6 SITNICA KOJE RADIŠ, a koje ga polako, ali sigurno udaljavaju od tebe!
Ekspert za veze, Lori Peters ističe da stvari poput zapuštenosti izgleda, lošeg stava i manjka humora mogu udaljiti osobe.
12.02.2023
07:53
Shutterstock
Ljubav
Kada smo u procesu gubitka kilograma, svaki savet za lakši i brži gubitak je dobrodošao.
Nutricionistkinja Lisa Jang je za EatThis podelila pet ključnih jutarnjih navika, koji će vam pomoći u mršavljenju:
Istraživanja su pokazala da povećanje količine vode koju pijete svaki dan, može pomoći vašim naporima za mršavljenje! Na primer, prema studiji objavljenoj u "Journal of Clinical and Diagnostic Research", učesnici koji su pili oko dve šolje vode, 30 minuta pre doručka, ručka i večere izgubili su na težini i imali smanjenje indeksa telesne mase (BMI) .
Jang kaže da je ispijanje čaše vode ujutru pametan potez.
- Kada se probudite ujutru, možda ste dehidrirani, tako da je hidratacija čašom vode odlična ideja. Takođe možete misliti da ste gladni, ali ste zapravo samo žedni" - objašnjava ona. A ako vam se ne sviđa obična voda, razmislite o dodavanju svežeg limuna ili mente u čašu.
Započinjanje doručka hranom bogatom proteinima kao što su jaja, jogurt ili puter od orašastih plodova imaćete osećaj sitosti tokom dužeg vremenskog perioda. Osim toga, to će pomoći da se "stabilizuje šećer u krvi", kaže Jang. Ovo je vrhunski recept za gubitak težine!
Istraživanje potvrđuje koliko proteini mogu biti važni za gubljenje kilograma. Mnoga klinička ispitivanja su otkrila da povećanje unosa proteina, odnosno unosa većeg od preporučene dijetetske doze, može pomoći da izgubite težinu i poboljšate ukupnu telesnu kompoziciju, tako što ćete smanjiti masnu masu i pomoći vam da održite masu bez masti.
Foto: Shutterstock
- Voće je odlična hrana koju možete dodati vašoj jutarnjoj rutini, s obzirom da je prepuna antioksidansa i vlakana. Dodaćete "obim i volumen svom obroku bez nepotrebnih kalorija - objašnjava Jang.
Studija objavljena u "Annals of Internal Medicine" pokazuje da povećanje količine vlakana koju unosite svaki dan, do 30 grama, može smanjiti vaš krvni pritisak i pomoći vam da izgubite težinu. Dodavanje više vlakana na početak vašeg dana je tako jednostavan način da podržite svoj napredak, pa pokušajte.
Ako vam je potrebna inspiracija, uzmite primer od Jang.
- Obožavam da dodajem bobice u svoj jogurt ili da narežem jabuku u ovsene pahuljice. A zdravo mršavljenje se fokusira na ono što dodajete, a ne oduzimate - kaže ona.
Ako mislite da su svi ugljeni hidrati loši, razmislite ponovo. Poslednja sitnica jutarnje inspiracije, što se tiče vaše ishrane, odnosi se na dodavanje celih žitarica vašem doručku.
- Integralne žitarice poput ovsene kaše ili hleba od celog zrna sadrže vlakna i hranljive materije i pomažu da budete zadovoljni. Nema potrebe da se plašite ugljenih hidrata - naglašava Jang.
Ima nešto tako uzbudljivo u izdvajanju vremena za jutarnju vežbu. Ovo je neverovatan i pametan način da steknete naviku, ako želite da smršate i započnete dan rasterećeni. Zato vežite cipele i idite napolje u brzu šetnju! Vaš um i telo će vam biti zahvalni.
- Gubitak težine hodanjem je odličan dodatak planu zdrave hrane. Hodanje sagoreva kalorije, pomaže da vaše kosti budu jake i odlično je za vaše raspoloženje - ističe Jang.
Ekspert za veze, Lori Peters ističe da stvari poput zapuštenosti izgleda, lošeg stava i manjka humora mogu udaljiti osobe.
12.02.2023
07:53
115. 08. 2026. u 15:57
215. 08. 2026. u 15:57
115. 08. 2026. u 08:36
215. 08. 2026. u 08:36
Vlada Srbije razrešila je profesore Nebojšu Bojovića sa mesta predsednika, a Vladana Đokića sa mesta člana Upravnog odbora Instituta za arhitekturu i urbanizam Srbije.
15.08.2026
14:44
Posle više od godinu i po dana maltretiranja koje su sprovodili blokaderi na čelu sa Vladanom Đokićem, ovaj rezultat ne čudi nikoga.
15.08.2026
14:24
Predsednica Narodne skupštine Ana Brnabić žestoko je reagovala nakon skandaloznog saopštenja Univerziteta u Beogradu povodom drastičnog pada na prestižnoj Šangajskoj listi, gde je Beogradski univerzitet potonuo u grupu od 501. do 600. mesta!
15.08.2026
18:37
Umesto da se zaustave i zapitaju gde vode njihovi pozivi na linč, ekstremisti sa društvenih mreža nastavljaju sa brutalnim zastrašivanjem policajaca i njihovih porodica!
15.08.2026
18:19
Predsednica Narodne skupštine Srbije, Ana Brnabić, obišla je Etno festival u Paraćinu i poručila da se nastavlja borba za bolji život i čuvanje tradicije.
15.08.2026
20:40
Samo na TV Informer!
15.08.2026
12:44
U prethodnoj epizodi emisije "Na merama" pokazali smo vam kakvu to kampanju vodi političar u pokušaju Miki Aleksić, šta ovih dana radi profesor blokader Milo Lompar, koje propise krši samozvani ekolog Aleksandar Jovanović Čuta, čime se bavi potrčko Dragana Đilasa, Borko Stefanović…
14.08.2026
14:26
Samo na TV Informer, ne propustite!
13.08.2026
14:04
Tema Info jutra bila je najava predsednika Srbije Aleksandra Vučića da naša zemlja razmatra ideju o promeni toka reke Ibar.
11.08.2026
10:16
Nemačka mlekara Hohvald zatvara pogon u Kajzerslauternu zbog nedostatka profitabilnosti, a za većinu od oko 80 zaposlenih, kraj rada je u septembru.
15.08.2026
21:17
Potencijalno toksične plavozelene alge proširile su se na Baltičko more i jezera na severnoj obali Nemačke, zbog čega su zdravstvene vlasti izdale upozorenje plivačima da izbegavaju vidljive koncentracije u vodi.
15.08.2026
20:40
Veliki požar koji je danas izbio u vikend naselju kod Bovanskog jezera zahvatio je više objekata i šumski pojas iznad naselja, a u gašenje je uključen i helikopter.
15.08.2026
19:53
"Suzuki džimni" je automobil čija cena s godinama raste zbog popularnosti. Cena novog modela iznosila je oko 23.000 evra, dok se za polovnjak izdvaja i do oko 40.000 evra!
15.08.2026
19:15
Požar u vikend naselju kod Bovanskog jezera zahvatio je tri vikendice i šumu, a vatrogasci su sprečili širenje na ostale objekte.
15.08.2026
18:19
Novinar Mladen Mijatović objavio je dramatičan snimak hapšenja 47-godišnjeg vlasnika i odgovornog lica jedne beogradske firme zbog sumnje da je prevarom oštetio kompaniju iz Jordana za više od 403,7 miliona dinara.
15.08.2026
21:29
Trinaestogodišnji dečak poginuo je danas u Kovilovu na takmičenju u jahanju, a očevici su otkrili detalje stravične nesreće.
15.08.2026
21:00
U samo par minuta na tri potpuno različite strane u okolini Prokuplja dogodile su se saobraćajne nezgode, a u dve su čak morali da intervenišu i vatrogasci.
15.08.2026
20:36
Mladi motociklista teško je povređen jutros na nasipu između Borče i Koteža nakon što je sleteo sa puta dok se trkao sa svojim bratom.
15.08.2026
18:39
Muškarac iz Lazarevca, inicijala G. L. (63), teško je povređen kada ga je prilikom radova na kući najpre udarila struja, nakon čega je pao sa visine od tri metra.
15.08.2026
18:50
Mađarske vlasti počele su kontrolisano potapanje barži u Dunavu u okviru napora da podignu nivo vode i spreče obustavu rada nuklearne elektrane Pakš, saopštili su danas zvaničnici.
15.08.2026
21:00
Kijev je potrošio zalihe raketa-presretača za raketni sistem "patriot", pišu američki mediji, pozivajući se na ukrajinske zvaničnike.
15.08.2026
20:15
U selu Konotopje u centralnoj Poljskoj danas je zvanično otkrivena za javnost statua Bogorodice visoka 55 metara, nakon svečanog blagoslova, čime je postala najviši spomenik posvećen Bogorodici u Evropi, javlja poljski javni servis TVP.
15.08.2026
19:49
Francuski državljanin Brahim Terki (50) i njegova dva sina, uzrasta 12 i devet godina, spaseni su 14. avgusta nakon što su proveli noć na otvorenom moru kod tajlandskog ostrva Ko Samui usled kvara na iznajmljenom džet-skiju.
15.08.2026
19:06
Bivši rijaliti učesnik Lazar Čolić Zola otkrio je sve detalje susreta sa Miljanom Kulić u Crnoj Gori, kao i da ona ulazi u novu sezonu rijalitija "Elita 10".
15.08.2026
21:07
Bugarski folk pevač Azis podelio je fotografiju sa mora i pokazao kako izgledaju njegovi sveže urađeni silikoni.
15.08.2026
20:31
Pevač Hasan Dudić bio je prinuđen da privremeno napusti Beograd i otputuje na primorje kako bi oporavio narušeno zdravlje.
15.08.2026
20:00
Bokser Miloš Stojanović Tigar podelio je detalje iz svog privatnog života sa Jovanom Jeremić i otkrio kako već tri meseca žive zajedno.
15.08.2026
19:36
Pevačica Edita Aradinović podelila je svoje iskustvo nakon porođaja putem Instagrama, kako bi novim mamama i pratiocima pokazala kroz šta prolazi.
15.08.2026
18:41
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.