ZA 15 DANA 15 KILOGRAMA MANJE: Dijeta prilagođena osobama sa bolestima srca i krvnih sudova!

Pixabay

19:13 Ljubav i zdravlje 0

novosti.rs/informer.rs | 21. 01. 2019.

ZA 15 DANA 15 KILOGRAMA MANJE: Dijeta prilagođena osobama sa bolestima srca i krvnih sudova!

Iako je ovaj režim ishrane namenjen obolelima od bolesti srca i krvnih sudova, srčanim bolesnicima, zbog dobrih rezultata i odsustva neželjenih posledica, kardiološku dijetu sve češće praktikuju i zdrave osobe...

Restrikcija ishrane po ovom režimu predviđena je za ljude sa tegobama vezanim za srce i krvne sudove. Dijeta traje 15 dana i predviđa da se, za to vreme, oslabi do 15 kilograma. Da bi bila efikasna, obavezno je poštovati raspored namirnica i obroka, određenih planom ishrane. U suprotnom, dijeta neće imati željeni efekat.

Iako je ovaj režim ishrane namenjen obolelima od bolesti srca i krvnih sudova, srčanim bolesnicima, zbog dobrih rezultata i odsustva neželjenih posledica, kardiološku dijetu sve češće praktikuju i zdrave osobe.

Gotovo svaki drugi obrok obavezno podrazumeva voće. Ono što bi moglo da smeta jesu jaja, koja su zastupljena u mnogo obroka. Ljudi koje muči žuč, moraju pre nego što se odluče za ovu dijetu, da se o tome konsultuju sa svojim lekarom.

VEŽBAJTE MAKAR I SEDEĆI! Dugotrajno sedenje povećava opasnost od pojave teških bolesti

Kilogrami se ne vraćaju nakon dijete, ukoliko se po okončanju režima jede umereno.

Doručak je isti tokom 15 dana:

Svako jutro treba pojesti po jednu voćku po izboru: pomorandža, kruška, breskva, dinja, ako je sezona - kriška lubenice, dok su banana i grožđe izuzeti iz ove dijete. Posle voća i polučasovne pauze, jede se parče dvopeka i popije šolja kafe ili čaja, bez šećera.

pexels.com

PRVI DAN

Ručak: pomorandža, kuvano jaje, kiselo mleko

Večera: dva paradajza (ili dva decilitra kuvanog paradajz sosa), kuvano jaje, pola glavice salate ili krastavca, dva dvopeka

DRUGI DAN

Ručak: pomorandža, kuvano jaje, jedno kiselo mleko

Večera: 125 grama mlevenog kuvanog junećeg mesa, paradajz, pomorandža, šolja kafe, dvopek

TREĆI DAN

Ručak: pomorandža, kuvano jaje, jedno kiselo mleko, glavica zelene salate ili jedan krastavac

Pixabay

Večera: 125 grama mlevenog kuvanog junećeg mesa, pomorandža, šolja kafe ili čaja bez šećera, parče dvopeka

ČETVRTI DAN

Ručak: 125 grama kravljeg sira, jedan paradajz, parče dvopeka

Večera: 125 grama mlevenog kuvanog junećeg mesa, dva paradajza, jabuka, parče dvopeka

ZAŠTO SE NAGLO TRZAMO U SNU?! Umor i stres gori od budilnika!

PETI DAN

Ručak: 200 grama kuvanog mesa ili ribe, jedan paradajz, parče dvopeka

Večera: 250 gr kuvanog povrća (šargarepa, grašak, krompir) jedno kuvano jaje, jedan paradajz



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]