PET ČAJEVA ZA DETOKSIKACIJU! Izbacuju sve otrove iz tela, smanjuju kilograme, obnavljaju jetru!
Vreme je za detoksikaciju organizma. Naša preporuka je da pijete jedan od ovih pet čajeva:
29.11.2019
14:05
Ljubav
Za 2019. godinu to su bili gastrointestinalni karcinomi. Reč je o tumorima koji napadaju probavni sistem.
World Cancer Research Fund navodi kako su gastrointestinalni karcinomi među četiri od sedam najučestalijih vrsta raka prema statistici za 2018. godinu.
Godinama se mislilo kako rak creva napada samo stariju populaciju, ali nedavna evropska istraživanja koja su sproveli na 143 miliona ljudi pokazala su porast slučajeva raka creva u razdoblju od 1990. do 2016. godine, a najveći porast beleže u populaciji od 20 do 29 godina.Slične studije pokazale su iste trendove kod mladih odraslih ljudi u Britaniji ili Australiji.
Iako možda nema načina da se rak creva spreči, postoje studije koje sugerišu kako se rizik može značajno umanjiti odabirom zdravih prehrambenih navika. Osim što će na taj način creva biti srećnija, to utiče i na opšte zadovoljstvo čitavog tela.
- Postoje dokazi da mikrobi u crevima mogu razbiti molekule nutrijenata i stvoriti posebne spojeve koji stimulišu aktivnost nerva. Oni komuniciraju između creva i moždanih neurona te mogu uticati na ponašanje - tvrdi nutricionista Kamila Lasel sa Univerziteta u Londonu.
Dodaje kako loša ishrana može uticati na zdravlje mozga do te mere da će ga čak oštetiti. Sa druge strane, ishrana bogata protivupalnim i antioksidativnim sastojcima, poput onih u ribljim uljima, voću, povrću i orašastim plodovima, može delovati zaštitno na mozak. Imajući to sve na umu, evo nekoliko namirnica koje će obnoviti vaš probavni sistem, kao i mozak.
Foto: Printscreen You Tube
Beli pirinač siromašan je vlaknima jer su uklonili njen spoljašnji omotač, a vlakna su neophodna za zdravu probavu. Pomažu hrani da brže ide duž creva i omogućavaju lakšu stolicu, a istovremeno hrane dobre bakterije u crevima. Reč je o bakterijama koje pomažu probavi, smanjuju upalne procese i pomažu telu u borbi protiv bolesti. Smeđi pirinač dolazi sa spoljašnjim omotačem koji je bogat vlaknima, a dobar izbor je i ječam.
Telo će teško probaviti određene vrste masnoća. Crveno meso povezano je s proizvodnjom hemikalija koje mogu povisiti rizik od začepljenja arterija zato je bolje u ishranu uvrstiti ribu i piletinu.
Foto: Shutterstock
I u ovom slučaju ključna su vlakna. Bez njih creva ne mogu da funkcionišu, pa u svakodnevni jelovnik uvrstite lisnato zeleno povrće poput blitve, spinaća, brokolija, sočiva.
Sveže voće poput jabuka i banana takođe je izvrstan izvor vlakana, jednako kao i sušeno voće poput suvog grožđa ili šljiva.
Foto: Shutterstock
I na kraju, kako bi vlakna lakše prolazila kroz probavni sistem, treba im puno vode. Zato pokušajte piti preporučene dnevne količine vode.
Bogatstvo vlakana i kalijuma sadržano je u avokadu. Ali on sadrži i visok procenat masnoća, pa nije preporučljivo često ga konzumirati.
Vreme je za detoksikaciju organizma. Naša preporuka je da pijete jedan od ovih pet čajeva:
29.11.2019
14:05
111. 08. 2026. u 23:49
211. 08. 2026. u 23:49
111. 08. 2026. u 13:28
211. 08. 2026. u 13:28
Blokaderi su neizlečivo oboleli od mržnje, a za tu tezu postoji i novi dokaz!
11.08.2026
23:21
Premijer Crne Gore Milojko Spajić, koji je došao na to mesto glasovima Srba, a svakodnevno sprovodi antisrpsku politiku, po ko zna koji put u poslednje vreme napao je Srbiju.
11.08.2026
20:55
Ministar za evropske integracije Nemanja Starović izjavio je da se evropski put Srbije, aktuelni pregovori sa Evropskom unijom, regionalna saradnja i nove inicijative za Zapadni Balkan nalaze u centru pažnje, da je uključivanje u Šengenski sporazum u interesu Srbije, ali da se ne razmatra uvođenje viza građanima Rusije.
11.08.2026
23:44
Lider Prave Crne Gore Vladislav Dajković oštro je reagovao nakon sramnog napada Milojka Spajića na Srbiju i predsednika Srbije Aleksandra Vučića.
11.08.2026
22:13
Predsednica Skupštine Srbije Ana Brnabić poručila je da je jedini princip koji dosledno primenjuje crnogorski premijer Milojko Spajić - princip slepe poslušnosti.
11.08.2026
21:47
Republički hidrometeorološki zavod Srbije najavio je da će u toku večeri i noći u većem delu zemlje biti pretežno vedro, a samo na severu Vojvodine, uz lokalni razvoj oblačnosti, moguća je retka pojava kratkotrajne kiše ili pljuska.
11.08.2026
20:01
Sutra, 12. avgusta, na nebu iznad Srbije dolazi do šok prizora koji se neće ponoviti decenijama, jer će doći do delimično pomračenja Sunca koje će biti vidljivo golim okom uz pravu zaštitu.
11.08.2026
21:00
U ovom trenutku se preko Panonske nizije premešta oslabljeni hladni front, koji će u narednim danima doneti pad temperature, dok će padavine biti lokalnog karaktera.
11.08.2026
19:00
Na današnji dan pre tačno 27 godina, 11. avgusta 1999, Srbija je jedini put u istoriji imala šansu da vidi totalno pomračenje Sunca.
11.08.2026
17:00
Turistkinja iz Srbije, koja letuje u Grčkoj, objavila je fotografiju sitnih stvorenja iz mora i privukla pažnju korisnika društvenih mreža.
11.08.2026
22:00
Teška saobraćajna nesreća dogodila se večeras u Hadžićima kod Sarajeva, u kojoj je jedna osoba smrtno stradala, dok su tri osobe povređene.
11.08.2026
23:12
Likvidacije izvršene snajperskim naoružanjem u Srbiji i regionu predstavljaju potpis profesionalaca i najčešće su povezane sa obračunima visokopozicioniranih članova organizovanih kriminalnih klanova.
11.08.2026
20:00
Porodična kuća mladića koji se nalazi na izdržavanju zatvorske kazne, u jednom selu kod Obrenovca, našla se na meti nepoznatih napadača koji su oko 2 sata iza ponoći na objekat bacili topovski udar.
11.08.2026
21:40
Uprava policije, u saradnji sa Državnim tužilaštvom, proverava više od 50 stranih državljana, među kojima su dominantno državljani Ukrajine, kao i Moldavije i Slovačke, a koji su juče zatečeni u jednoj većoj kući u podgoričkom naselju Mareza, gde je pronađena i veća količina sofisticirane digitalne opreme, uređaja i novca.
11.08.2026
20:51
Policija u Herceg Novom uhapsila je A. V. (20), državljanina Srbije iz Novog Sada, zbog sumnje da je počinio krivično delo nasilničko ponašanje nad maloletnikom.
11.08.2026
22:48
11.08.2026
06:36 >> 23:23
Zvezda zanemela nakon fijaska! Nema izjava na "Marakani"
11.08.2026
23:08
Sirijski sud osudio je u odsustvu Bašara el Asada i njegovog brata Mahera na smrtnu kaznu zbog ratnih zločina i zločina protiv čovečnosti.
11.08.2026
22:30
Brazilski vojni ekspert Rikardo Kabral ocenjuje da Rusija brže reaguje na vojne izazove nego NATO, ključni oslonac Ukrajine.
11.08.2026
22:00
Ruske snage napale su brodove u Crnom moru koji su delovali u ime ukrajinskih oružanih snaga, saopštilo je danas rusko ministarstvo odbrane.
11.08.2026
22:00
Protiv policajca iz Policijske stanice Pleternica u Hrvatskoj biće pokrenut disciplinski postupak zbog teže povrede službene dužnosti.
11.08.2026
21:36
Rijaliti par Anđela Đuričić i Nenad Marinković Gastoz trenutno uživaju na Maldivima odakle dele romantične snimke sa pratiocima, a poslednja objava vožnje bicikla sve je raznežila.
11.08.2026
23:31
Mane Ćuruvija Kasper ponovo je raznežio pratioce na Instagramu, podelivši trenutke opuštanja sa izabranicom, pevačicom Minom Kostić.
11.08.2026
23:11
Ulčesnik "Elite" Luka Vujović sinoć se suočio u emisiji "Narod pita" sa ženom koja je napravili veliki problem njegovoj partnerki Aniti Stanojlović.
11.08.2026
22:01
Atina Tošić, ćerka Jelene Karleuše i Duška Tošića, ponovo je privukla ogromnu pažnju na društvenim mrežama, a njena najnovija objava iz teretane izazvala je lavinu komentara.
11.08.2026
21:31
Pevač Mile Kitić planira da izda luksuznu vilu na Vračaru, a mesečni najam iznosiće čak 10.000 evra.
11.08.2026
21:01
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.