• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: K. Milanović

03.08.2020

16:40

"TELENOR" NUDI NEPOSTOJEĆU AKCIJU?! Korisnici kućnog interneta tvrde da su prevareni, evo kako

Vesti

"TELENOR" NUDI NEPOSTOJEĆU AKCIJU?! Korisnici kućnog interneta tvrde da su prevareni, evo kako

Podeli vest

Stari korisnici uz račun dobili promo ponudu da za istu pretplatu mogu da dobiju 50 gigabajta više. U poslovnicama i kol-centru niko nema pojma o čemu je reč

Kompanija "Telenor" zavarava svoje klijente obećavajući im akcije i popuste koje nema nameru da ispuni! Naime, oni su korisnicima kojima je ugovor za kućni internet istekao uz poslednji račun poslali i reklamni letak u kome im obećavaju da mogu za iste pare da dobiju bolju uslugu nego što su imali ukoliko produže ugovor.

 

 

Čak i ako "Telenor" kaže da je u pitanju greška, zakon nalaže da artikal, u ovom slučaju kućni internet, moraju kupcu da prodaju po ceni koju su oglasili
Nenad Bumbić, Zaštita potrošača

Ipak, kada su potrošači pohrlili u filijale da potpišu novi ugovor, zaposleni su im rekli da je reč o grešci i da će mesečno morati da plaćaju čak 400 dinara više nego što je obećano!

- Ponuda važi za postojeće privatne korisnike paketa 'Telenor home', 'Telenor kućni internet 100 2018', 'Telenor kućni internet 150 2018', 'Telenor kućni internet 100' ili 'Telenor kućni internet 150', koji obnove svoj ugovor, bez kupovine uređaja, izborom jednog od dva komercijalna paketa 'Telenor kućni internet 100' ili 'Telenor kućni internet 150', uz ugovornu obavezu od 12 meseci - stoji na reklamnom letku.

Takođe, na istom papiru piše da će korisnici koji produže ugovor za 1.599 dinara sada dobiti 200 gigabajta interneta, umesto dosadašnjih 150 po toj istoj ceni.

 

 

Dejan Lončar iz Šapca je "Telenorov" klijent već dve godine. Ugovor za kućni internet samo što mu je istekao, a onda je od ove kompanije uz račun za prethodni mesec dobio i odličnu ponudu, koju nije želeo da odbije. Ipak, neprijatno iznenađenje usledilo je veoma brzo.

Traže 400 dinara

- Sa "Telenorom" smo 2018. godine sklopili ugovor za kućni internet "Telenor home 150 gigabajta". Međutim, taj ugovor je istekao pre mesec dana. Uz poslednji račun, za jun, dobili smo reklamu u kojoj tvrde da kao stari korisnici koji su sklopili ugovor 2018. godine možemo da produžimo istekli ugovor i da dobijemo za istu cenu, od 1.599 dinara mesečno, sada čak 200 gigabajta kućnog interneta, umesto 150, koliko smo dosad imali.

Kako su istakli, tu mogućnost imaju samo korisnici koji produže ugovor sklopljen 2018. godine, a akcija važi do decembra 2020. godine - kaže Lončar i dodaje:

- Kada sam pozvao kol-centar "Telenora" i objasnio šta želim, ljubazna radnica mi je rekla da ona ne zna za tu reklamu. Nije me mrzelo, pa sam otišao i u njihovu filijalu u Šapcu, ali i tamo su me radnici gledali sa čudom!

 

 

Oni su mi rekli da kao stari klijent nemam pravo na 200 gigabajta za 1.599 dinara, kako piše na reklami, već da tu uslugu moram da plaćam 1.999 dinara mesečno. Kako su mi objasnili, u pitanju je greška u reklami i da će proveriti o čemu se tu radi.

Šefica je uzela moje podatke i rekla da će mi se javiti, ali ja na taj poziv i dalje čekam - razočaran je on.

Foto: Shuterstock

OBMANA: Sporni letak

Naš sagovornik ističe da bi bilo fer da "Telenor" ispoštuje svoje korisnike i obezbedi im uslove sa reklame, čak i ako je u pitanju greška.

- Ovakve greške ne bi trebalo da se dešavaju! Ali, kada se već dese, smatram da bi trebalo da ispoštuju ono što su napisali u reklami koju sam dobio uz njihov račun. Ja i dalje čekam da mi se neko obrati iz "Telenora", nisam hteo da produžim ugovor već ga sada plaćam malo više jer mi je istekao stari. Čekam da ispoštuju ono što su napisali! - besan je Lončar.

Prava klijenata

Predsednik udruženja Zaštita potrošača Nenad Bumbić objašnjava da je svaki prodavac dužan da ispuni ono što je obećao u reklami. On smatra da je zakon u ovom slučaju u potpunosti na strani nezadovoljnog korisnika.

 

 

- Prodavac je dužan da robu proda po onoj ceni koja se nalazi u reklami! Čak i ako kompanija "Telenor" kaže da je u pitanju greška, bilo štamparska, bilo kakva druga, zakon nalaže da artikal, u ovom slučaju kućni internet, moraju kupcu da prodaju po ceni koju su oglasili na reklamnom letku.

Štaviše, prodavci često u svojim katalozima pokušavaju da se ograde ispisujući sitnim slovima na dnu strane da može doći do štamparskih grešaka i da u tom slučaju ne snose odgovornost. Ipak, zakon to ne prepoznaje i čak i tada moraju robu da prodaju po ceni koja stoji u katalogu - kaže naš sagovornik.

Bumbić savetuje građane da ne odustaju, već da traže od "Telenora" da im uslugu prodaju po ceni po kojoj su je i reklamirali.

- Moj savet svim potrošačima u ovakvim situacijama jeste da traže od kompanije da im uslugu proda onako kako su je reklamirali. Ako ne žele, insistirajte. A ako ni to ne upali, svakako ovakve slučajeve treba prijaviti nadležnoj inspekciji. Kazne za nepoštovanje zakona kreću se od 300.000 do dva miliona dinara - napominje Bumbić.

"Telenor": Rešićemo problem

 

 U "Telenoru" kažu da će dati sve od sebe da reše problem koji je nastao.
- Hvala vam što ste nas obavestili i izvinjavamo se ukoliko je došlo do bilo kakve neprijatnosti. Radimo sve sto možemo kako bi situacija bila rešena u korist korisnika - kažu u ovoj kompaniji.

 

 

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE

Najnovije informacije na portalu Informer.rs

 

 



Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
hogan67

pre 2 godine

Pozdrav svima, prije nekoliko mjeseci tražio sam na internetu kripto investitora koji bi mi pomogao u trgovanju, a upućen sam na online brokera i nikad nisam znao da riskiram svoj novac. Nakon otvaranja računa zamolili su me da počnem s početnim depozitom od 16.000,00 eura i nakon nekoliko poziva i e-poruka, nagovorili su me da izvršim transfer. Zatim sam izvršio međunarodni transfer njihovoj banci u Njemačkoj. Rečeno mi je da je preneseni novac moj fond i da će se udvostručiti za 2 tjedna. Nakon 3 tjedna čekanja nisam mogao povući svoj novac, a nisam imao ni dobiti za ulaganje. Tada sam shvatio da sam prevaren. Stoga sam brzo nazvao svog odvjetnika koji mi je rekao da postoje savezni zakoni o vrijednosnim papirima koji štite ulagače na internetu. Ako vas je online broker ili burza prevario i želi vam vratiti novac, možete se obratiti agenciji za provođenje zakona, na primjer, Lallroyal .org radi hitnog oporavka. Lallroyal je vratio moj izgubljeni novac na moj bankovni račun.

Politika

TV

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set