• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: krstarica.com/informer.rs

13.11.2021

13:10

DA LI NAM VODA MOŽE POMOĆI U GUBITKU KILOGRAMA? Odgovor će vas iznenaditi!

Ljubav

DA LI NAM VODA MOŽE POMOĆI U GUBITKU KILOGRAMA? Odgovor će vas iznenaditi!

Redovan unos vode donosi brojne pozitivne efekte za organizam: omogućava normalan rad mozga i mišića, dobru cirkulaciju, detoksikaciju, normalnu probavu, povećanu pokretljivost zglobova, smanjeni rizik za kamen u mokraćnim putevima

Voda šalje signale vašem mozgu da ste siti. Konzumiranje vode takođe ubrzava rad metabolizma. Istraživanje objavljeno 2016. godine  pokazalo je da se funkcionisanje mitohondrija može poboljšati, što povećava razgradnju masti u ćelijama. Razgradnja masti pomaže u gubitku kilograma.

Foto: Shutterstock

Voda šalje signale vašem mozgu da ste siti.

Ukoliko se pitate koliko vode treba da pijete kako biste smršali, znajte da ne postoji tačan odgovor. Studija iz 2008. godine pokazala je kako su žene u pred menopauzi koje su pile više od litar vode dnevno izgubile otprilike pet kilograma za godinu dana.

S druge strane, Nacionalna akademija nauka, inžinjerstva i medicine Sjedinjenih Američkih Država (NAS) tvrdi je da je adekvatan dnevni unos tečnosti sledeći: oko 3,7 litara vode dnevno za muškarce i oko 2,7 litara dnevno za žene.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete
Showbiz

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete

Porodica popularnog grčkog pevača Konstantinosa Argirosa postala je bogatija za još jednog člana. Njegova supruga Aleksandra Nika porodila se 8. juna i na svet donela zdravu devojčicu, njihovo drugo dete.

10.06.2026

14:28

Džet set