• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: CNN/informer.rs

14.06.2020

15:12 >> 15:13

KOME VIŠE DA VERUJEMO? Probiotici pak NISU KORISNI kao što mnogi misle!

Ljubav

KOME VIŠE DA VERUJEMO? Probiotici pak NISU KORISNI kao što mnogi misle!

Nije važno da li se nalaze u jogurtu, tabletama ili kapsulama - probiotici ne čine mnogo toga dobrog za zdravlje creva, rezultati su najnovijih istraživanja...

- Za većinu bolesti koje smo proučavali, trenutno nemamo dovoljno dokaza da preporučimo upotrebu probiotika - rekao dr Geoffrey Preidis, pedijatrijski gastroenterolog iz Teksaškog medicinskog centra i portparol Američke gastroenterološke asocijacije, koja je i vršila ovo istraživanje.

KAO RUKOM ODNEŠENO! Rešite se napetosti u vratu i ramenima u 3 KORAKA!

MAGIČNI NAPITAK POPRAVLJA KRVNU SLIKU i podiže energiju: Budite sam svoj LEKAR!

Probiotici su mali organizmi, a mogu biti i određene bakterije. Obično se nalaze u namirnicama kao što je jogurt ili dodatak ishrani, piše CNN. Kako smatra SZO, kada se daju u adekvatnoj dozi, mogu da budu korisni za ljudski organizam, na primer u borbi protiv Kronove bolesti ili ulceroznog kolitisa.

Foto: Shutterstock

- Naravno, postoje slučajevi u kojima je upotreba probiotika preporučena. Međutim, važno je znati da pretpostavke javnosti o koristima probiotika nisu utemeljene - izjavila je de Grejs Su, profesorka medicine i šef gastroenterologije na univerzitetu Mičigen.

 




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

SJAJNE VESTI! Krov nad glavom za oko 12.000 mladih
Društvo

SJAJNE VESTI! Krov nad glavom za oko 12.000 mladih

Više od 7.000 mladih već je rešilo stambeno pitanje uz subvencionisane kredite za kupovinu prve nekretnine, a nakon proširenja garantne šeme za dodatnih 300 miliona evra, biće odobreno još najmanje 5.000 kredita, poručili su iz Ministarstva finansija.

09.06.2026

17:00

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set