• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: kucnilakar

14.07.2021

23:00

PET MOĆNIH NAMIRNICA! Ova hrana može da dovede nivo krvnog pritiska u normalu!

Ljubav

PET MOĆNIH NAMIRNICA! Ova hrana može da dovede nivo krvnog pritiska u normalu!

Način na koji se hranimo se odražava na naše zdravlje. Lekari naglašavaju da ovih 5 namirnica povoljno deluje na organizam, a postoje naznake i da mogu da snize povišen krvni pritisak

Evo šta bi trebalo obavezno da se nađe i na vašem tanjiru:

Borovnice

Prepune su flavonoida, snižavaju nivo lošeg holesterola i regulišu krvni pritisak. Borovnice su skoro uvek dostupne, a možete ih dodati svakom doručku ili jesti umesto večere.

Cvekla

Istraživanje je pokazalo da pacijenti s visokim krvnim pritiskom koji su pili sok od cvekle pokazuju neverovatan napredak u snižavanju krvnog pritiska. Druga studija zaključuje kako su za to verovatno zaslužni nitrati u soku koji snižavaju pritisak u roku od 24 sata.

Foto: Shutterstock

Šta je dobro za krvni pritisak?

Krompir

Kalijum i magnezijum, dva minerala koji pomažu u snižavanju krvnog pritiska, nalaze se u ovoj namirnici. Sadrže i vlakna koja su obavezan sastojak svake zdrave dijete.

Maslinovo ulje

Blagotvorno deluje na lipide u krvi te takođe smanjuje krvni pritisak. Jedna od studija pokazuje da pritisak postaje niži što više maslinovog ulja koristite.

Tamna čokolada

Sadrži flavonoide koji vene čine elastičnijima, a da konzumacija iste snižava krvni pritisak dokazano je u velikom broju studija. Na dan priuštite sebi oko 15 g tamne čokolade s najmanje 70 posto kakaa.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Umro srpski kompozitor Vladimir Milačić
Kultura

Umro srpski kompozitor Vladimir Milačić

Istaknuti srpski kompozitor, muzički urednik i stvaralac, Vladimir Milačić umro je u 65. godini, a iza sebe je ostavio neizbrisiv trag u domaćoj muzici, pozorištu i na televiziji.

11.06.2026

14:21

Džet set