AKO IMATE PROBLEMA SA "VIPOM", NIKAKO NE ODUSTAJTE OD SVOJIH PRAVA! Račune naplaćuju, a reklamacije odbijaju
Podeli vest
Nakon što mu se pokvario tek kupljen "ajfon XR", klijent dobio zamenski telefon, ali takođe neispravan. Sve vreme su mu uredno naplaćivali i telefon i usluge koje nije mogao da koristi. Zatim su mu odbili reklamaciju, da bi svoja prava ostvario samo zahvaljujući upornosti
Mobilni operater "Vip" više ne bira ni način ni sredstva za svoje poslovanje! Ova mobilna kompanija ozbiljno obmanjuje svoje potrošače, bezrazložno im odbija reklamacije, daje neispravne zamenske telefone i neprofesionalno se ponaša prema dugogodišnjim korisnicima. Bez pardona šalju račune za period kada potrošač nije ni koristio uređaj, a kada uložite žalbu, naiđete na zatvorena vrata.
Ovakvo ponašanje u "Vipu" važi i ako ste prinuđeni da reklamirate neki uređaj kod njih, pa budite spremni na pravu agoniju.
Reč je o prevari koja datira još iz 2013. godine, a koja se povnavlja s vremena na vreme. Ovih dana na meti je na stotine hiljada građana u Srbiji
01.09.2020
17:32
Uprkos svim poteškoćama sa kojima se sretnete kako biste rešili svoj problem, rizikovaćete čak i da platite servisiranje uređaja, bez ikakvog obrazloženja i razloga.
Samo jedan u nizu oštećenih korisnika i revoltiranih zbog ponašanja zaposlenih u ovoj kompaniji jeste i Novosađanin koji je na društvenoj mreži Tviter registrovan kao just_mylo. Ni slutio nije da će proći pravu golgotu samo zato što je svoj mobilni telefon "ajfon XR" poslao na servisiranje u "Vip". Prema njegovim rečima, imao je problem sa slušalicom iako je siguran da to nije bilo fizičko oštećenje, već isključivo problem sa uređajem.
Bruka i sramota
A tek kakve sam odgovore dobijao od operatera koji rade na četovima. Bruka i sramota za jednu takvu kompaniju. Neprofesionalni, neljubazni, bezobrazni.
Just_mylo
- U "Vipu" sam uzeo "ajfon XR". Ali nakon korišćenja imao sam problem sa slušalicom, ništa se nije čulo i jednostavno prestala je da radi. Odneo sam svoj telefon u poslovnicu i tražio reklamaciju, odnosno da ga pošalju na servis. Naravno, telefon je u garanciji i po svim pravilima oni treba da snose sve novčane naknade, jer nema fizičkog oštećenja, niti nepravilnog korišćenja. Uz to, nije kupljen za dinar, već sam ja neko ko u ovoj kompaniji ostavlja po 5.500 dinara mesečno. Da ne govorim da mesec dana nisam imao telefon, ali uredno mi je stigao račun za plaćanje rate - započinje svoju priču ovaj Novosađanin.
Agonija za agonijom
Kako kaže, u ovoj agoniji prvi problem je nastao kada nije dobio zamenski telefon.
- Bio sam uporan, zvao ih, pisao. Oni obećavali i tako ukrug. Na kraju sam dobio zamenski "ajfon 6". Ali, muke tek počinju. U radnji nisam mogao odmah da proverim da li zamena radi, jer je telefon bio potpuno prazan. Ali kada sam ga uključio, imao sam šta da vidim. Pola aplikacija nije radilo, sistem nije funkcionisao, a baterija se za desetak minuta sa 100 odsto spustila na 75. Naravno, žalio sam se, bunio. Ali uzalud - priča ovaj potrošač.
Nakon kilometarskog mejla koji sam poslao VIP-u, nakon pretnji zaštitom potrošača, inspekcijom i čime sve ne, odjednom su odlučili da mi telefon ipak poprave o sopstvenom trošku, jer im je “moje zadovoljstvo najbitnije”.
— UMUKNI BUDALO (@just__mylo) September 17, 2020
- A tek kakve sam odgovore dobijao od operatera koji rade na četovima. Bruka i sramota za jednu takvu kompaniju. Neprofesionalni, neljubazni, bezobrazni. A onda je usledio šok kada su mi rekli da je reklamacija odbijena, jer sam, navodno, ja zaprljao slušalicu i oni to neće da poprave! I da za popravku svog telefona moram da platim 4.000 dinara?! - šokiran je bio naš sagovornik.
Kilometarski mejl
Prema njegovim rečima, nakon žalbe i pretnji inspekcijom u kompaniji su "spustili loptu".
- Ozbiljno sam bio ljut! Napisao sam im kilometarski mejl. Zapretio svojim potrošačkim pravima i nadležnima, pa su rešili da ipak razmotre moj slučaj. Nikada u životu više neću biti njihov klijent, jer nakon ovog bez razmišljanja raskidam ugovor sa kompanijom "Vip". Da ne govorim da su mnogo skuplji od konkurencije - naglašava ovaj nezadovoljni korisnik.
Ipak upornost se isplatila.
- Nakon kilometarskog mejla koji sam poslao "Vipu", nakon pretnji zaštitom potrošača, inspekcijom i čime sve ne, odjednom su odlučili da mi telefon ipak poprave o sopstvenom trošku, jer im je "moje zadovoljstvo najbitnije".
Bogosavljević: Reklamacije večiti problem
Domaći stručnjaci smatraju da je ovo ozbiljno kršenje Zakona o zaštiti stanovništva i kršenje etičkog kodeksa jedne takve kompanije. Predsednik Pokreta za zaštitu potrošača Srbije Petar Bogosavljević smatra da je ovo tipičan primer loše poslovne prakse i obmana potrošača!
- Prosto je nemoguće da neko bude kriv što mu je slušalica pokvarena a da nema fizičkog oštećenja niti nepravilnog korišćenja. Jasno je da odbijanje reklamacije nema osnova, jer je u velikom procentu u pitanju fabrički problem sa uređajem. Što dođe kao primer obmane potrošača. To jednoj kompaniji kao što je "Vip" ne sme da se dogodi. Takođe, nedopustivo je da se redovnim klijentima daju pokvareni zamenski telefoni, da nisu spremni za saradnju i da se na sve to ponašaju krajnje neodgovorno i neprofesionalno. Postupanjem kroz ovaj slučaj zaposleni u kompaniji "Vip" ozbiljno su prekršili Zakon o zaštiti potrošača - smatra Bogosavljević.
Prema rečima Petra Bogosavljevića, realizacija reklamacija je glavni problem među potrošačima.
- Ova sfera trgovine je glavni problem i na hiljade i hiljade žalbi imamo od strane oštećenih potrošača. Nažalost, trgovci se dovijaju na razne načine, koriste "rupe" u zakonu i nejasnim odgovorima dovode potrošače u zabludu i odbijaju im reklamacije, čak i neosnovano. Zato kupci moraju da znaju svoja prava i da se bore za njih. Čak i da alarmiraju nadležne službe - savetuje Bogosavljević.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
nebojša
pre 4 godine
ВИП СЕ ТАКО ПОНАША УД КАД ЈЕ УШАО НА НАШЕ ТРЖИШТЕ,НИШТА НОВО И НИШТА ЧУДНО.МАФИЈАШКА ФИРМА,АЛИ НАЖАЛОСТ И ТЕЛЕКОМ СРБИЈЕ-МТС ЈЕ ПОЧЕО ИСТ ДА СЕ ПОНАША.ЗАРАЧУНАВА НЕ ПОСТОЈЕЋЕ ТРОШКОВЕ,САМОИНЦИЈАТИВНО УВОДИ УСЛУГЕ КОЈЕ НИСТЕ ТРАЖИЛИ,А РЕКЛАМАЦИЈУ ЈЕ НЕМОГУЋЕ ПРОВЕСТИ.ЈЕДНОМ РЕЧЈУ ЛОПОВСКА ПОСЛЕ.СРАМОТА ЈЕ ДА ДРЖАВА ДОЗВОЉАВА ТАКАВ ОДНОС ПРЕМА СВОЈИМ ГРАЂАНИМА,КАО ДА НИЈЕ НАША НЕГО НЈИХОВА ДРЖАВА
Odgovornost ukrajinskih obaveštajnih službi za dizanje u vazduh gasovoda „Severni tok“ je očigledna, stoga Kijev treba da nadoknadi štetu koju je zbog toga pretrpela Nemačka, saopštio je nemački pokret „Štop di zanckionen“.
Ukrajinski dronovi izveli su napad na fabriku „Tajfun“, deo ruskog vojno-industrijskog kompleksa, smeštenu u gradu Kaluga u Kaluškoj oblasti. Ovu informaciju saopštio je Andrij Kovalenko, šef Centra za borbu protiv dezinformacija pri Savetu za nacionalnu bezbednost i odbranu Ukrajine.
Lažni patriota i lider Novog DSS-a Miloš Jovanović i tajkunska novinarka Danica Vučenić poručili su sa N1 da zahvaljujući zloupotrebi tragedije u Novom Sadu kreću u rušenje Srbije i predsednika Aleksandra Vučića.
Opozicija lešinari na tragediji u Novom Sadu! Ovo, nažalost, nije prvi pokušaj opozicije da politički zloupotrebi smrt naših građana i da sve pretvori u ulično nasilje i tako preuzme vlast!
Član Predsedništva Srpske napredne stranke Miroslav Čučković tokom gostovanja u "Info jutru" govorio je o propagiranju grašanskog rata od strane opozicije, ali i o tome da narod ne želi takve.
Ćerka predsednika Republike Srpske Milorada Dodika, Gorica Dodik, razotkrila je kako pojedini mediji u Bosni i Hercegovini i Republici Srpskoj manipulišu izjavama predsenika Srbije Aleksandra Vučića koje je dao za BBC.
O najnovijim dešavanjima u Rusiji i Ukrajini za našu televiziju govorili su Tomo Kovač, bivši ministar unutrašnjih poslova Republike Srpske i Pukovnik Veselin Šljivančanin.
Gosti Info jutra advokat Zora Dobričanin i analitičar Saša Borojević, govorili su o tome kako kompanija SBB u vlasništvu Dragana Šolaka krije IP adrese osoba sa kojima je maloletni ubica Kosta K. komunicirao.
Profesor dr Mina Zirojević sa Instituta za uporedno pravo i stručnjak za izborne kampanje Milan Stevanović Piksel bili su gosti Informerovog "Otvorenog studija". Govorili su o protestima u centru Beograda, kao i o globalnoj bezbednosti.
Uroš Blažić (21) pominjao je jutros na suđenju u Specijalnom sudu i Kostu K., dečaka ubicu i to nakon pitanja punomoćnika oštećenih, advokata Nebojše Perovića.
Nasilnik D.J (43) uhapšen je juče zbog sumnje da je satima držao zaključanu emotivnu partnerku (48) u jednom stanu u Obrenovcu, a da je za to vreme tukao, vukao za kosu i nazivao pogrdnim imenima!
U noći između nedelje i ponedeljka, oko 1:30 kod sela Melenci, na pruzi između Zrenjanina i Kikinde, došlo je do iskliznuća teretnog vagona, a na sreću niko nije stradao, niti je povređen.
Boriša Simanić se vratio u repRezentaciju Srbije nakon što je ostao bez bubrega na Svetskom prvenstvu u Minili, a njegov stric Mladen se prisetio najtežih momenata.
Košarkaška reprezentacija Srbije savladala je selekciju Danske (98:51), plasira se na Evropsko prvenstvo 2025. godine, a poznato je i kada će saznati rivale.
U severnokorejskoj balističkoj raketi KN-23/KN-24, koju je Rusija upotrebila protiv Ukrajine, pronađene su komponente kompanija iz NR Kine, Sjedinjenih Američkih Država, Japana, Velike Britanije i Švajcarske, proizvedene 2023. godine, saopštila je Glavna obaveštajna uprava Ministarstva odbrane Ukrajine (GUR).
Rusija i drugi protivnici Velike Britanije koriste veštačku inteligenciju (VI) kako bi pojačali sajber napade na nacionalnu infrastrukturu, izjavio je britanski ministar Pat Mekfaden na NATO konferenciji u Londonu, prenosi Gardijan.
Oružane snage Ukrajine (OSU) organizovale su "krvavi pokolj" u Selidovu u DNR, pokušavajući da insceniraju novu provokaciju nalik onoj u Buči, izjavio je za RIA Novosti ambasador za posebne zadatke ruskog Ministarstva spoljnih poslova Rodion Mirošnik.
Donald Tramp planira da potpiše izvršnu naredbu kojom bi zabranio transrodnim osobama služenje u američkoj vojsci već prvog dana nakon inauguracije. Ova naredba, koja bi stupila na snagu 20. januara, predviđa ne samo zabranu za nove regrute, već i otpuštanje hiljada aktivnih trans vojnika iz oružanih snaga SAD.
Danilo Lazović, rođen na današnji dan 1951. godine, često je u serijama i filmovima glumio kafanske tipove, ali u stvarnosti nije voleo kafanu. Svoje četvoro dece je iz centra preselio na periferiju Beograda da bi odrastali u prirodi.
Kiseli kupus je najbitniji deo zimnice tokom sezone i zimska salata na svakom stolu srpskog domaćinstva. Recept po kome su ga pripremali naši stari, originalan je i najbolji kako bi vam kiseli kupus bio savršeno ukiseljen.
Šeron Stoun bila je gošća Filmskog festivala u Torinu, a prisustvovala je ceremoniji otvaranja, gde je odmah počela sa serijom neobičnih modnih izdanja.
Sara Džesika Parker nedavno je posetila Filmski festival u Torinu, ali ovaj put nije bila u centru pažnje kao glavna zvezda, već kao podrška svom suprugu, glumcu Metjuhu Broderiku.
Pobednica "Zadruge 3" Iva Grgurić u ekskluzivnom razgovoru za Informer otkrila je detalje prevare koja se dogovorila pre nekoliko godina, kada je želela da pokrene sopstveni biznis i sebi otvori luksuzan frizersko-kozmetički salon u Beogradu.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.