Nebojša Bakarec: Kako su Đilas, Bus Plus i Kentkart, uništili GSP i sistem javnog prevoza Beograda!
Podeli vest
Danas je vladajuća većina u Beogradu, konačno, zbog javnog interesa, raskinula štetni Ugovor o sistemu Bus Plus. Beograđanima je pao kamen sa srca. Podsetiću čitaoce da sam jedini odbornik koji je u Skupštini grada Beograda, sedeo i 2011. godine, kada je bivši gradonačelnik Đilas nametnuo štetni sistem Bus Plus
Danas, 10.4.2023, održana je sednica Odbora za Kosovo i Metohiju, Skupštine Srbije. Autor ovog teksta je poslanik i član navedenog Odbora. Sednica je bila zatvorena za javnost. Decenijama unazad, uobičajeno je da bar polovina sednica ovog Odbora, bude zatvorena za javnost, u skladu sa tačkom 21. stav 1. Odluke o postupanju sa tajnim podacima, zbog bezbednosno osetljivih podataka u materijalu za sednicu, koji je označen određenim stepenom tajnosti. Na početku sednice bilo je prisutno 16 članova ili zamenika članova sa pravom glasa, i to 10 iz vladajuće koalicije, a šest iz opozicije. Odsutni su bili članovi koalicije „Nada“, francuski državljanin Miloš Jovanović i njegov zamenik Vojislav Mihailović.
10.04.2023
16:42
Uvek sam na sednicama Skupštine grada glasao protiv Đilasovog Bus Plusa. Kada su Demokratska stranka i bivši gradonačelnik tajkun, doveli i uveli Bus Plus, oni su uništili i Gradsko saobraćajno preduzeće, i sistem javnog prevoza u Beogradu. Bus Plus i Kentkart danas brane isti oni koji su ih i doveli. Kentkart plaća svoje plaćenike već 12 godina. Sto četrdeset i četiri (144) meseca neko dobija pare od Kentkarta, a to nije Beograd. Sad kad Kentkart treba da dobije otkaz, sada se bune plaćenici Kentkarta, isti oni koji su ih i doveli. Kao dan je jasno koga danas plaća Kentkart. Lakmus papir. Indigo. Ne pada sneg da pokrije breg, već da plaćenici Kentkarta pokažu tragove. Danas lobisti Kentkarta prave lažnu aferu, ne bi li Bus Plus opstao, i ne bi li Kentkart nastavio da ih plaća.
Ovi koji danas napadaju gradonačelnika Šapića, zbog toga što je raskrstio sa Busplusom i Kentkartom, pre par godina napadali su gradsku vlast, zbog toga što je produžila ugovor sa Kentkartom. Isti ti, za potpuno suprotan postupak, napadaju gradonačelnika Šapića. Radi se o bezobalnom licemerju. Cilj je da se samo napada na SNS, da se lansiraju lažne afere, da se satanizuju ljudi. Cilj opozicije je čista destrukcija! Na primeru ovog slučaja, kada konačno stavljamo tačku na štetni Bus Plus, se vidi kako prolaze oni koji se usude da dirnu u osinjak. Početni ugovori i aneksi sa Kentkartom i Busplusom, su bili tako nepovoljni, da su praktično onemogućavali raskid ugovora, ili prestanak saradnje sa Kentkartom, posle isteka ugovora. Početni ugovor i aneksi su bili kao žvaka, kao lepak – primoravali su buduće vlasti da stalno obnavljaju ugovor sa Kentkartom. Oni koji su doveli Apex i Kentkart, hteli su Bus Plus zauvek, da bi oni primali svoje provizije i apanaže od Kentkarta – do sada 144 meseca. Mašala! Normalno je da se lobisti Kentkarta sada bune- ode apanaža!
Gradonačelnik Šapić ima hrabrosti da raskrsti sa katastrofalnim Bus Plusom. Podsetiću da je gradonačelnik uveo besplatne vrtiće, besplatne udžbenike za osnovne i srednje škole, mnoge druge besplatne socijalne usluge, transformisao je komunalnu miliciju, i potpuno je stavio u službu građana, grade se svi kapitalni projekti, gradićemo most preko Save, umesto starog nacističkog mosta itd.
Danas smo na sednici Skupštine grada Beograda, usvojili i odličnu Odluku o javnom prevozu koja je u svakom aspektu bolja od sistema Bus Plus. Novi sistem je jednostavniji, jeftiniji, cene karata za građane su značajno niže, ukidaju se omraženi validatori, ulazi se i izlazi na sva vrata, noćni prevoz je besplatan, sve osobe do 19 godina imaju besplatan prevoz, kao i svi stariji od 65 godina. Ne shvatam kako bi bilo ko mogao biti protiv navedenog, ali je opozicija glasala protiv svih ovih pogodnosti.
Đilas o Bus Plusu
Kada je promovisao Bus Plus, Dragan Đilas je 1.2.2012., izjavio: „Očekujemo da Bus Plus dovede do boljeg kvaliteta gradskog prevoza u Beogradu. Verujem da ćemo posle preležanih “dečijih bolesti” biti uspešni. Siguran sam da ćemo svi zajedno uživati u prednostima ovog sistema“. Uživali su samo oni koji su primili pare od Kentkarta, a „bolesti“ Bus Plusa su trajale 12 godina.
Bus Plus ludilo!
Prvi ugovor sa Bus Plusom je potpisan 2011. godine. Neverovatno, ali tim ugovorom je predviđeno da sav novac od karata prvo ide na račun Kentkarta (Bus Plus), pa se tek onda sredstva transferišu na račun grada. Posle toga grad Beograd, Bus Plusu plaća 7,9% za uslugu koju vrše. Niko ne može da zna da ne postoje neki tajni podračuni, na koje „ode“ deo sredstava, pre nego što dođe na taj zvaničan račun Bus Plusa tj. Kentkarta, koji potom serstva prosledi gradu, koji onda Kentkartu vrati 7,9 odsto. Potpuno besmislen sistem. U ugovoru stoji da nakon 10 godina grad postaje vlasnik sve opreme (Validatori, GPS sistem, brojači putnika, aparati za punjenje dopuna i ceo informacioni sistem sa svom tehnologijom). Postoji samo jedan „mali problem“ ništa od toga ne može da radi bez šifara koje po ugovoru pripadaju Kentkartu tj. Bus Plusu. Bez tih šifara, koje Kentkart nema obavezu i ne želi da da, gradu Beogradu, nijedan aparat, niti sistem unutar čitavog informacionog sistema ne može da radi. Dakle, Beograd je danas vlasnik bezvredne opreme, koju može slobodno da baci.
Validatori su 2012. predstavljeni kao srce sistema. Ovi besmisleni aparati su izazvali ogromno nezadovoljstvo naroda, jer su uvođenjem validatora, građani morali da se validiraju na ulazu, i bili primorani da ulaze na prednja, a izlaze na zadnja vrata. Stvarale su se velike gužve, jer su Validatori radili sporo, pa su karticu verifikovali tek posle 30 sekundi. Po informacijama koje je Bus Plus dostavljao gradu Sve što je grad mogao da sazna o sopstvenom javnom prevozu dolazilo je isključivo od Bus Plusa. Postoje osnovane sumnje da su sve te informacije bile frizirane u korist Bus Plusa. Po početnim informacijama Bus Plusa, broj ljudi koji je kupovao karte, je bio na 40%, ali ne od ukupnog broja ljudi koji koriste prevoz, već od broja ljudi koji redovno koriste prevoz. Danas samo 25% građana plaća prevoz. Postavlja se pitanje, čemu su služile „informacije i analize“ Bus Plusa, iz „srca sistema“ (valdatora) i šta je to Kentkart naplaćivao gradu Beogradu 12 godina, kada su te informacije potpuno irelevantne i nepotpune, jer nisu obuhvatle sve one koji se voze prevozom? Postavlja se pitanje zašto su Validatori uopšte postojali, zašto su usporavali ulazak putnika, zašto je plaćana njihova zamena 4 puta, zašto se oni 13 godina predstavljaju kao srce sistema, koji uopšte ne funkcioniše, a koji se papreno naplaćuje? Ceo sistem se, između ostalog, urušavao, usporavao, komplikovao i zbog tih validatora. Na kraju je postao sasvim besmislen.
GPS sistemi koji prate svaki autobus, kao i sve ostalo, su bili pod isključivom kontrolom Bus Plusa tj. Kentkarta. Plaćanje privatnih prevoznika se odvija na osnovu pređenih kilometara, a jedina potvrda toga je bio GPS sistem Bus Plusa, koji već godinama radi na zastareloj 3G mreži koja danas ne može da obezbedi ni kvalitetno slanje obične SMS poruke u realnom vremenu, a kamoli da u svakom momentu zna gde se koji autobus nalazi. I ovde postoji sumnja da su ove GPS informacije frizirane. Ceo sistem je namerno toliko iskomplikovan da bi onemogućio kontrolu i da bi naterao ljude da od njega odustanu. Imao je 4 zone, 7 tarifa i na desetine kombinacija. Kupovina karata kod vozača, praktično nikada nije bila moguća. Od kada postoji sistem Bus plus, Kentkarta, prihod grada je sa 9 milijardi dinara godišnje iz 2012., pao na 6 milijardi 2022. godine, što je oko 25 miliona evra godišnjih gubitaka u budžetu grada Beograda.
Izveštaj CINS i BIRN o fijasku zvanom „Bus Plus“
Da je sve tako, kao što sam naveo u prethodnom delu teksta, još od 2012. su potvrđivali i mediji. Evo šta je 2012. pisao opozicioni portal „CINS“ – Centar za istraživačko novinarstvo Srbije, u tekstu Jelene Vasić, pod nazivom „Do Bus Plusa kroz rupe u sistemu“ od 13.7.2012. Tekst je bio rezultat saradnje CINS-a i BIRN-a. U istraživanju i izradi teksta učestvovali su i novinari Vladimir Kostić i Slobodan Georgijev! U tom tekstu stoji: „Veoma unosan posao vođenja Bus Plus sistema Grad Beograd je dodelio kompaniji, nakon polu-javnog konkursa čiji su uslovi iz takmičenja izbacili sve ostale firme. Konkurs za veoma unosan posao naplate karata u javnom gradskom prevozu, Grad Beograd je održao ne poštujući Zakon o javnim nabavkama. Pravila grada su ozbiljno ograničila konkurenciju i rezultirala tim da za posao vredan milione evra stigne samo jedna ispravna ponuda – ponuda konzorcijuma koji je predvodila firma „Apex Solution Technology“. Konkursna dokumentacija nije bila dostupna u elektronskoj formi, već samo u Direkciji za javni prevoz u Beogradu. Konkurs je bio nevidljiv za inostrane kompanije. Samo tri kompanije su poslale ponudu, a samo jedna je sadržala svu neophodnu dokumentaciju - ponuda konzorcijuma tri firme – „Kentkart grupe“ sa sedištem u Istambulu, „Lanus“-a iz Beograda i „Apex Solution Technology“ takođe iz Beograda. U trenutku kada je Grad Beograd potpisao ugovor sa konzorcijumom, u septembru 2010. godine, firma „Apex solution technology“ imala je samo jednog zaposlenog i osnovni kapital od 500 evra. Rade Đurić iz nevladine organizacije „Transparentnost Srbija“ smatra da konkurs nije regularan i kaže: „Problem je što Odluci o javnom linijskom prevozu nedostaju elementi neophodni za sprovođenje ovog složenog postupka, ona ne sadrži uslove uređenja konkursa. Kada se sprovodi javna nabavka postoji Komisija za zaštitu prava ponuđača, koja vodi računa o regularnosti postupka i može da poništi nabavku. Ovde neispravnosti nisu ni bile podložne kritikama, jer nemaš kome da se obratiš. Mala gradska komisija, koju je gradonačelnik odredio, nije imala ovlašćenja za poništavanje postupka“. Đurić smatra da je grad Beograd mogao da dobije mnogo bolje ponude da je umesto odluke, poštovan zakon. „Jasno utemeljena pravila dovode ponuđače i utiču na ponuđene cene, što bi možda rezultiralo boljom zaradom Grada“ kaže on. Konkursna dokumentacija nije postojala ni na latinici, ni u elektronskoj formi, a ponuđač je morao fizički da se pojavi u Direkciji i preuzme dokumentaciju na papiru. Iako je stigla samo jedna ispravna ponuda Dragan Đilas je gostujući u emisiji Utisak nedelje 5. februara 2012. godine, izneo neistinu kada je rekao da je grad izabrao najnižu ponudu na konkursu za BusPlus“.
List „Politika“ - Svi minusi „busplusa“
O katastrofi zvanoj Busplus pisala je i „Politika“ 02.09.2013. u tekstu Dejana Spalevića „Svi minusi „busplusa”“ u kome stoji: „Svi ovi podaci, u stvari su dokaz da je novi sistem naplate karata od 1. februara prošle godine, kada je počeo da se primenjuje, doživeo kolaps. lako je utvrditi da GSP mesečno dobija oko 50 miliona dinara, što je po kursu Narodne banke Srbije samo 435.000 evra. Koliko je to malo novca pokazuje upravo računica koju je napravila gradska uprava, po kojoj sva vozila GSP-a za jedan dan potroše 410.000 evra. To praktično znači da je zahvaljujući primeni „busplusa” plaćen samo jedan dan mesečno rada GSP-a“.
„Pištaljka“ – „Đilasa i Bus plus zastupaju isti advokati“
Sajt „Pištaljka“ je još u februaru 2013. godine utvrdio da Dragana Đilasa i Bus plus zastupaju isti advokati. U tekstu „Dragana Đilasa i Bus plus zastupaju isti advokati“. Firmu gradonačelnika Beograda „Direct media“ i firmu „Lanus“ koja je većinski vlasnik konzorcijuma „Apex solution technology“, koja rukovodi „Bus plusom“, 2012. su zastupali advokati iz iste kancelarije – Srđan Kovačević iz Novog Sada, Biljana Kralj (nekadašnja suvlasnica Đilasovog lista „Press“) i Zorana Zečević. Kovačević i Biljana Kralj su tokom 2012. godine podnosili zahteve APR-u u ime vlasnika firmi „Lanus“, „Procescom“ i „WP tim sistem“ koji su većinski vlasnici (90%) „Apex solution technology“ kojoj je Grad Beograd dao višemilionski posao naplate javnog prevoza u prestonici. Kako se može videti u podacima APR gencije za privredne registre, zahtev za promenu statuta i osnivačkog akta „Direct media“ u julu prošle godine podnela je Zorana Zečević, u ime advokatske kancelarije Srđana Kovačevića „Kovačević i partneri“. Ista advokatska kancelarija javlja se i kao podnosilac prijave APR-u kojom se 2007. godine iz vlasništva firme „Press publishing group“ (čije su zavisno društvo bile novine Pres) povukla kompanija identičnog naziva iz Hongkonga. U Rešenju APR kao podnosilac ove prijave je naveden advokat Srđan Kovačević, ali je u gornjem desnom uglu stajalo rukom ispisano – advokat Miroslava Dajč, uz broj lične karte. Miroslava Dajč je od 2008. godine, bila šef kabineta gradonačelnika Dragana Đilasa. Danas je ona ponovo jedan od advokata Dragana Đilasa.
„KRIK“ o Đilasovom i Bus Plusovom advokatu, Srđanu Kovačeviću
Činjenice o vezama Dragana Đilasa i Srđana Kovačevića je potvrdio i portal „KRIK“ 2018. godine, koji u „Bazi imovine političara“ – deo o Draganu Đilasu, kaže o povezanom licu Srđanu Kovačeviću: „Srđan Kovačević je advokat koji je zajedno sa kolegama iz svoje kancelarije, Biljanom Kralj i Miroslavom Dajč, godinama zastupa Đilasove firme, pre svega „Multikom“. Kovačevićeva saradnica advokatica Biljana Kralj bila je suvlasnica firme koja izdavala Đilasov list „Press“.
Kada znamo sve što sam napisao, nije ni čudo da su lobisti Bus Plusa skočili da brane svoj interes koji ostvaruju već 12 godina. Upitno je šta sve i koliko Bus Plus plaća gradu Beogradu. Neupitno je to da Bus Plus sigurno plaća apanažu već 12 godina, onima koji ga i doveli 2011., kada su potpisali prvi ugovor sa Kentkartom, i još niz aneksa ugovora. U odgovorima na pitanja, ko, kako, koliko, zašto, najbolji odgovor je otkriće da su Đilasa i konzorcijum koji je vlasnik Bus Plusa, 2012. godine, zastupali jedni te isti advokati. Za kraj, najšokantnije otkriće! Pregledom dokumentacije firme Lanus u APR-u, koja je bila suvlasnik Bus Plusa, utvrdio sam da je 8.2.2012. kao direktor Lanusa u APR, upisan niko drugi nego do Aleksandar Bijelić. Pametnom dosta!
Opozicija koju predvodi Đilas („Nasilje protiv Srbije“) i njeni mediji šire fantastične laži pred nove izbore u Beogradu. Opet lažu da su pobedili na izborima u Beogradu 2023. Istina je da su i u Beogradu ubedljivo izgubili izbore
Zbog čega je glava Borka Stefanovića vredija od glave Slavice Vujačić? Nasilje koje generišu Đilas, negova stranka i koalicije, traje od 2018. godine. Od tog trenutka, kada se Đilas vratio u politiku, drastično je povećano nasilje nad pripadnicima SNS, pre svega ženama, i dogodilo se mnoštvo napada đilasovaca na institucije (napad na RTS, napad na predsedništvo Srbije, dva napada na Skupštinu grada, napad na Skupštinu Srbije...).
Hrvatski ministar spoljnih poslova, Gordan Grlić-Radman je gostujući 24.2.2024. godine, na hrvatskoj TV N1 izjavio da su jedno građani Srbije, a drugo Vučić i njegova politika koja, kako je naveo, mora da odluči „na kojoj će stolici da sedi” i dodao da „Vučić može biti trabant i satelit Rusije, ali neće se dopustiti uticaj Rusa ili drugi maligni uticaji koji bi narušili stabilnost Zapadnog Balkana”
26.02.2024
15:11
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
srbojsek Eda Bakareca
pre 1 godinu
Ustaški beskičmenjaku, što se nisi bunio protiv SNS parazita iz centra za socijalni rad koji su devojčicu sa Zvezdare dali ocu monstrumu da se najstrašnije iživljava?
Danas, 10.4.2023, održana je sednica Odbora za Kosovo i Metohiju, Skupštine Srbije. Autor ovog teksta je poslanik i član navedenog Odbora. Sednica je bila zatvorena za javnost. Decenijama unazad, uobičajeno je da bar polovina sednica ovog Odbora, bude zatvorena za javnost, u skladu sa tačkom 21. stav 1. Odluke o postupanju sa tajnim podacima, zbog bezbednosno osetljivih podataka u materijalu za sednicu, koji je označen određenim stepenom tajnosti. Na početku sednice bilo je prisutno 16 članova ili zamenika članova sa pravom glasa, i to 10 iz vladajuće koalicije, a šest iz opozicije. Odsutni su bili članovi koalicije „Nada“, francuski državljanin Miloš Jovanović i njegov zamenik Vojislav Mihailović.
Zamenik ministra spoljnih poslova Ruske Federacije je primetio da približavanje zajedničkih nuklearnih misija zemalja alijanse ruskim granicama pogoršava pretnje.
Predsednica Narodne skupštine Republike Srbije Ana Brnabić raspisaće izbore za odbornike skupština gradova i skupština opština u Republici Srbiji, u petak, 26. aprila 2024. godine, u 10.00 časova.
Janko Baljak, reditelj i bivši član Predsedništva Pokreta slobodnih građana, priznao je da opozicija nema šanse da pobedi na izborima 2. juna u Beogradu i da će sigurno pobediti predsednik Srbije Aleksandar Vučić.
Miroslav Aleksić, član koalicije "Biram borbu" koja se odmatnula od Dragana Đilasa, indirektno je optužio svog doskorašnjeg lidera da je kriv što su izgubili vreme za kampanju, zbog čega kasne i nemaju kandidata za gradonačelnika Beograda.
Borislav Novaković iz Narodnog pokreta Srbije, poznatiji kao Bora Solunac, rekao je da su sva tri zahteva koja je opozicija imala ispunjena i istakao da će Miloš Jovanović, Zdravko Ponoš i Dragan Đilas teško odbraniti narodu to što u Beogradu bojkotuju izbore jer kažu da ne postoje dobri izborni uslovi, dok u Srbiji izlaze na lokalne izbore.
Jedan od lidera Đilasove koalicije "Srbija protiv nasilja" Dobrica Veselinović ocenio je da je plan bojkotaša bio da Srbiju vode ka nasilju i linču na ulicama!
Pokušaj Nemačke da na silu ostvari svoje ambicije da Republiku Srpsku proglasi genocidnom tvorevinom, komentarisali su gosti Info jutra, direktor predsedništva Republike Srpske u Beogradu Mlađen Cicović i advokat Predrag Savić.
Licemerje Nemačke, SAD i Ruande koje su glavni sponzori sramne rezolucije o Srebrenici, komentarisali su gosti Info jutra, kontraadmiral u penziji Boško Antić i novinar Vladan Dinić.
Kolaps Đilasove opozicije i šizofrenu atmosferu po pitanju dolazećih izbora u njihovim redovima, komentarisao je gost Info jutra, narodni poslanik i član Predsedništva SNS Nebojša Bakarec.
Bivši pripadnik Zbora narodne garde ("zenge") Branko Tunić (59) osuđen je danas u odsustvu pred Višim sudom u Beogradu na osam godina zatvora zbog ratnog zločina nad 17 vojnika JNA u logoru Rakitje u Zagrebu, septembra 1991.
U jedinici za ubistva Skotland Jarda u Kensingtonu, u jugozapadnom Londonu taj 26. april 1999. počeo je kao miran dan . Tada je do detektiva Hamiša Kembela stigla vest da je žena izbodena ispred svoje kuće nekoliko kilometara od njega. On i kolega odmah su izašli na mesto ubistva.
Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Kruševcu, brzom i efikasnom akcijom, rasvetlili su razbojništvo i uhapsili Ž. K. (20) iz okoline Trstenika, zbog sumnje da je izvršio ovo krivično delo.
U Specijalnom sudu u Beogradu sutra bi trebalo da se održi pripremno ročište pred početak ponovljenog suđenja optuženim pripadnicima organizovane kriminalne grupe Zorana Jotića zvanog Jotka, koji se terete da su 6. juna 2018. godine likvidirali Dejana Stankovića Ždrokinca.
Fudbalski savez Srbije objavio je na svom zvaničnom sajtu da je defanzivac Sevilje Nemanja Gudelj (32) juče imao operaciju kolena, koja je prošla dobro i da postoji mogućnost da ipak bude deo tima na Evropskom prvenstvu u Nemačkoj!
Crvena zvezda dočekala je Pitera Olanjinku (28) u punom sjaju! Iskusni nigerijski napadač sinoć je crveno-belima maltene sam doneo pobedu protiv Partizana u polufinalu Kupa Srbije (2:0), pošto je na majstorski način postigao drugi pogodak, a itekako je zaslužan za prvi, pošto je naterao Aleksandra Filipovića da utera loptu u sopstvenu mrežu.
Bivši fudbalski sudija Rade Đurović opet će razbesneti navijače Partizana. Pre nekoliko dana, posle meča u plej-ofu Superlige (3:2) kritikovao je Svetozara Markovića, a nakon duela u Kupu (2:0) odbranu crno-belih.
NATO pakt posle dužeg vremena po prvi put u jednom danu imao je sedam izviđačkih platformi na nebu iznad Crnog mora. Osim strateških tu je bilo i taktičkih izviđačkih bespilotnih letelica, zatim letelica za prađenje radio saobraćaja mornaičkih patrolnih aviona, ali i borbenih koji su bili pratnja.
Američki predsednik Džo Bajden imao je još jedan gaf kada je naglas pročitao uputstva napisana na teleprompteru tokom svog govora na sindikalnoj konferenciji u Vašingtonu u sredu, i zbog toga je ismejan na društvenim mrežama.
Obećanja Kijeva Vašingtonu da rakete "atakams" neće primenjivati u napadima na teritoriju Rusije su laž, izjavio je ruski ambasador u Sjedinjenim Američkim Državama Anatolij Antonov.
Američki glumac Alek Boldvin istragao je telefon iz ruke antiizraelske agitatorke koja je od njega više puta tražila da izgovori "Slobodna Palestina" u kafiću Maman u Njujorku.
Tražite način da se dovedete u top-formu, a najviše vas brinu šlauf oko struka, široka zadnjica i jastučići na kukovima? Izvajano i zategnuto telo je, nema sumnje, skriveni san svake žene, a fitnes trener i master prof. sporta i fizičke kulture Milan Zarić predlaže najefikasnije vežbe za oblikovanje kritičnih delova tela, koje možete da radite i kod kuće.
Građani Venecije protestuju danas zbog odluke gradonačelnika Luiđija Brugnaroa da uvede turistima naplatu za ulazak u taj grad od pet evra koja danas stupa na snagu.
Šta biste učinili da ste zaključani u svom telu, s netaknutim mozgom koji radi, ali bez ikakve sposobnosti komunikacije? Kako emocionalno preživeti činjenicu da ste nevidljivi svima koji vas znaju i vole?
Prema najnovijoj informaciji TMZ-a, religiozna era kontroverznog Kanje Vesta se završila. Slavni reper pokušava da pokrene studio koji bi se bavio snimanjem filmova za odrasle.
Strahinja Ivković i Bogdan Maksić iz Vrnjačke Banje, pobednici su nedavno završenog Svetskog takmičenja za Mistera turizma i kulture koje je održano u Antaliji u Turskoj.
Kako se bliže prvomajski praznici, Vasrks ali i jedna od najvećih srpskih slava Đurđevdan, obori u okolini Čačka su sve prazniji, a kilogram najboljeg pečenja sve je teže naći.
Bosiljka Dević i Siniša Veličković venčali su se danas u Domskom odeljenju Centra za socijalni rad u Novom Kneževcu! Jedno drugom zavetovali su se na večnu ljubav, i to u devetoj deceniji!
Prodavci u poljoprivrednim apotekama u Jagodini ne pamte kada su poslednji put prodali motiku! Poljoprivrednici su prestali da ih traže pre dve decenije, jer se, kažu trgovci, gotovo više ništa ne okopava!
"Užički strip susreti" u Užicu okupili su predstavnike domaće i međunarodne strip scene, a što je još važnije i mladi Užićani imali su prilike da pokažu svoju kreativnost.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.