• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer.rs

18.04.2025

09:00

Ibica i Tajland više nisu hit! Destinacije koje biraju mladi su pravo iznenađenje, a i mnogo su jeftinije (VIDEO)

Shutterstock

Putovanja

Ibica i Tajland više nisu hit! Destinacije koje biraju mladi su pravo iznenađenje, a i mnogo su jeftinije (VIDEO)

Podeli vest

Popularna Ibica više nije omiljena destinacija za mlade, već su to dve države na koje ne biste pomislili u životu.

Prema nedavnom istraživanju, sve više mladih putnika ne želi na parti izlete s društvom, već se odlučuje za neke sasvim druge destinacije

Tačnije, putovanja na kojima će obogatiti svoja iskustva, a uključuju neke manje poznate destinacije.

Mongolija i Uzbekistan nove hit destinacije

Hedonistički odlasci na parti odmore sve manje privlače generaciju Z, ali i milenijalce. Prema novim podacima, obe generacije bi radije išle  na "jahanje konja sa ekipom" po srednjoazijskim stepama nego što bi uživale u parti zabavama po ostrvima. 

 

@bananaman017 POV: you and bro booked that trip to central asia and now you’re riding horses to go see a remote alpine lake 3 hrs away from the nearest town #centralasia #travelling #horses #cowboy #stans #kyrgyzstan ♬ original sound - Films For Frank

 

Prema istraživanju koje je sprovela hotelska grupacija Generator, zemlje poput Mongolije i Uzbekistana našle su se na vrhu liste najpopularnijih novih destinacija za osobe u uzrastu od 20 do 44 godine.

Ibica i Tajland više nisu kul

U anketi sprovedenoj na više od 1.000 britanskih putnika, 26 odsto ispitanih pripadnika generacije Z i milenijalaca smatra da je parti raj Ibica precenjen.

S obzirom na nedavne probleme s preteranim turizmom i visokim cenama pića, to i nije previše iznenađujuće. Slično tome, 15 odsto ispitanika smatra da je i Tajland, koji je dodatno popularizovan serijom Beli lotos, prenaduvan.

 

 

Zanimljivo je da se sve veći broj odlučuje za putovanja "izvan utabanih staza". Gotovo 10 odsto ispitanih razmišlja o Mongoliji kao sledećoj destinaciji, a dodatnih 5 odsto cilja na bivšu sovjetsku državu Uzbekistan.

Nova pravila putovanja

Možda se čini neobičnim, ali kada se pogleda šira slika turističkih trendova, pomak prema manje tradicionalnim odredištima ima smisla. Od pandemije, sektor putovanja je eksplodirao, a generacija Z troši više nego ikada na duga putovanja. Prema izveštaju SOTI-ja za 2025., pripadnici generacije Z prosečno troše 10.059 evra po putovanju - više nego bilo koja druga generacija.

Osim toga, više cene iskustva. Prema izveštaju Ibis i Globetrendera, mladi putnici traže dublje, manje razvikane doživljaje, što relativno netaknuti i bogati prirodni pejzaži Srednje Azije i te kako mogu da ponude.

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!
Live TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!

Prošle sedmice u popularnoj Informerovoj TV emisiji "Na merama" mogli ste, između ostalog, da vidite, kako biznismen iz Ratkova Branko Babić sa Draganom J. Vučićevićem dogovara kupovinu medija Junajted grupe, šta na pijaci pazari ministarka Milica Đurđević Stamenkovski, kakve turustičke aranžmane merka poslanica-blokaderka Biljana Đorđević, gde penzionerske dane provodi nekadašnji lider SPO-a Vuk Drašković…

05.12.2025

10:57

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set