DEVOJČICA (11) PRONAĐENA MRTVA U RECI: Porodica se oprostila potresnim rečima
111. 08. 2026. u 13:28
211. 08. 2026. u 13:28
Ljubav
Naučnici sa Univerziteta u Oksfordu i iz Međunarodne agencije za istraživanje raka (IARC) istražili su prehrambene navike 476.160 ljudi koji su ispunili upitnike o tome koliko često jedu određenu vrstu hrane, piše "Independent".
Anketa je obuhvatila pojedinosti o konzumiranju ribe, a rezultati su pokazali da unos u organizam 359,1 grama bilo koje ribe tri puta nedeljno smanjuje opasnost od razvoja raka creva za 12 posto u odnosu na konzumiranje samo 63,49 grama nedeljno. Isto je kod osoba koje nedeljno jedu 123,9 g masne ribe poput lososa, evidentiran 10 posto manji rizik od razvoja raka creva.
Foto: Shutterstock
Prosečnu porciju ribe čini oko 100 grama. Istraživači napominju da se rezultati studije ne odnose na školjke. Studija je objavljena u časopisu "Clinical Gastroenterology and Hepatology", a finansirao je Svetski fond za istraživanje raka (WCRF) koji želi da doprinese jačanju svesti o važnosti ihrane u sprečavanju razvoja raka creva.
Doktori koji su vodili ovo istraživanje potvrdili su da je konzumiranje ribe vrlo zdravo za organizam i da doprinosi smanjenju rizika od razvoja raka creva.
Doktori ističu da biološki razlozi ovakvog delovanja ribe nisu u potpunosti poznati, ali da su po jednoj teoriji "specifične masne kiseline, poznate kao omega 3, koje nalazimo gotovo isključivo u nekim vrstama ribe, zaslužne za sprečavanje razvoja raka creva.
Foto: Shutterstock
Jednostavne promene u načinu života mogu da budu vrlo korisne pa i da spasu živote. Vrlo je važno u ishranu uključiti integralne žitarice, hranu bogatu vlaknima i ribu, voditi računa o zdravoj telesnoj težini, baviti se umerenim vežbanjem, izbegavati prerađene mesne proizvode i ograničiti unos crvenog mesa u organizam, ističu stručnjaci i upozoravaju da je rak debelog creva ili kolorektalni karcinom jedan je od najčešćih oblika zloćudnih oboljenja u svim razvijenim zemljama sa zabrinjavajućim trendom porasta učestalosti.
111. 08. 2026. u 13:28
211. 08. 2026. u 13:28
111. 08. 2026. u 10:12
211. 08. 2026. u 10:12
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić danas je posetio kompaniju sportske opreme "Sportex" u Arilju, gde je obišao pogone i razgovarao sa zaposlenima i vlasnikom firme Draganom Simovićem.
11.08.2026
18:46
Mateja Nikolić, glavni blokader na Pravnom fakultetu u Nišu, kog protivnici blokaderi iz Niša zovu "gej nasilnik", pohvalio se da letuje ni manje ni više nego u Albaniji.
11.08.2026
19:44
Predsednica Skupštine Srbije Ana Brnabić poručila je da je jedini princip koji dosledno primenjuje crnogorski premijer Milojko Spajić - princip slepe poslušnosti.
11.08.2026
21:47
Direktor kancelarije za Kosovo i Metohiju (KiM) Petar Petković hitno se oglasio povodom brutalnog prebijanja Srbina Nenada Raškovića iz sela Dren u Zubinom Potoku.
11.08.2026
21:40
Ministar unutrašnjih poslova u Vladi Republike Srbije i lider SPS-a Ivica Dačić podelio je na društvenim mrežama fotografiju i poruku koje su izazvale salve reakcija.
11.08.2026
21:17
Sutra, 12. avgusta, na nebu iznad Srbije dolazi do šok prizora koji se neće ponoviti decenijama, jer će doći do delimično pomračenja Sunca koje će biti vidljivo golim okom uz pravu zaštitu.
11.08.2026
21:00
U ovom trenutku se preko Panonske nizije premešta oslabljeni hladni front, koji će u narednim danima doneti pad temperature, dok će padavine biti lokalnog karaktera.
11.08.2026
19:00
Na današnji dan pre tačno 27 godina, 11. avgusta 1999, Srbija je jedini put u istoriji imala šansu da vidi totalno pomračenje Sunca.
11.08.2026
17:00
Kompanija NIS donirala je 40 tona goriva Sektoru za vanredne situacije Ministarstva unutrašnjih poslova Republike Srbije želeći da pruži svoj doprinos angažovanju vozila i mehanizacije u gašenju požara u našoj zemlji.
11.08.2026
19:39
Rezultati globalnog istraživanja platforme "DiscoverCars" pokazuje da Italija ima najagresivnije vozače na svetu. Ono što je iznenadilo, jeste da su najpristojniji vozači u Brazilu, Čileu, ali i Indiji.
11.08.2026
19:35
Porodična kuća mladića koji se nalazi na izdržavanju zatvorske kazne, u jednom selu kod Obrenovca, našla se na meti nepoznatih napadača koji su oko 2 sata iza ponoći na objekat bacili topovski udar.
11.08.2026
21:40
Likvidacije izvršene snajperskim naoružanjem u Srbiji i regionu predstavljaju potpis profesionalaca i najčešće su povezane sa obračunima visokopozicioniranih članova organizovanih kriminalnih klanova.
11.08.2026
20:00
Uprava policije, u saradnji sa Državnim tužilaštvom, proverava više od 50 stranih državljana, među kojima su dominantno državljani Ukrajine, kao i Moldavije i Slovačke, a koji su juče zatečeni u jednoj većoj kući u podgoričkom naselju Mareza, gde je pronađena i veća količina sofisticirane digitalne opreme, uređaja i novca.
11.08.2026
20:51
Tokom dana došlo je do nesreće kada se u reci Drini kod Bajine Bašte utopio muškarac.
11.08.2026
19:01
Izgoreo kamion na putu Novi Sad - Zrenjanin.
11.08.2026
17:43
Pad drona na jugoistoku Moldavije, prema rečima Maje Sandu, direktna je posledica rata u Ukrajini.
11.08.2026
21:00
Ormuski moreuz ostaje zatvoren dok SAD ne promene ponašanje i ne prihvate iranske uslove, poručio je Mohsen Rezai.
11.08.2026
20:30
U ruskom raketnom napadu na Zaporožje poginulo je najmanje sedam radnika čeličane, dok je 21 osoba povređena, saopštio je Metinvest.
11.08.2026
20:00
Iz američkog vojnog helikoptera pucano je na kormilo broda pod panamskom zastavom nakon što je posada ignorisala upozorenja, objavio je „Volstrit džurnal“.
11.08.2026
18:15
Atina Tošić, ćerka Jelene Karleuše i Duška Tošića, ponovo je privukla ogromnu pažnju na društvenim mrežama, a njena najnovija objava iz teretane izazvala je lavinu komentara.
11.08.2026
21:31
Pevač Mile Kitić planira da izda luksuznu vilu na Vračaru, a mesečni najam iznosiće čak 10.000 evra.
11.08.2026
21:01
Bivša rijaliti učesnica Ava Karabatić oglasila se na svom Instagram profilu, nakon što je juče, kako tvrdi, pretrpela nasilje od strane svog verenika i otkrila svoje dalje planove.
11.08.2026
20:32
Tajna savršenog tena Jelena Karleuše tokom letnjih dana krije se u jednom triku - ona bira fluoroscentne kupaće kostime, a mi smo za vas izabrali njene najjače modele i top izdanja.
11.08.2026
20:24
Influencerka Ivana Slipčević, poznatija kao Tačkasta Mara, ponovo je uspela da usija društvene mreže serijom fotografija koje su za kratko vreme izazvale lavinu reakcija.
11.08.2026
20:11
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.