PRE PADA AVIONA REKAO JE NEŠTO ŠTO JE ŠOKIRALO SVE! Kako je pakistanski pilot JEDNIM POTEZOM OSUDIO 97 LJUDI NA SMRT!
Podeli vest
U prošlonedeljnom padu aviona u Pakistanu poginulo je 97 ljudi a po svoj prilici najveću krivac je kapetan aviona
On se približio se aerodromu u Karačiju, ali nije javio da ne može da otvori opremu za sletanje, pa je tri puta udario udario u pistu, rekao je u četvrtak pakistanski ministar.
Nečuvena bruka crnogorskih pomoraca koji su posle zatočeništva od oko 75 dana na brodovima kompanije ''Royal Caribien'' u četvrtak oko 20 sati poleteli sa aerodroma u Bridžtaunu na Barbadosu ka Podgorici, u koju su doleteli jutros posle sedam sati
29.05.2020
09:32
Istražitelji su u olupini pakistanskog erbasa A320 koji se srušio u stambeno naselje u Karačiju prošlog petka, našli snimak razgovora u pilotskoj kabini, rekao je portprol aviokompanije. Pad je preživelo dvoje ljudi.
Let PK83030 koji je dolazio iz smera Lahorea na istoku, srušio se dok je drugog puta pokušao da sleti na pistu. Crna kutija je pronađena.
Ministar civilnog vazduoplovstva Gulam Sarvar Kan rekao je novinarima da su motori aviona dotakli tlo tri puta pri prvom pokušaju sletanja.
- Pilot nije javio da se njegova oprema za sletanje ne otvara. Nestručno je motorima tri puta dotaknuo tlo - rekao je Kan.
- Svi tragovi su prisutni (na pisti). Nije bio na propisnoj visini... Kontrolni toranj ga je obavestio da nije na propisnoj visini, da treba da smanji visinu - rekao je, dodavši da je pilot odgovorio: "Snaći ću se."
Prema informacijama koje su objavljene na stranici liveatc.net koja donosi viesti o avio-komunikaciji, pilot je rekao kontrolorima "sad smo na sigurnom" tokom pristupa, ali razlog ove napomene mnoge stručnjake ostavio je pod znakom pitanja.
Ubrzo nakon što su motori zastrugali pistom u prvom propalom pokušaju sletanja, pilot je prijavio probleme u održavanju visine, a onda je rekao da su oba motora otkazala.
Istražitelji bi trebalo da pregledaju da li se motori ugasili zbog kolizije sa pistom nakon strmijeg i bržeg spuštanja nego što je to normalno.
U donjem delu motora nalaze se ključni delovi, uključujući i pomoćni menjač i hidrauličke pumpe, piše Jutarnji.hr.
- Motoru mogu da se dogode razne stvari ako dodirne pistu - rekla je osoba koja poznaje dizajn aviona.
Motore je izradio CFM International, francusko-američka kompanija u suvlasništvu Safrana i General Elektrika i spadaju među motore koji se najčešće koriste u industriji i poznati su po pouzdanosti.
Crne kutije će očitati BEA, agencija za vazduhoplovne nesreće u Francuskoj, koja se bavi istragom ove nesreće pod vođstvom Pakistana.
Stručnjaci sa sigurnošću upozoravaju da je prerano reći šta je izazvalo nesreću i naglašavaju da se većina nesreća događa zbog mešavine faktora.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Nečuvena bruka crnogorskih pomoraca koji su posle zatočeništva od oko 75 dana na brodovima kompanije ''Royal Caribien'' u četvrtak oko 20 sati poleteli sa aerodroma u Bridžtaunu na Barbadosu ka Podgorici, u koju su doleteli jutros posle sedam sati
Večeras su građani BiH, Hrvatske i Slovenije svedočili retkom i impresivnom prizoru na nebu. Pojavila se neobična spirala svetlosti koja se brzo vrtela i zatim nestala.
Telo devojčice, koje je u subotu popodne nađeno zakačeno za splav na levoj obali Save u Novom Beogradu, i dalje se nalazi u Institutu za sudsku medicin, a za njom niko ne traga.
Nikola Džoni Vušović, koji je označen kao vođa organizovane kriminalne grupe protiv kojeg se u Beogradu vodi postupak zbog tri ubistva i tri pokušaja, tužilaštvo smatra prvim čovekom iliti vođom "vračaraca", bliskim saradnikom Veljka Belivuka, zvanog Velja Nevolja, i "srpskom vezom" crnogorskog "kavačkog klana", uhapšen je po Interpolovoj poternici 18. oktobra u Barseloni prošle godine.
Fudbaleri Avaia odigrali su 1:1 sa Šapekoenseom, što im je bio dovoljno za titulu prvenstva Katarinensea, jer je u prvom duelu bilo 2:2, a meč je obeležio divljački potez fudbalera Horhea Himeneza.
Gilbert Arenas nije uvek pričao hvalospeve o Nikoli Jokiću, pa je sad sve iznenadio, nahvalio je košarkaša Denver Nagetsa i odao mu priznanje za sve što radi u NBA ligi.
Nekadašnji fudbalski as, Robinjo, koji je bio među najboljima u Brazilu i dominirao u velikim klubovima poput Real Madrida, Milana i Mančester sitija, sada svoje dane provodi u zatvoru u Sao Paulu.
Serija "Branilac" iz nedelje u nedelju iznenađuje gledaoce kraj malih ekrana jer su sve epizode rađene po istinitim zločinima koji su se dogodili širom bivše Jugoslavije.
Netflixova hit drama "Adolescence" snimana je u kući porodice Flečer, koja otkriva zanimljive detalje o tom iskustvu i kako su se njihovi životi promenili tokom snimanja.
Mnogi od ovih glumačkih parova ostavili su neizbrisiv trag na filmskoj sceni, a njihove veze, iako neuspešne, bile su tema brojnih medijskih spekulacija i interesovanja.
Bambus je postao hit u baštama, ali sada pravi ogromne probleme! Njegovo agresivno korenje uništava temelje kuća i bašte, a šteta se meri desetinama hiljada evra.
Princ od Vranje konačno je stao na put glasinama – otvoreno je govorio o svojoj seksualnoj orijentaciji i jasno stavio do znanja da voli žene, demantujući priče da je gej.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar