DRUGI SUSRET SA SMRĆU U NOVOM "MERCEDESU": Goran Simonović dva puta u životnoj opasnosti zbog fabričkih grešaka, OVO JE NJEGOVA ISPOVEST!
Podeli vest
Tek što mu je godinu i po dana star "GLE kupe" popravljen nakon otpadanja točka prilikom vožnje Simonoviću se iz čista mira prilikom preticanja ugasio auto nasred puta * Pukom srećom, izbegnuta je tragedija
Ako poslovica kaže da mačka ima devet života, svako ko kupi novi "mercedes" poželeće da bude ova životinja! Goran Simonović iz Žitorađe, koji je kupio ganc novi "GLE kupe" i platio ga čak 90.000 evra, u prvih godinu i po dana dva puta je gledao smrti u oči.
Na autoputu, pri brzini od 110 km/h, delovi su se razleteli na sve strane, kola su se osam puta okrenula i udarila u bankinu * Posle više od pola godine pregovora, umesto novog auta, ponudili mu da procene havarisano vozilo i doplati za drugo koje imaju na lageru
01.06.2020
16:53
Dva puta sam gledao smrti u oči, posećujem lekara zbog svega što mi se dogodilo i stvarno mi nije jasno dokad će ova noćna mora trajati - Goran Simonović
Kao što smo već pisali, 11 meseci nakon kupovine i sedam dana nakon izlaska iz ovlašćenog servisa na autoputu iz čista mira, pri brzini od 110 km/h, otpao je točak i samo pukom srećom je preživeo jer se osam puta okrenuo i nekoliko puta udario u bankinu. Iako je već tada morao da, prema svim zakonima, dobije novi automobil, borba ovog nesrećnog čoveka i nemačkog giganta je trajala mesecima.
Pošto "Mercedes" nije želeo niti da mu vrati novac niti da mu da novo vozilo i tvrdio je da ovo havarisano može da se popravi i da radi besprekorno, Simonović nije imao kud, već da ga popravi, i to uz doplatu, jer je shvatio da od ovog nekadašnjeg giganta ništa drugo ne može da dobije, a kola su mu neophodna.
Nakon što je popravio svoj "GLE kupe" i nakon što je sedam dana testiran u najboljem "Mercedesovom" servisu "Trijaška", naš sagovornik je ponovo seo u svog četvorotočkaša, ali sreća nije trajala zadugo. Samo deset dana nakon popravke luksuzni automobil, koji vredi kao dvosoban stan u Beogradu, ugasio se nasred autoputa prilikom preticanja iz čista mira i Simonović je ponovo jedva izvukao živu glavu.
Ovaj put ovlašćeni servis "Kemoinpeks" preuzeo je automobil, ali do dan-danas nije klijentu odgovorio na pitanje šta se sa vozilom dešava, niti kada će biti popravljen. Od nekih majstora iz ove "slavne" nemačke kompanije Simonović je čuo da je u automobil ušla voda i napravila kratak spoj, što se retko dešavalo i na nekadašnjem "jugu", a kamoli na "Mercedesovom" novom džipu.
Teške traume
- Ovaj luksuzni automobil sam kupio 2018. u oktobru i već nakon 11 meseci i samo sedam dana od izlaska iz servisa gledao sam smrti u oči. Na autoputu, pri brzini od 110 km/h, koja je manja od dozvoljene, iz čista mira otpao mi je ceo točak i brat i ja, koji smo bili u kolima, samo smo pukom srećom preživeli.
Insistirali su na popravci i dogodilo se još gore i čovek zamalo ponovo nije poginuo. Jasno je da na ovom automobilu malo šta valja -Vladan Kontić, auto-mehaničar
Okrenuli smo se osam puta oko svoje ose, udarali o bankine i prava je sreća da niko nije naišao i da smo izvukli živu glavu.U policijskom i zapisniku osiguranja konstatovano je da mora da se menja čak 30 delova. Mesecima sam se borio sa "Mercedesom" da mi shodno zakonu zamene ovaj automobil sa očiglednom fabričkom greškom, ali oni to nisu želeli, tvrdili su da može da se popravi i nudili mi zamene koje urušavaju ljudsko dostojanstvo.
Pošto više nisam imao snage da se borim i bio sam očajan u martu sam pristao da se automobil popravi. Čak sam doplatio oko 10 odsto, odnosno 300.000 dinara za tu popravku iako ništa nisam kriv. Nakon popravke automobil su sedam dana testirali u najboljem "Mercedesovom" servisu "Trijaška" i rekli mi da je sve kako treba - ispričao nam je Simonović i prisetio se novog nemilog događaja:
- Pre tri nedelje sam napokon preuzeo automobil i koristio ga od kuće do posla, što je razdaljina od nekih 10 kilometara. Međutim, čim je pala prva kiša, učinilo mi se da nešto ne funkcioniše kako treba. Nažalost, bio sam u pravu. Deseti dan moje vožnje automobil mi se samo ugasio, i to nasred autoputa prilikom preticanja.
Ponovo sam jedva izvukao živu glavu. Zvao sam "Mercedesov" servis, koji je poslao šleper, i automobil su prebacili u najbliži servis "Kemoinpeks" u Nišu, gde sam ga i kupio. Između redova su mi rekli da se zadnji deo ispod gepeka i rezervne gume napunio vodom i da je to izazvalo kratak spoj.
Direktor "Kemoinpeksa": Ništa ne znam
Povodom ovog skandala kontaktirali smo i sa "Kemoinpeksom" iz Niša, gde je kupljen sporni automobil koji je sada kod njih na servisu. Direktor ove firme ni na pitanje o kvarovima ni na pitanja kada će automobil biti vraćen vlasniku nije znao da odgovori.
- Stvarno ne znam šta da vam kažem o ovoj temi. Jesam direktor, ali sam ovde nov. Upoznat sam sa slučajem, automobil je kod nas i moramo da ispitamo šta se sa njim dogodilo. Ne bih pričao ništa dalje, niti davao bilo kakve vremenske okvire - opskurno nam je odgovorio Stefan Ilić, direktor ove firme.
Takve stvari su neshvatljive i za mnogo manje automobile, a kamoli za ovaj. Da stvar bude gora, otad mi se niko ne javlja. Iako je automobil sada star godinu i po dana i prešao je 45.000 kilometara, što znači da je još u garanciji, niko reč neće da mi kaže. Zvao sam servis, pisao poruke i mejlove, ali uzalud. I sad opet nemam automobil i ponovo sam mogao da poginem.
Još od onog otpadanja točka imam stalne traume, a sada sam posle ovog poslednjeg udesa bio kod lekara i konstatovao mi je da sam preplašen i izbezumljen, da mi trnu ruke i vrat. Dva puta sam gledao smrti u oči, posećujem lekara zbog svega što mi se dogodilo i stvarno mi nije jasno dokad će ova noćna mora trajati.
Majstor u šoku
Iskusni auto-mehaničar Vladan Kontić, kome smo na uvid dali fotografije oba udesa, rekao nam je da tek sada ne postoji nikakva sumnja da je reč o fabričkoj grešci.
- Čuo sam za raznorazne stvari koje se događaju na novim automobilima, ali za ovako nešto još nisam. Vreme je masovne proizvodnje i najvećim brendovima se događa da sa trake siđe 200 do 300 vozila koja imaju neku grešku a da to ne primete.
300 hiljada dinara je Goran učestvovao u popravci
Međutim, ovakve stvari ne smeju da se dešavaju. Već prvi put kada se dogodila ogromna havarija sa točkom jedna ozbiljna kompanija morala je da klijentu da novo vozilo. Insistirali su na popravci i dogodilo se nešto još gore i čovek zamalo ponovo nije poginuo. Jasno je da se radi o grešci u materijalu i da na ovom automobilu malo šta valja.
I prošli put sam napomenuo da je dobro što je vlasnik automobila angažovao advokata i veštaka i treba da traži novo vozilo, jer ovo nikada ne može dovoljno dobro da se popravi.
To se ispostavilo kao tačno. Da ne pričam da je ovde sve jasno kao dan, postoje zapisnici, izveštaji osiguranja i nemoguće je da iz "Mercedesa" bilo šta negiraju - jasan je Kontić.
Pokret za zaštitu potrošača: Ovo je pokušaj ubistva
Predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Srbije Petar Bogosavljević rekao je da se ovo što je "Mercedes" uradio može podvesti pod pokušaj ubistva sa predumišljajem.
- Oko četiri decenije sam u potrošačkim sporovima, ali ovako nešto nikada nisam video. Obično velike automobilske kuće čine sve da ugode potrošačima da ovakve stvari ne bi izašle u javnost, a "Mercedes" uporno srlja iz greške u grešku.
Od samog početka pričam da ovde mora da se primeni načelo saobraznosti, po kome je garancija od dve godine obavezna. Pošto su se dogodili ovako veliki kvarovi, zakon jasno kaže da vlasnik automobila može da bira između novog vozila, vraćanja novca i popravke starog. O tome se izjašnjava pismenim putem.
Servis "Trijaška": Samo nek dovezu automobil kod nas da ga popravimo
Vlasnik najboljeg "Mercedesovog" servisa u Srbiji "Trijaška" Jan Trijaška rekao je za naš list da su oni radili samo deo popravke i da bi rado sam platio da dovezu automobil da ga poprave.
- Taj čovek je naša stara mušterija, vozio je veliki broj "mercedesa" i mnogo ga cenim. Mi smo na ovom automobilu samo popravljali trapove. Ne znam zbog čega se ovo dešava, a još manje zbog čega automobil još uvek stoji u servisu i nisu ni počeli da ga popravljaju. Evo, nudim da platim transport iz Niša i da ga mi ovde popravimo - izričit je Jan.
Na naše pitanje da li je u 35 godina karijere video ovakav slučaj da se nov "mercedes" ovako dva puta pokvari nakon samo godinu i po dana Jan je kratko odgovorio:
- Nisam.
Nema potrošač ovde šta da pregovara sa "Mercedesom", koji očigledno pokušava da ga prevari. Ukoliko već ne žele da postupe po zakonu, potrošač treba da se obrati višim istancama. Pa nisu oni jači od države i ne mogu da ne da postupe po zakonu - rekao je Bogosavljević i dodao:
- Ovde ima i elemenata međunarodnog privrednog kriminala, a uz to, čovek je dva puta umalo izgubio život. S obzirom na to da je "Mercedes" insistirao na popravci, ne znam kako drugačije ovo da nazovem, nego pokušaj ubistva sa predumišljajem.
Uz odštetu za automobil i njegovo nekorišćenje ovom čoveku pripada i velika nematerijalna šteta. Stres koji je on preživeo, gledanje smrti u oči i sve ostale nematerijalne posledice moraju da se naplate.
Iz mog iskustva, on samo za to može dobiti vrednost novog "Mercedesa". Samo je bitno da ne odustane jer je zakon na njegovoj strani.
"Star import": Upoznati smo sa slučajem
U kompaniji "Star import", koja je generalni distributer kompanije "Daimler AG" za brend "Mercedes-Benz" u Srbiji kažu da su u više navrata dali mišljenje na upite po datom slučaju.
- U skladu sa tim upoznati ste da je kompanija "Star import", zajedno sa ovlašćenim dilerom, koji je prodavac konkretnog vozila, preduzela sve neophodne radnje i mere u skladu sa strogim procedurama kompanije.
U cilju zaštite integriteta kupca, kao i našeg brenda, svako prenošenje, davanje i objavljivanje neproverenih zaključaka neosnovano je i nije u interesu svih zainteresovanih strana - kažu u ovoj kompaniji.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Na autoputu, pri brzini od 110 km/h, delovi su se razleteli na sve strane, kola su se osam puta okrenula i udarila u bankinu * Posle više od pola godine pregovora, umesto novog auta, ponudili mu da procene havarisano vozilo i doplati za drugo koje imaju na lageru
Vernici Srpske pravoslavne crkve danas slave Lazarevu subotu ili Vrbicu, praznik posvećen vaskrsenju pravednog Lazara iz Vitinije koga je Isus Hristos, prema predanju, vaskrsao iz mrtvih.
Zapadne strane službe namerno izazvale raskol u koaliciji tajkuna Dragana Đilasa jer su shvatile da on nema podršku naroda i učiniće sve da ostatak opozicije dođe na vlast u Beogradu kako bi izazvali haos u prestonici i celoj zemlji!
Reporterka tajkunske N1 otišla u Novi Sad da pita građane da li izlaze na lokalne izbore 2. juna a odgovori su bili bolni i za Đilasove bojkotaše i za ove koji učestvuju na izborima.
Licemerje zapada i njihove lažne rezolucije bile su glavna tema emisije "Info veče". Predsednik Vučić ovih dana u Njujorku pokušava da navuče još neki glas. O ovome su govorili pukovnici Miodrag Jevtić i Veselin Šljivančanin.
Narodni poslanik Radoslav Milojčić Kena govorio je u Glavnom dnevniku TV Informer. o prozapadnoj opoziciji, sramnim napadima sa Zapada na našu zemlju, kao i borbi Vučića za Srbiju.
Čitava Rusija bruji o hapšenju Timura Ivanova, zamenika ministra odbrane Rusije. On je optužen za primanje mita. Na ovu temu u "Ratu uživo" govorili su pukovinik Velibor Stević i istoričar Saša Adamović. Uživo u program javio se i Hadži Bratislav Živković, kapetan garde VSRF.
Veliki sukobi u svetu potrajaće makar još jednu zimu. Ova 2024. godina čini se da će biti još krvavija od prethodne. U emisiji "Rat uživo" o svim ratovima koji se već vode, ali i onima koji su na pomolu govorili su istoričar Saša Adamović i prof. dr Velibor Stević, pukovnik.
U akciji koja je izvedena pre tri dana uhapšeno je 17 članova dve kriminalne grupe koje su prodavali falsifikovane diplome i isprave, ali i zloupotrebili položaj, a sada je poznato i koliko su naplaćivali svoje usluge.
Devojčica Danka Ilić ubijena je 26.marta kada su je osumnjičeni Srđan Janković i Dejan Dragijević udarili službenim vozilom JKP "Vodovod" Bor, nakon čega su je onesvešćenu stavili u zadnji deo automobila.
Odbegli Dejan Popović (43), koji se sumnjiči da je juče ujutru u Preljini ubio poznanika Maria Simovića (44), očigledno je trenutno u velikom strahu od krvne osvete s obzirom da je porodica ubijenog preduzetnika poreklom iz Crne Gore, gde je to vekovni običaj!
Teretni voz koji je prevozio gorivo iskočio je iz šina i zapalio se u blizini granične linije između američkih saveznih država Novi Meksiko i Arizona, a u incidentu nije bilo povređenih, saopštili su železnički operater BNSF i policija.
Ukrajina bi mogla da izgubi kontrolu nad skoro polovinom teritorija do kraja specijalne operacije, sugerisao je bivši američki obaveštajac Skot Riter u intervjuu za Jutjub kanal Deni Hejfong.
Ukrajinske vlasti nastavljaju da razvijaju nova ograničenja i planiraju da pooštre norme koje su već navedene u zakonu o jačanju mobilizacije, rekao je bivši premijer Nikola Azarov na svom Telegram kanalu .
Odluka Predstavničkog doma Kongresa da odobri novi paket pomoći Ukrajini neće uticati na tok sukoba, napisao je penzionisani potpukovnik američke vojske Danijel Dejvis na Iksu.
Uslov za novu isporuku NATO oružja Kijevu bio je usvajanje strogog zakona o mobilizaciji u Ukrajini, kako bi se nadoknadili gubici ukrajinskih snaga, otkrio je neimenovani diplomata u Briselu.
Da li ste znali da je Vodolija, kao jedan od vazdušnih znakova Zodijaka, zapravo najređi horoskopski znak? Astrolozi objašnjavaju da su Vodolije rođene sa posbenom misijom na Zemlji.
Plamtela je vatra kikindskim i seoskim sokacima u petak predveče, kada „Lazaricu“, uoči Lazareve subote preskače i staro i mlado. U susret najradosnijem hrišćanksom prazniku Vaskrsu, ovom starom običaju najviše se obraduju deca.
Mrtvački kovčezi, sanduci, krstovi, pokrovi, venci...U niškoj hali "Čair“ na drugom Sajmu pogrebne sve za ukop - čak i frižideri za hlađenje pokojnika pa i kolica za prevoz!
Sve do 1999. i progona Srba sa Kosmeta, Lazarice su bile običaj na Lazarevu subotu, koji se najživopisnije sprovodio među Srbima u dva sela Sredačke župe, Mušnikovu i Drajčiću, a do danas, u svom originalnom duhu, održale su se i u selima Sirinićke župe, u kojoj ima i mlađih Srba.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.