• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: stil/informer.rs

04.04.2020

09:35

LEKARI SAVETUJU: Ova namirnica smanjuje rizik od infarkta i drugih bolesti srca za 50 odsto

Ljubav

LEKARI SAVETUJU: Ova namirnica smanjuje rizik od infarkta i drugih bolesti srca za 50 odsto

Nedavno istraživanje je došlo do zanimljivih zaključaka. Iako se godinama veruje da konzumiranje jaja, a naročito žumanca loše utiče na zdravlje srca i povećava holesterol, novi rezultati objavljeni u listu Science China Press, poništavaju te tvrdnje

3 do 6 jaja nedeljno može da nas zaštiti od prerane smrti i srčanog udara, kažu stručnjaci.

Kineski lekari su u studiju uključili više od 100 hiljada ljudi kako bi potvrdili svoje tvrdnje da konzumiranje jaja zapravo jača zdravlje. Ustanovljeno je da oni koji ne jedu redovno ovu namirnicu imaju znatno manje šanse, pa i do 50 posto, za oboljevanje od različitih srčanih bolesti. 

Oni upozoravaju da ukoliko jedete jaja, ne koristite previše soli, jer ona može da ima štetne posledice na ceo organizam.

Foto: Pixabay

 - Ovim smo razbili mit da jaja nisu zdrava i da prouzrokuju povećanje holesterol. To nije tačno, ali treba biti umeren. 3 do 6 jaja nedeljno je savršena doza -  jednoglasni su lekari.

Ovo istraživanje je sprovedeno na potpuno zdravim osobama, dok je kod onih pacijenata sa dijagnozom neke kardiovaskularne bolesti, situacija drugačija. Pre uvođenja ove količine namirnica u ishranu, potrebno je da se konsultujete sa lekarima, naglašavaju stručnjaci.

 




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Zastrašujuće! "Spisak smrti" Koste K. nije jedini
Hronika

Zastrašujuće! "Spisak smrti" Koste K. nije jedini

Nakon gotovo svakog masovnog zločina istražitelji pokušavaju da pronađu odgovor na isto pitanje - da li je tragedija mogla da bude sprečena? U mnogim slučajevima odgovor su pronašli među papirima, beleškama i zapisima koje su počinioci ostavili iza sebe.

08.06.2026

20:29

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set