• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: M. J.

25.10.2024

18:57

Ono što je SNS uradio za 12 godina, pojedinci ne mogu za ceo život! Ovo su čisti dokazi da Srbija korača u budućnost (FOTO)

Shutterstock/Miloš Rafailović

Vesti

Ono što je SNS uradio za 12 godina, pojedinci ne mogu za ceo život! Ovo su čisti dokazi da Srbija korača u budućnost (FOTO)

Podeli vest

Srpska napredna stranka proslavila je juče u Vršcu 16 godina svog postojanja. Za vreme njene vlasti u Srbiji su izgrađene stotine kilometara autoputeva, modernizovane su pruge, podignuti novi mostovi, otvorene nove bolnice, a stare obnovljene...

Od dolaska SNS na vlast 2012. godine neprestano se radilo i gradilo, a i životni standard je podignut na znatno viši nivo od onog na kom je bio do 2012. godine. Dovedeni su novi strani investitori što je rezultiralo otvaranjem novih fabrika, a samim tim i novih poslovnih pozicija. Plate i penzije su na istorijski visokom nivou, a stopa nezaposlenosti je nikad niža.

Grad u gradu - Beograd na vodi

Foto: Shutterstock

Beograd na vodi

Jedan od najbitnijih i najupečatljivijih projekata ove vlasti je "Beograd na vodi", moderna četvrt koja je nikla u Savamali, prostoru koji je do pre deset godina bio "ukrašen" nelegalnim objektima, šutom i raznoraznim otpadom. Projekat je započet 2014. godine i u okviru njega je izgrađeno više stambenih i poslovnih, ali i rekreativnih, objekata. Luksuzni stanovi sa pogledom na reku, ogroman tržni centar "Galerija", najveći objekat tog tipa u jugoistočnoj Evropi, velelepna "Kula Beograd" i prelepo šetalište Savska promenada uz reku Savu samo su neke od atrakcija koje privlače turiste, ali i same Beograđane.

Auto-put koji će spojiti Beograd sa Crnom Gorom - "Miloš Veliki"

Foto: Shutterstock

Auto-put "Miloš Veliki"

Auto-put "Miloš Veliki" je još jedan projekat od velike važnosti za Srbiju. On povezuje Beograd sa jugozapadnim delom zemlje, a planirano je da se u budućnosti proteže sve do crnogorske granice. Konačna dužina ove saobraćajnice će biti oko 258 kilometara, a u ovom trenutku je funkcionalan deo od Surčina do Pakovraća kod Čačka, dok su ostali delovi u izgradnji. Ova saobraćajnica je od velikog značaja za našu zemlju, prvenstveno zbog lakšeg prometa robe kroz državu, ali i viši stepen bezbednosti u odnosu na stare puteve, što smanjuje broj saobraćajnih nesreća. Takođe, povezanost sa Crnom Gorom će biti od značaja turistima koji će lakše stizati na svoja odredišta.

Klinički centar Srbije rekonstruisan nakon višedecenijskog zapuštanja

Foto: Informer

Klinički centar Srbije

Obnovljeni Klinički centar Srbije je takođe još jedan projekat kojim se SNS može ponositi. Nakon višedecenijskog zanemarivanja ove ustanove, 2018. se krenulo u njenu obnovu, a radovi su završeni 2021. godine. Prethodna velika rekonstrukcija obavljena je 1983. kada je KCS formiran kao nova organizacija pod imenom Klinički centar Medicinskog fakulteta. Ova najnovija modernizacija uključivala je izgradnju nove kule sa 12 spratova i unapređivanje postojećih objekata, što je znatno unapredilo kapacitete i uslove za lečenje pacijenata. Novi KCS ima ukupno 825 bolničkih kreveta, od toga 231 na intenzivnoj nezi, 547 na jedinici poluintenzivne nege i 47 u bolnici za dnevno lečenje. Više od 30 operacionih sala se nalazi u ovoj ustanovi, a opremljena je najnovijim medicinskim instrumentima i aparatima kao što su moderni skeneri, rendgeni i magnetne rezonance.

Železnički saobraćaj doživeo neverovatnu transformaciju

Foto: You tube Printscreen

Brzi voz "Soko"

Železnička mreža je takođe doživela prekopotrebni preporod u proteklih par godina. Brza pruga Beograd-Novi Sad zvanično je otvorena 19. marta 2022. godine, a radovi na njenoj izgradnji su počeli krajem 2017. Dugačka je 74,9 kilometara, a vozovi na njoj mogu dostići brzine do čak 200 kilometara na čas, dok putovanje od jednog grada do drugog traje samo nešto više od pola sata, odnosno 36 minuta. Ova pruga značajno poboljšava povezanost Beograda i Novog Sada, omogućavajući brže i udobnije putovanje. Vozovi koji saobraćaju njom, "Soko", izuzetno je komforan i dobro opremljen, budući da su putnicima dostupni Wi-Fi internet i utičnice za punjenje uređaja, ali je takođe i klimatizovan, pa je putovanje njim prijatno nezavisno od vremenskih uslova. Ime "Soko" je dobio po najbržoj ptici u našoj zemlji što simbolizuje brzinu i efikasnost.

Pored završene brze pruge Beograd-Novi Sad u izgradnji su i Novi Sad-Subotica, Beograd-Budimpešta i Beograd-Niš. Podsetimo, od 1976. do 2012. godine rekonstruisan je 31 kilometar pruga, dok je od 2012. do 2023. rekonstruisano 754, 9 kilometara postojećih pruga.

Nabrojani projekti su samo neki od brojnih koji su već završeni, a pored njih u toku je rad na još bezbroj novih što pokazuje koliko je Srbija napredovala u proteklih 12 godina.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set