Evo na koji način do jakog imuniteta! ON JE PRVA LINIJA ODBRANE NAŠEG ZDRAVLJA!

Shutterstock

12:59 Društvo 0

M. P. | 23. 01. 2022.

Evo na koji način do jakog imuniteta! ON JE PRVA LINIJA ODBRANE NAŠEG ZDRAVLJA!

Urođeni imunitet je onaj koji nosimo sa sobom iz majčine utrobe i on je prva linija odbrane našeg zdravlja, dok smo za formiranje i snagu stečenog imuniteta dobrim delom sami odgovorni, rekao je za Informer.rs fitnes trener Miloš Pešić


- Snaga stečenog imuniteta zavisi od našeg načina života, tačnije, od toga kako se hranimo, koliko smo fizički aktivni i kakav je kvalitet našeg sna. Kada se ovi parametri poslože, dobijamo skoro savršenu podlogu za jak imunitet i zdravo telo -  objašnjava Miloš.

Kvalitetan san

Da bi san bio kvalitetan, mora biti dovoljno dug

Šta podrazumeva izbalansirana ishrana?

- Izbalansirana ishrana podrazumeva da u toku dana imamo redovne obroke, tri do četiri, zavisi od realnih potreba.

Miloš naglašava da jedan zdrav obrok treba da sadrži protein, kompleksne ugljene hidrate, zdrave masti i vlakna.

- Neredovna i loša ishrana dovodi do problema probavnog sistema, hormontalnog dizbalansa i samim tim do pada imunog sistema.

Jak imunitet u doba korone

- Sada u doba koronavirusa jak imunitet je vrlo važan za zdravlje čoveka. Pored uredne ishrane, redovne fizičke aktivnosti i redovnog sna postoji još jedna stavka koja pomaže pri jačanju imuniteta, a to je kompleks vitamina. Tada ćemo biti sigurni da smo učinili sve što je do nas - zaključuje Miloš.

Fizička aktivnost

- Fizička aktivnost je jedan od glavnih alata za jačanje, kako tela tako i mentalnog sklopa - kaže Pešić za Informer.

Težinski trening u kombinaciji sa kradio treningom tri do četiri puta nedeljno pomoći će vašem telu da bude zdravo i funkcionalno, samim tim odoleva stresu koji emituje vaša sredina, objašnjava trener.

 

KO JE IMAO KORONU, OVE STVARI NI SLUČAJNO NE SME DA RADI! Mogu ih koštati života!

Redovan san

- Redovan san je nešto što znamo da zanemarimo često. Da bi san bio kvalitetan, mora biti dovoljno dug (šest do osam sati) i pored toga mora da se odvija u određenom vremenskom intervalu.

Naglašava da će odlazak na spavanje pre ponoći i buđenje u cik zore dati vašem telu adekvatan oporavak od prethodnog dana i elana za dan koji sledi.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.