ŽAL ZA UGAŠENIM DOMAĆIM SERVISOM ZA DOSTAVU HRAN!E Donesi, vrati se, sve ti je oprošteno
Podeli vest
Korisnici aplikacija za dostavu hrane ne štede reči žaljenja za ugašenim donesi.com, sa kojim su imali daleko bolja iskustva nego sa Glovom, koji ih je kupio i unazadio uslugu
Na društvenim mrežama ne prestaju negativni komentari na račun servisa za brzu dostavu hrane! A koliko su korisnici nezadovoljni, najbolje svedoči žal za domaćom aplikacijom Donesi, koja je, očigledno na žalost korisnika, prestala sa radom početkom septembra, kada ju je kupio "Glovo".
Beograđaninu S. Đ., umesto 560 dinara, koliko je pisalo prilikom porudžbine, traženo je da plati 1.460 dinara za hranu koju je poručio iako ga niko nije obavestio da su mu troškovi dostave dvostruko veći od cene porudžbine
09.09.2021
17:56
Otkad je aplikacija Donesi ukinuta u čitavoj Srbiji, građanima je najteže palo to što moraju da se prilagođavaju novom sistemu, koji im se, po svemu sudeći, uopšte ne sviđa, a najviše komentara odnosi se na to da je Donesi bio mnogo brži pre nego što je postao deo Glovo porodice i da im je jako žao što su se ujedinili. Takođe, poeni koje su skupljali korisnici aplikacije Donesi automatski su ukinuti, a potrošači se, između ostalog, žale na to što dugo čekaju hranu, pa ona stigne hladna. Sužen je i izbor restorana, zaposleni dostavljači su stranci koji se ne snalaze po ulicama, a to su samo neki od razloga za žaljenje nezadovoljnih korisnika.
Postoje i mnogi restorani koji navode da je dostava besplatna, međutim, kada hrana stigne, ljudi bivaju prevareni jer je cena dostave u stvari uračunata i nije ista kao da jedete na tom mestu, što dodatno razbesni potrošače.
Foto: Shutterstock
Rezimiranje
Da rezimiramo trenutnu situaciju: 1) Donesi - sada je Glovo. 2) Glovo - Nema ni 10% restorana koji su bili na Donesi, aplikacija na samrti koliko loše radi
Nezadovoljni korisnik
Jedan korisnik na Fejsbuku je izrazio svoje nezadovoljstvo lošim načinom rada i kvalitetom postojećih usluga da bi na kraju odustao od naručivanja hrane.
- Pokušavam već pola sata da naručim hranu. Da rezimiramo trenutnu situaciju: 1) Donesi - sada je Glovo. 2) Glovo - Nema ni 10% restorana koji su bili na Donesi, aplikacija na samrti koliko loše radi... Odoh do "Maksija", pa da spremam hranu. Bukvalno sam se toliko iznervirao da ću da krenem da jurim funding da pravim novi sajt za dostavu hrane, koji će da izgleda i funkcioniše isto kao i stari Donesi - poručio je on.
Loša iskustva nižu se i na društvenoj mreži Tviter. Slavko Ilić u svom postu kaže da će prestati da koristi aplikacije za dostavu hrane, jer nailazi na pregršt problema pri naručivanju.
- Tranzicija iz Donesi u Glovo katastrofa! Nema migracije naloga, aplikacija Donesi praktično onesposobljena, restorani koje je Donesi imao nisu u aplikaciji Glovo... Od elegantnog naručivanja i plaćanja hrane vraćam se na zvanje telefona i keš, dok ne reše sve - napisao je ovaj bivši korisnik aplikacije "Donesi.
U nizu loših iskustva česta se odnose i na kašnjenje dostave, a taj problem sa aplikacijom Donesi očigledno nisu imali.
- Dosta sam koristio Donesi ranije, Glovo isporučuje brzu hranu sat i po vremena, možete zamisliti kakva je hrana. Vratite Donesi - piše Katuša.
Foto: Shutterstock/Zastitnik potrosaca
Potrošači su nezadovoljni i kuririma, odnosno njihovim odnosom prema poslu. Tako može da vam se desi da dugo čekate hranu koja završi kod nekog drugog.
- Naručim hranu, čekam kao mamlaz, a onda mi stigne notifikacija da je isporučeno i da ocenim kurira. Hrane nigde. Izađem ispred zgrade, pitam čoveka iz Glova da li je doneo hranu, a on mi kaže: "Izgleda da sam pogrešio ulaz i dao pogrešnom čoveku". Ali, kaže, može da ga zamoli da mi vrati moju hranu?!? Rekoh: "Druže, ne bih da jedem to što je neko već otvarao. Kaže: "Ma možda nije" - podelio je svoje urnebesno iskustvo jedan mladić na Tviteru.
Još jedan od sličnih komentara podelio je još jedan korisnik.
- Situacija. Stiže mi Glovo dostava. Karticom je plaćen i iznos restoranu i dodatni iznos za dostavu. Zovu me da izađem i vozač traži da mu platim dostavu. Ja mu objašnjavam i pokazujem da je plaćeno karticom, što on ima i na računu koji drži kod sebe. Morao je da zove i restoran i koga god iz Glova, što je potrajalo 15 minuta, dok su rešili situaciju i taman da se klopa ohladi - iskustvo je drugog korisnika.
Ekipa Zaštitnika potrošača pokušala je da stupi u kontakt sa kompanijom "Glovo" i od njih dobije komentar, ali nam to ni ovog puta nije pošlo za rukom i nismo dobili odgovor ni na jedno pitanje iako ih šaljemo već nekoliko nedelja.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Beograđaninu S. Đ., umesto 560 dinara, koliko je pisalo prilikom porudžbine, traženo je da plati 1.460 dinara za hranu koju je poručio iako ga niko nije obavestio da su mu troškovi dostave dvostruko veći od cene porudžbine
Situacija u području Kupjanska naglo se pogoršala do kraja dana 24. decembra, kada su jedinice Oružanih snaga Ukrajine (OSU) izvele snažan napad na istočni deo grada i zauzele teritoriju nekadašnjeg mlečno-konzervnog kombinata, objavio je vojni analitičar Jurij Podoljaka.
Srbija je na pravom putu, a u budućnosti treba da obezbedi vrhunsko obrazovanje na fakultetima u saradnji sa vodećim univerzitetima širom sveta i izgradi data centre kako bi bila konkurentna na međunarodnom nivou, izjavio je američki profesor ekonomije, akademik i svetski priznati geopolitički analitičar Džefri Saks u intervjuu koji je vodio ministar finansija Srbije Siniša Mali.
Nenada Rašića, Kurtijevog slugu, napustila je i Gordana Mihajlović, jedini kandidat za poslanika na vanrednim parlamentarnim izborima iz Zubinog Potoka ispred njegove stranke Za slobodu, pravdu i opstanak.
Izraelski istoričar Gideon Grajf izjavio je danas da se u Srebrenici desio zločin tokom ratnih dejstava devedesetih, ali da to nije bio genocid, dodajući da su Srbi optuženi za zločine koje nisu počinili.
Viši sud u Beogradu osudio je danas Nemanju Šućurovića (42) na 14 godina zatvora jer je kontinuirano zlostavljao 50-godišnju vanbračnu suprugu u njenom stanu, što je za posledicu imalo njenu smrt 21. juna 2024. godine.
Aleksandar P. (40) iz Beograda, koji je uhapšen u velikoj akciji policijskih službenika UKP-SBPOK u saradnji sa Višim javnim tužilaštvom u Beogradu kao organizator kriminalne grupe koja je sumnjiči da je imala velike laboratorije za uzgoj marihuane ima krcat dosije a dobro je poznat i javnosti.
Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova, Policijske uprave za grad Beograd, UKP, u saradnji sa Višim javnim tužilaštvom u Beogradu identifikovali su napadača koji je d 6. decembra 2025. godine u restoranu u Novom Beogradu izrešetao Nemanju Krstića (30).
Dvojica lopova opljačkala su prodavnicu 7-Eleven u severnom Teksasu na Badnje veče. Jedan od njih je bankomat zakačio za automobil, dok je drugi nagazio gas, što je dovelo do urušavanja unutrašnjosti prodavnice.
Uprkos reputaciji jednog od najuređenijih zdravstvenih sistema u Evropi, u Nemačkoj se svake godine procenjuje da između 17.000 i 19.000 ljudi umre zbog grešaka u lečenju koje su mogle biti sprečene.
NATO je bio primoran da podigne ratne avione kako bi nadzirao masivne ruske "medvede", nuklearne bombardere koje je predsednik Rusije Vladimir Putin poslao da bi zapretio Velikoj Britaniji tokom božićnog leta iznad Norveškog mora, prenosi "Miror".
Kampanja mobilizacije koju sprovodi Kijev postala je drakonska usled velikih gubitaka na frontu, što je primoralo vojno sposobne muškarce da traže nove načine bekstva.
Dok se sve češće govori o nepotizmu i privilegijama u filmskoj industriji, zaboravlja se da su mnoge najveće svetske zvezde do uspeha stigle potpuno same.
Reditelj Martin Skorseze je često angažovao svoju majku da se pojavljuje u njegovim filmovima, gde je ona igrala majčinske uloge i kuvala za glumce i ekipu.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar