ZABRANA ZA NASRTLJIVE TRGOVCE! Neće moći da vas zovu na telefon i nude svoje proizvode kako im padne na pamet!

Shutterstock

12:20 Zaštitnik potrošača 3

Informer | 17. 11. 2019.

ZABRANA ZA NASRTLJIVE TRGOVCE! Neće moći da vas zovu na telefon i nude svoje proizvode kako im padne na pamet!

Potrošači koji ne žele da ih trgovci uznemiravaju telefonom biće u prilici da se preko svog operatera prijave u registar "Ne zovi", rešenje je koje predviđa Nacrt zakona o zaštiti potrošača koji je u javnoj raspravi, rekla je danas gostujući na TV Pink pomoćnica ministra trgovine za zaštitu potrošaca Višnja Rakić

Ona je navela da će registar "Ne zovi" biti kod regulatornog tela - RATEL-a, i nalaziće se na njihovom sajtu.

- Da bi zašitili potrošače, insistiraćemo na registru ''Ne zovi'', trgovci ne smeju biti nestrpljivi i nasrtljivi - rekla je Višnja Rakić.

Nacrt zakona predviđa i uvođenje prekršajnih naloga za lakše prekršaje trgovaca.

To su nalozi za lakše prekršaje, kada inspektor predoči prekršaj trgovcu a on prihvati da u kraćem roku uplati pola iznosa kazne, pa se tako reši spor - rekla je Rakićeva i dodala da će takvi nalozi moći da se izdaju samo u slučaju prekršaja za koje postoje fiksne kazne.

PREVARANTI NA INSTAGRAMU RADE PUNOM PAROM: Dalibor je kupio patike od 6.350, A POSLALI MU OVAJ KRŠ ZA 2.500 DINARA

printscreen

Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Goran Papović ocenio je u istoj emisiji da je nacrt zakona kraj priče da je zaštita potrošača borba sa vetrenjačama i da se polako dolazi do standarda razvijenih društava.

- Uvođenje prekršajnih naloga za nas krucijalno, to je bila naša primedba ranije, a do sada bila samo kolektivna tužba kao zaštita - rekao je Papović.

OMV REKLAMOM ZA GORIVO OBMANJUJE POTROŠAČE: Sitnim slovima skrivaju istinu, uprkos protestima NE ŽELE DA JE MENJAJU?!

Najveće primedbe potrošača jesu oko poštovanja garantnog roka rekao je i dodao da je značajno što će biti novih rešenja u zakonima o poštanskom saobračaju, elektronskoj trgovini i zaštiti ličnih podataka.

Neko je trgovcima prodao bazu podatka o penzionerima, kako drugačije objasniti to da ih neki trgovci nepogrešivo zovu - rekao je Papović.

On je naglasio da je uz zakon o zaštiti potrošača najbitnije izraditi podzakonska akta, tumačenja i jasne procedure, čega do sada nije bilo.



Mira

17.11.2019. 12:33

BRAVO DOSADIŠE I BOGU I NARODU SVAKI DAN ZIVKANJE I TO OKO 15H


Duško

17.11.2019. 12:40

Dojadili su sa nuđenjem svojih gluposti, zovu bez pardona u vreme popodnevnog odmora, vrte i na mobilni i na fiksni. I još su ljuti kada im kažem da nemam vremena za njihovu nasrtljivost. Kad mi nešto treba, znam dućan u koji ću to kupiti.


milegaj

18.11.2019. 11:43

Nasrtljivi su i trgovci svega i svačega ali i drugi ponuđači raznih zdravstvenih usluga i savetovanje pod izgovorom da nude velike pogodnosti (naravno ukoliko se javite kao slušaoc nihovih ponuda i ''imate sreću '' da vi budete odabrani ili kupite neki od proizvoda koje nude. Kad sam osobi koja je nudila 4 dana i 3 noćenja za mene i suprugu rekao da mi pošalju vaučer ili neki dokaz da sam dobitnik prekinula je vezu !


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]