• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Zastitnikpotrosaca.rs

16.12.2019

18:03

PROVIDNI TRIKOVI OKTOPOD TRAVELA: Privlače klijente lažnim popustom, A ONDA IM UVALJUJU SKUPLJE ARANŽMANE, EVO KAKO!

Zaštitnik potrošača

PROVIDNI TRIKOVI OKTOPOD TRAVELA: Privlače klijente lažnim popustom, A ONDA IM UVALJUJU SKUPLJE ARANŽMANE, EVO KAKO!

Podeli vest

Niža cena koja se promoviše važi "za određeni broj osoba" i, po pravilu, kada hoćete to da iskoristite, u agenciji kažu da je sve rasprodato, kao i da ima slobodnih mesta, ali su ona skuplja

Turistička agencija "Oktopod travel" služi se trikovima ne bi li prodala zimske i novogodišnje aranžmane. Cene istaknute na reklami ne odgovaraju onima koje ćete zaista platiti.

Naime, kada posetite sajt pomenute agencije shvatićete da su ti aranžmani znatno skuplji nego što ste videli na promotivnom plakatu, a da ta niža cena važi "za određeni broj osoba".

 

 

Međutim, nigde nije istaknuto o kom broju je reč, a kada kontaktirate s agencijom, taj broj povlašćenih je već popunjen.

Našoj redakciji se obratio Dušan Pavlović, koji je na Fejsbuk stranici "Oktopod travela" pronašao ponudu za "Advent" u Zagrebu. Istaknuta cena za to putovanje u reklami je 21 evro.

"To je navlakuša"

- Pozvao sam agenciju da se raspitam za putovanje u Zagreb. Tada sam saznao da je cena zapravo 29, a ne 21 evro. Navodno, mesta po nižoj ceni su već popunjena. Agent ili nije znao ili nije želeo da mi otkrije koliki broj putnika dobija aranžman po toj nižoj ceni ako ga uopšte neko i dobija - ispričao je Pavlović za Zaštitnik potrošača.

Foto: printscreen

 

Kako kaže, i njegovi prijatelji su pokušali da dobiju jeftinije aranžmane u "Oktopodu", ali ispostavilo se da ni njih nema.

- Smatram da turistička agencija "Oktopod travel" obmanjuje putnike. Reklamira jednu cenu, a kada uđete na sajt, piše da je ta cena za određeni broj mesta. Nigde ne piše koliki je broj određenih mesta. Kako putnik da zna na osnovu čega se određuje taj broj? Mišljenja sam da je to samo navlakuša, jer u suprotnom bi sve bilo transparentno.

 

 

Cena mora biti ista za sve putnike. Može da stoji da je cena snižena do određenog datuma, ali ne sme da piše da za određeni broj važi jedna cena, a za drugi broj druga cena i plus da ne znate do kog broja - uveren je naš sagovornik.

Razlike do 30 odsto

Tragom ove priče posetili smo Fejsbuk stranicu "Oktopod travela" i ispostavilo se da svaki aranžman ima dve cene. Tako na primer, ponuda za doček Nove godine u Beču košta 85 evra, ali samo za određeni broj putnika, dok ostali plaćaju 125.

S Toskanom je slična priča - razlika u dvema cenama je čak 30 evra. Uglavnom je ta razlika u visini od 30 odsto, odnosno realna cena putovanja je za trećinu veća od promovisane. Negde je ta razlika manja, a neki aranžmani se ne prodaju po dvostrukim aršinima.

 

 

"Efektiva":Slučaj za inspekciju

U udruženju "Efektiva" kažu da je takvo poslovanje nedopustivo i da je, ukoliko potrošač ne može u agenciji da dobije ono što se reklamira, reč o kršenju zakona.

- Ukoliko u reklami piše da je cena aranžmana 21 evro, a kada hoćete da ga uplatite kažu da toga više nema u ponudi, to je kršenje zakona.

Da ne govorimo o tome da nigde nije naznačeno o kom broju ljudi koji imaju pravo na jeftiniji aranžman je reč i po kojim kriterijumima ga prodaju. Ovo je slučaj za turističku inspekciju - kažu u tom udruženju.

 

 

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE
 
Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
 
Čitajte Zaštitnik potrošača:Zastitnikpotrosaca.rs

 

 



Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Tagovi:

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!
Live TV

Ne propustite novu epizodu emisije "Na merama" - U subotu od 20h ulazimo u trag i nedodirljivima!

Prošle sedmice u popularnoj Informerovoj TV emisiji "Na merama" mogli ste, između ostalog, da vidite, kako biznismen iz Ratkova Branko Babić sa Draganom J. Vučićevićem dogovara kupovinu medija Junajted grupe, šta na pijaci pazari ministarka Milica Đurđević Stamenkovski, kakve turustičke aranžmane merka poslanica-blokaderka Biljana Đorđević, gde penzionerske dane provodi nekadašnji lider SPO-a Vuk Drašković…

05.12.2025

10:57

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set