• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: informer.rs/thesun.co.uk

17.01.2020

07:15

U MRAKU NUKLEARNE APOKALIPSE POJAVIĆE SE NEŠTO što će u poslednjem času PREOKRENUTI SUDBINU ČOVEČANSTVA!

Vesti

U MRAKU NUKLEARNE APOKALIPSE POJAVIĆE SE NEŠTO što će u poslednjem času PREOKRENUTI SUDBINU ČOVEČANSTVA!

Nuklearni rat će verovatno rezultirati periodom globalnog zahlađenja i mraka što bi moglo da dovede do gladi među onima koji prežive, tvrde stručnjaci

Smrt stotina miliona ljudi bio bi direktan rezultat takve katastrofe, ali jedan istraživač smatra da bi njegova "hrana sudnjeg dana" mogla da spasi čovečanstvo.

Dejvid Denkenberger, mašinski inženjer na Univerzitetu na Aljasci, vodi neprofitnu Alijansu za ishranu Zemlje u katastrofama (ALLFED). On je za Biznis insajder rekao da će ljudi možda uspeti da prežive posle nuklearnog rata ako se budu pridržavali održive "ishrane katastrofe".

Istraživači su ranije otkrili da bi nuklearni rat između Indije i Pakistana mogao odmah da ubije 50 do 125 miliona ljudi, a ostatak ostavi za sobom u nuklearnoj zimi, jer bi dim blokirao sunčevu svetlost.

Denkenberger je napisao istraživački rad o svojoj teoriji i rekao Biznis insajderu: "Zaključak rada je bio da će možda, kad ljudi izumru, svetom ponovo vladati gljive. Rekao sam:" Čekaj malo. Zašto ne bismo jeli gljive i preživeli?".

Smatra se da bi gljive mogle da bujaju nakon nuklearnog rata jer bi se hranile milionima mrtvih stabala. Tako bi bilo dovoljno hrane za gladne ljude. Denkenberger u studiji procenjuje da bi gljiva bilo dovoljno da se tri godine posle nuklearne katastrofe hrane svi preživeli.

Dodaje i da su morske alge takođe dobar izvor hrane u ovakvom scenariju, jer mogu da podnose nizak nivo svetlosti.

"One takođe veoma brzo rastu. U nuklearnoj zimi, kopno će se rashladiti brže od okeana, pa će okeani ostati malo topliji, a morske alge mogu da podnesu relativno niske temperature."

Foto: Pixabay

Denkenberger planira da prouči druge potencijalne prirodne izvore hrane koji bi mogli da rastu u blizini Ekvatora, gde bi sunčeva svetlost mogla najpre da se probije posle katastrofe.

Procenio je da će svetu trebati oko 1,6 milijardi tona suve hrane godišnje da nahrani sve preživele. Ovaj mašinski inženjer smatra da bi ljudi u roku od tri do šest meseci mogli da uzgajaju toliko morske trave.

 

Šta ljudi treba da jedu da bi preživeli nuklearni rat

Denkenberger je, takođe, sastavio i plan ishrane od 2.100 kalorija koji sadrži ono što bi, kako je procenio, ljudi morali svakodnevno da jedu da bi uopšte preživeli nuklearni rat. Ishrana uključuje tunu, govedinu, jaja, mleko, piletinu, šećer, gljive, bakterije, maslačak... Za crne postnuklearne dane predlaže i čaj od iglica četirana. 




Tagovi:

Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Zabava

Magazin

Džet set