• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer

20.01.2022

09:54

GREŠKE KOJE PRAVIMO KADA DORUČKUJEMO! Kafa i pecivo NISU DOVOLJNI, a evo i zbog čega

Shutterstock

Ljubav

GREŠKE KOJE PRAVIMO KADA DORUČKUJEMO! Kafa i pecivo NISU DOVOLJNI, a evo i zbog čega

Bez obzira na to kakav stav imate prema prvom jutarnjem obroku, on može poboljšati vaše zdravlje i pozitivno uticati na obim vašeg struka

Problem nastaje kada biramo kalorijske "bombe", odnosno namirnice pune šećera i masti, koje imaju suprotan efekat od onog koji želimo.

Ne izbegavajte proteine

Kafa s mlekom i slatko pecivo čest su izbor ako prvi jutarnji obrok jedete s nogu van kuće. Reč je o finoj kombinaciji za oči i stomak, kojoj, nažalost, nedostaje proteina. Istraživanja su pokazala da doručak baziran na proteinima uravnotežuje količine šećera u krvi i smanjuje nagle napade gladi. Započnite dan sa dva tvrdo kuvana jaja i jabukom.

Foto: Shutterstock

Doručak

Ne preterujte sa sokom

Voćni sok može biti odličan izvor vitamina i minerala, ali nije dobra zamena za voće. Jedna pomorandža ima oko šezdeset kalorija, dok čaša soka od istog voća gotovo dvostruko više. Pritom valja znati da sok nema prehrambena vlakna, koja voće ima u izobilju. Nova studija objavljena u časopisu "Apetit" pokazala je i da osobe koje piju mnogo soka imaju veći krvni pritisak od onih koje to čine tek povremeno.

Pazite na veličinu namirnica

Verovali ili ne, veličina namirnice utiče i na količinu hrane koju unosite u organizam. Studija je pokazala da osobe pojedu i do osamdeset kalorija više po obroku kada konzumiraju pahuljice manjeg oblika. Glavni razlog za to je što mere željenu količinu "odokativnom" metodom. Ako već hoćete da pazite na ishranu, merite namirnice.

 




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete
Showbiz

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete

Porodica popularnog grčkog pevača Konstantinosa Argirosa postala je bogatija za još jednog člana. Njegova supruga Aleksandra Nika porodila se 8. juna i na svet donela zdravu devojčicu, njihovo drugo dete.

10.06.2026

14:28

Džet set