Autor: Informer.rs

28.08.2023

Da li ima vanzemaljskih oblika života?! Naučnica NASA tvrdi da oni i te kako postoje na jednom neverovatnom mestu!

Pixabay

Naučnica iz NASA centra za svemirske letove ''Godard'' rekla je da veruje da „apsolutno“ postoji život izvan Zemlje – i da bi mogao biti mnogo bliže nego što mislimo.

Na izložbi "dubokog svemira" u Njujorku, dr Mišel Taler je govorila o šansama za postojanje vanzemaljskog života i rekla da definitivno misli da ćemo naći život na drugoj planeti.

Verovatan život u našem solarnom sistemu

- Mislim da je to vrlo verovatno, čak u našem solarnom sistemu - rekla je ona u obraćanju za američki Sun.

- Na Marsu vidimo hemiju za koju bismo na Zemlji, da je ovde, rekli da je posledica života. Ipak, pitanje je koliko dobro razumemo Mars i da li nas nešto zavarava - dodaje Talerova.

Međutim, vanzemaljski oblici života mogli su se naći i na iznenađujućem mestu - na Veneri. Umotan u atmosferu koja je uništila sve lendere poslate da istraže užarenu, toksičnu planetu, na njenoj površini ne bi mogao da preživi život. Gore u oblacima, stvar bi mogla da bude drugačija.

Foto: Shutterstock

Postoje naznake života u atmosferi Venere

- Nikada nisam očekivala da ima života na Veneri - rekla je dr Taler, naučnica iz NASA centra za svemirske letove ''Godard''.

Međutim, Venera je sada mesto gde vidimo nešto u atmosferi, što izgleda kao da bi ga mogle proizvesti bakterije.

Dr Taler nije usamljna, i brojne naučne studije predlažu istu teoriju.

Na drugom kraju, daleko od Sunca, postavljene su dve misije koje istražuju Jupiterove ledene mesece u potrazi za znakovima života od 2030.

- Vidimo moguće znake za postojanje života u atmosferi Venere, a možda i ispod leda u ledenim mesecima Jupitera i Saturna - istakla je dr Taler.

- Sunčev sistem je možda prepun jednostavnih oblika života - mikrobima. Moramo samo da dobijemo tu stopostotnu sigurnost da kažemo da smo ga pronašli, a to još nemamo - naglasila je ona.

Ranije ove godine, otkriveno je da Saturnov ledeni mesec Enceladus sadrži svih šest osnovnih elemenata potrebnih za život nakon što je detektovan fosfor. Međutim, nisu otkriveni definitivni znaci života, prenosi metro.co.uk.

Aleksandar Vulin o izborima 2. juna: Vučić mora da se bavi izborima, ovo nisu lokalni izbori, hoće da slome kičmu Vučiću i našoj slobodarskoj politici

Gostujući u jutarnjem programu televizije Prva, Aleksandar Vulin je kazao da se 2. juna odlučuje o budućnosti Srbije, te da nije reč o lokalnim izborima koji se samo tako zovu. Vulin je kazao da na ovim izborima hoće da slome kičmu Vučiću da bismo se odrekli Republike Srpske, Kosova i Metohije, da bismo priznali da smo genocidan narod i uveli sankcije Rusiji.

27.04.2024