ŠTA NAM NE DOZVOLJAVA DA UTONEMO U SAN? 5 saveta kako lakše da zaspimo!

pexels.com

16:11 Ljubav i zdravlje 0

lovesensa.rs/informer.rs | 02. 12. 2019.

ŠTA NAM NE DOZVOLJAVA DA UTONEMO U SAN? 5 saveta kako lakše da zaspimo!

Što više razmišljam kako treba što pre da zaspim, to mi san teže dolazi na oči, kaže Ben Faning. Evo tehnika koje je osmislio za brže padanje u san...

Iako padaju s nogu od umora, mnogima je uveče mozak hiperaktivan: nabrajaju šta sve treba da urade sledećeg dana, često uz samokritiku zbog onoga što nisu stigli da obave ovog.

Tu je i svest da treba dobro da se naspavaju, jer bez dovoljno sna dan će biti još teži i naporniji. I što se više razmišlja kako treba što pre zaspati, to san teže dolazi na oči.

MS PODMUKLO NAPADA MLADE! Posle 15 godina lekovi novije generacije i u Srbiji!

I sam katkad "opterećen i izmožden tim problemom", Ben Faning, stručnjak za profesionalno napredovanje koji se specijalizovao za rešavanje problema izgaranja od posla, predlaže pet načina za smirivanje uma koji vas ometa da utonete u san.

Zaboravite na prošlost i budućnost

Kao odličan način da se to postigne Faning navodi kung-fu način Ekarta Tola: tokom intervjua s Oprom, Tol je podigao obe ruke kao u kung-fuu i rekao da je van njegove desne ruke budućnost, a van leve prošlost i da pažnju treba usmeriti na udaljenost između dve ruke koja predstavlja sadašnjost.

Shutterstock

Stvorite unutrašnji fokus

Usredsredite se na telesni svet koji možete da kontrolišete, odnosno na svoje telo.

Počnite tako što ćete pažnju usmeriti na svoje ruke - okrećete dlanove i stvarno razmišljate o tome šta radite do tačke isključivanja svega ostalog. Kada to počne da deluje, pokrenite laktove ili kružite ramenima. Zamisao je da se toliko usredsredite na pokrete svog tela da misli počnu da blede. Dodatna korist je da će te lagane vežbe opustiti telo.

LATINO ŠKOLA! Zavedite je na 8 načina bez da izgovorite JEDNU JEDINU REČ!

Dišite duboko

Duboko udišite kroz nos i izdišite kroz usta zadržavajući svaki dah tri sekunde. Svakim izdahom primetićete kako s njim iz vašeg jela izlazi napetost.

pexels.com

Radite nešto umirujuće

Razmislite šta vas opušta i smiruje, da li je to čitanje, crtanje, pletenje, sastavljanje slagalica... Stvorite naviku da to bude poslednja stvar koju ćete raditi pre spavanja. Pripazite da to ne bude nešto previše zahtevno, ni telesno ni mentalno.

ŠVALERSKI HOROSKOP! KAKO VARA KOJI ZNAK! Blizanci uvek imaju alibi, lav ugađa partneru! EVO KAKO DA KOGA PROVALITE

Zabeležite svetle tačke

Pre odlaska na počinak zabeležite svoje uspehe toga dana ili trenutke za koje ste zahvalni što su se dogodili. Time se, osim usporavanja toka misli, osigurava da njihov ton bude pozitivan.

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]