• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Informer

10.11.2021

09:24

KAKO MIRIŠU VOĐE I LIDERI, A KAKO ONI KOJI SU DIVLJI U DUŠI?! Parfem koji koristite OTKRIVA SVE O VAMA!

Pixabay

Live TV

KAKO MIRIŠU VOĐE I LIDERI, A KAKO ONI KOJI SU DIVLJI U DUŠI?! Parfem koji koristite OTKRIVA SVE O VAMA!

Podeli vest

Na prvom sastanku ljudi često izaberu pogrešan miris jer se previše trude!

Da li više volite cvetne mirise ili one opojnije? To nije samo stvar ukusa, tvrde upućeni. Kada znate kakav parfem neko voli (uključujući i vas), onda možete da saznate i nešto više o njima samima, kaže Alan R. Hirš, neurolog i psihijatar koji se specijalizovao za mirise i gubitak čula mirisa. Česta je zabluda da su ljubitelji parfema na bazi vanile - dosadni. Naprotiv, daleko su od toga - puni su života i želje za novim iskustvima. Citruse vole lideri, ruže oprezni, a evo i šta drugi mirisi otkrivaju o njihovim vlasnicima.
- Na ljubavnom izlasku, nakon što osetite parfem ili toaletnu vodu, možete odmah da saznate nešto više o ličnosti partnera. Mada, na prvom sastanku ljudi često izaberu pogrešan miris jer se previše trude - objašnjava Hirš.

Ljubitelji mirisa sveže opranog veša

Reč je o ljudima koji trče maraton iz zabave i večno su u pokretu, kaže dr Hirš. Drugi su zadivljeni njihovom motivacijom za treniranjem i neprestanim savladavanjem svojih psihičkih i fizičkih granica.
Vrlo su samouvereni, intuitivni, drže sve pod kontrolom i orijentisani su ka cilju.

 

Evo šta parfemi koje biramo otkrivaju o nama:

Ljubitelji citrusa su rođeni lideri

- Reč je o ljudima koji su vrlo ambiciozni, rođeni su lideri i vrlo su odlučni. Za njih se obično kaže da su ili alfa muškarci ili alfa žene. Sami preuzimaju inicijativu ako se nađu u grupi ili su pred nekim izazovom. Drugi mogu ponekad da ih dožive kao agresivne i dominantne. Međutim, nema ničeg lošeg u ambicioznosti na poslu i u ljubavnom životu, smatra dr Hirš.

Ružine note vole oprezni

- Ovi ljudi su skloni samoposmatranju kako svojih unutrašnjih, psiholoških promena, tako i potreba drugih. Skloni su da izvagaju sve opcije pre nego donesu odluku - kaže dr Hirš.
Nisu impulsivni već prirodno oprezni i vole da natenane razmotre situaciju. Upravo zbog toga imaju vrlo malo situacija u životu zbog kojih se kaju.

Vanila znači energiju

- Reč je o vrlo živahnim, energičnim ljudima, koji su srce zabave. Vole da plešu, piju, upoznaju nove ljude i druže se na zabavnim mestima. Vikend kod kuće nije njihova "šolja čaja" jer noć radije provode u izlasku, objašnjava dr Hirš.

Ko voli sandalovinu, ima visoke ciljeve

- Apsolutni perfekcionisti dve su reči koje najbolje opisuju ove ljude, kaže dr Hirš. Oni su sami sebi najveći kritičari, i to ceo život. Mada je ta osobina vrlo iscrpljujuća za njih, oni su upravo zbog toga tu gde jesu.
Imaju visoka očekivanja i od sebe i od drugih. Lako ih je uvrediti i često pogrešno tumače ono što drugi govore o njima. Trebalo bi da se malo opuste, jer ih niko ne osuđuje toliko oštro kao što oni misle, smatra dr Hirš.

Čuvajte prazne bočice

Da li ste se nekad pitali šta uraditi sa praznim bočicama kada se parfem potroši? Baciti ih u smeće čini se kao zločin. Ako ih ostavite na polici, onda se osećate kao da skupljate smeće. Umesto da bacite omiljeni parfem na čijem dnu još uvek ima par kapljica, stavite ga u svoj orman. Naime, miris će se još dugo zadržati u bočici, bez obzira na to što je prazna, zbog čega će odeća mirisati na vašu omiljenu notu.

Foto: Pixabay

 

Voćne mirise vole ćudljivi

-Ljubitelji voćnih nota često su neraspoloženi, napeti i pesimistični, kaže dr Hirš. Njima je čaša obično poluprazna, a ujedno su i sarkastični i lako ih je izbaciti iz takta. Njima je taj cinični smisao za humor urnebesno smešan, dok drugima oko njih može da bude naporan. Pokušajte da se oraspoložite i pobedite svoje promene raspoloženja kako ne biste ostali izolovani, savetuje Hirš.

Ko voli kokos, voli luksuz

-Reč je o ljudima koji vole da budu okruženi lepim i skupim stvarima, uključujući dizajniranu odeću i skup nakit. Imaju odličan smisao za modu i uvek izgledaju fantastično. Kada uđu u prostoriju, definitivno privlače pažnju. Ljudi im veruju zbog njihove intuicije i ukusa i obično imaju "obožavaoce" kroz ceo život.

Ljubitelji gardenije su pravi oslonac

-Oni vole čvrste i sigurne veze. Više su sledbenici nego lideri, ali su i timski igrači i vole da ugađaju drugima. Imaju duge veze i prijateljstva i nikad ne gube kontakt s dragim ljudima, bez obzira na fizičku udaljenost.

Ko voli miris jasmina, divlji je u duši

-Ovi ljudi čeznu za novim i uzbudljivim događajima. Provokativni su i vole da se dobro zabave. Ostaju u provodu dok ne svane, završavaju na neočekivanim mestima, obožavaju da plešu i nimalo ih ne zanima šta drugi misle o njima. Ne žele da gube ni minut svog dragocenog života radeći dosadne stvari.

Posetili smo najstariju beogradsku parfimeriju!

 

 

 

 

 

 

 

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set