PREVARA U REKLAMI ZA SET ZA MOLERISANJE! Valjak se raspadne, krečenje presedne!

informer.rs

17:15 Zaštitnik potrošača 1

M. M. D. | 28. 05. 2022.

PREVARA U REKLAMI ZA SET ZA MOLERISANJE! Valjak se raspadne, krečenje presedne!

Misleći da će uštedeti novac i obaviti posao bez mnogo muke, kao što piše u reklami na sajtu "Samo popust", Jelena M. je bacila i unakazila zidove i podove zbog opreme lošeg kvaliteta


Reklama u kojoj vam obećavaju krečenje bez kante i umakanja valjka koštala je Jelenu M. 1.399 dinara, plus troškovi dostave i mnogo živaca!

Ova Beograđanka putem internet prodavnice "Samo popust" kupila je set za krečenje kuće, koji je, kako piše na njihovom sajtu, napravljen za sve vrste površina uz minimalan pritisak i toliko jednostavan za rukovanje da mogu da ga koriste čak i deca.

Takođe, u opisu ovog proizvoda naglašeno je da se može uštedeti novac i za veoma kratko vreme kompletno srediti zidovi bez prethodne pripreme i naknadnog čišćenja prostorije.

informer.rs

- U potrazi za dobrim molerom koji bi mi okrečio celu vikendicu shvatila sam da mi treba bar hiljadu evra za materijal i majstora. Listajući oglase, naišla sam na sajt "Samo popust", gde su u ponudi imali odličan set za krečenje uz pomoć koga nisu potrebne dodatne kante sa farbom, a nema ni umakanja valjka. Pisalo je da se lako koristi i da je lako krečenje zagarantovano. Pomislila sam da je vredno pokušaja i odmah naručila set - priseća se Jelena.

Lažna reklama

Ona kaže da je ceo komplet, koji sadrži valjak, ali i dodatna pomagala, četku za ćoškove i šipku koštao 1.399 dinara, što joj se učinilo veoma povoljnom ponudom.

- Kada je stigao valjak koji sam sa nestrpljenjem čekala, odmah sam prionula na posao i počela da krečim. Nažalost, vrlo brzo usledio je hladan tuš. Čim sam sipala farbu, valjak je počeo da curi na sve strane i posle dva sata se raspao ceo. Da stvar bude gora, jedan deo je već bio polomljen u kutiji. Bila sam baš razočarana, ali ne zbog para, jer cifra zaista nije velika, već zbog lažne reklame na internet prodavnici, vremena koje sam izgubila i činjenice da ću ipak morati da platim majstora - priča ona i dodaje:

informer.rs

- Nikako mi se nije isplatilo da reklamiram ovaj proizvod, jer bih morala da platim još jednu poštarinu, a svakako i nije bilo do novca. Više neću kupovati ništa preko interneta, jer je očigledno baš tu najveća šansa da budemo prevareni.

Česte prijave

Goran Papović, predsednik "Nacionalne organizacije potrošača Srbije" (NOPS), kaže za Zaštitnik potrošača da građani moraju biti oprezni kada čitaju reklame i da ne veruju svemu što im nude prodavci na internetu.

- Lažno oglašavanje je veoma često i potrošači moraju dobro da vode računa kome daju svoj novac i poverenje. Po zakonu kupac ima pravo na povraćaj novca, u roku od 14 dana kada odustane od ugovora zaključenog na daljinu, ali to važi samo za firme. Međutim ako nešto kupujete od fizičkog lica preko interneta nećete moći čak ni reklamaciju da uložite ukoliko vam "uvale" neispravan valjak ili bilo koji drugi proizvod - objašnjava on.

Papović dodaje da u udruženja potrošača svakodnevno stižu prijave nezadovoljnih građana koji su robu kupili preko interneta.
- Postoje prednosti onlajn kupovine, ali potrošači moraju da znaju da nikada ne znaju da li je reklama koju su videli na internetu istinita, kao ni šta će kurir da im dostavi. Takođe, slike koje se objavljuju na internetu ne moraju biti verodostojne i toga moramo biti svesni - naglašava on.


1234

28.05.2022. 18:30

Ја сам купио исти тај сет и презадовољан сам. Кречење ми никад лакше није било.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.