• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video
author image
Informer.rs

Novinar

06.02.2021

08:43

AKO SE PIJE REDOVNO, ovaj napitak može da pomogne u SKIDANJU MASNIH NASLAGA

Ljubav

AKO SE PIJE REDOVNO, ovaj napitak može da pomogne u SKIDANJU MASNIH NASLAGA

Hidratacija je veoma bitna i za kožu i za telo. Da bi metabolizam dobro radio, potrebno je unositi minimum 2l vode dnevno. Voda je vrlo moćna za postizanje top forme, ali postoji napitak koji još povoljnije deluje na mršavljenje

I nutricionisti su potvrdili da je zeleni čaj vrlo moćan napitak.

 - Voda je uvek dobar izbor, jer nema kalorija, a hidrira telo. Međutim, ako tražite nešto što može da vam ubrza metabolizam i pomogne u razgradnji masnih naslaga, redovno pijte zeleni čaj - kaže Emi Godson, nutricionista.

Zeleni čaj je pun polifenola i epigalokatehin-3-galata, koji je moćan antioksidans, a istraživanjima je dokazano da povoljno deluje na ubrzanje metabolizma.

Foto: Pixabay

Zeleni čaj

U studiji koju je objavio Journal of Research in Medical Sciences, zabeležena je povezanost konzumiranj zelenog čaja i smanjenje indeksa telesne težine.

 - Pored toga, zeleni čaj sadrži kofein, koji može pomoći u mobilizaciji slobodnih masnih kiselina. Ako pijete ovaj čaj pre treninga imaćete mnogo više energije, pa ćete moći da odradite više vežbi, a to dovodi i do veće potrošnje kalorija - dodaje Godson.

Takođe, zeleni čaj može da pomogne u smanjenju lošeg LDL holesterola prema studiji objavljenoj u Nutrition Journal. 

 




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Zastrašujuće! "Spisak smrti" Koste K. nije jedini
Hronika

Zastrašujuće! "Spisak smrti" Koste K. nije jedini

Nakon gotovo svakog masovnog zločina istražitelji pokušavaju da pronađu odgovor na isto pitanje - da li je tragedija mogla da bude sprečena? U mnogim slučajevima odgovor su pronašli među papirima, beleškama i zapisima koje su počinioci ostavili iza sebe.

08.06.2026

20:29

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set