06.2026
11:11
Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" večeras od 20h, jer vam donosimo zanimljive informacije.
06.06.2026
10:55
Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.
05.06.2026
16:31
Žena (74) iz Srbije utopila se juče u popodnevnim časovima na plaži u mestu Perea, nadomak Soluna.
10.06.2026
12:36
Kompanija NIS podnela je zahtev za novom posebnom licencom Kancelariji za kontrolu stranih sredstava OFAC.
10.06.2026
12:28
Pre nego što je turcizam ekser ušao kao opšta reč za gvozdeni klin, upotrebljavali smo reč gvozd.
10.06.2026
12:00
Pojas Presvete Bogorodice koji je 16 dana bio u Hramu Svetog Save čuvali su vatopedski monasi koji se drugačije zovu i "vatopedske oči", jer su danonoćno nadgledali ovu svetinju iz Vatopeda.
10.06.2026
11:00
Naučnici su u permafrostu (zamrznutom tlu) u Jukonu pronašli izmet arkitičke veverice koji sadrži izuzetno očuvanu drevnu DNK. Otkriće je omogućilo uvid u čitav ekosistem ledenog doba, uključujući i vrste poput mamuta stare između 700.000 i 3.000 godina.
10.06.2026
14:30
Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Nišu, po nalogu Višeg javnog tužilaštva u Nišu, uhapsili su S. N. (19) iz ovog grada, zbog postojanja osnovane sumnje da je izvršio krivično delo ubistvo u pokušaju.
10.06.2026
13:40
Danas oko 10 časova ujutru, U Barseloni u ulici Balmes došlo je do brutalnog ubistva kada je nepoznati napadač ispalio više hitaca u muškarca, koji je na licu mesta ostao mrtav!
10.06.2026
11:18
Miljana Kecmanović, majka dečaka ubice Koste K. na pauzi današnjeg suđenja, na kojem je tužilac Nenad Stefanović zatražio maksimalne kazne za nju i supruga Vladimira Kecmanovića, istrčala je plačući iz Palate pravde.
10.06.2026
13:26
Pripremno ročište zakazano za danas u krivičnom postupku koji se vodi protiv okrivljene Dragane Sotirovski odloženo je, saopštila portparolka Višeg suda u Nišu Kristina Perić.
10.06.2026
13:19
Pripadnici policije u saradnji sa Odeljenjem za suzbijanje organizovanog finansijskog kriminala, uhapsili su četiri osobe zbog sumnje da su falsifikovali školsku dokumentaciju, i na njoj zaradili oko 20 miliona dinara.
10.06.2026
12:27
Sukob na Bliskom istoku ušao je u novu fazu: SAD su gađale ciljeve na jugu Irana, a Teheran odgovorio napadima na američke baze u regionu. Sve najnovije vesti pratite uživo na informer.rs!
10.06.2026
06:25 >> 13:56
Oružane snage Ukrajine saopštile su da su u Crnom moru pogodile i oštetile ruski tanker „West Horizon“, plovilo koje Kijev povezuje sa ruskom „flotom iz senke“ za transport nafte i naftnih derivata mimo međunarodnih sankcija.
10.06.2026
13:40
Ukrajinska policija tvrdi da ruski operativci preko interneta vrbuju maloletne devojke, uvlače ih u kontakt sa vojnicima Oružanih snaga Ukrajine i zatim im daju zadatke koji mogu da se završe ubistvom.
10.06.2026
13:10
Kina je na putu da u narednih pet godina prestigne Sjedinjene Američke Države i postane najveći proizvođač nuklearne energije na svetu, pokazuje nova analiza istraživačke firme Gavekal Technologies.
10.06.2026
12:40
Porodica popularnog grčkog pevača Konstantinosa Argirosa postala je bogatija za još jednog člana. Njegova supruga Aleksandra Nika porodila se 8. juna i na svet donela zdravu devojčicu, njihovo drugo dete.
10.06.2026
14:28
Ćerka glumca Metjua Mekonahija izrasla je u pravu lepoticu, a stas je nasledila od svoje majke, manekenke Kamile Alveš.
10.06.2026
13:31
Popularna influenserka Aliks Erl doživela je proteklog vikenda neobičnu nezgodu tokom boravka u Monaku.
10.06.2026
12:43
U seriji "Porodično blago" ulogu Tihomira Stojkovića zvanog Špic maestralno je odigrao Predrag Smiljković, a glumac je godinama kasnije otkrio da je bio zaljubljen u Biljanu Nikolić, koja je u seriji igrala Špicovu ženu Žaklinu.
10.06.2026
12:10
Slavni reper Šon "Didi" Kombs suočava se sa novim teškim optužbama. Ovog puta, neimenovani muškarac tvrdi da ga je Didi seksualno zlostavljao 2007. godine na Holivud Hilsu, u vreme kada je još bio dete i bavio se glumom.
10.06.2026
11:23
Majka Asmina Durdžića Melvida Durdžić zgrožena je još jednom svađom njenog sina i Maje Marinković.
10.06.2026
14:07
Rijaliti učesnica Sofija Janićijević razvezala je jezik o učesnicima "Elite", a onda se dotakla Milene Kačavende i njenog zdravstvenog stanja.
10.06.2026
13:48
Voditeljka Katarina Šišmanović ponovo se vraća na TV ekrane, u novom domaćem formatu "Neženja".
10.06.2026
13:07
Pevačica Goca Božinovska važila je za jednu od najtraženijih pevačica na privatnim proslavama, a atmosfera na njenim nastupima dovodila je publiku do transa.
10.06.2026
12:56
Voditeljka Dnevnika na RTS-u Gordana Stijačić nedavno je izazvala veliku pažnju gledalaca kada se tokom programa uživo pojavila sa žućkastim mrljama na vratu i dekolteu.
10.06.2026
12:34
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.