• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: S. M.

06.04.2023

13:26

NAPLAĆUJU USLUGE KOJE GRAĐANI NE AKTIVIRAJU! SBB traži pare za nepostojeći paket

Zaštitnik potrošača

NAPLAĆUJU USLUGE KOJE GRAĐANI NE AKTIVIRAJU! SBB traži pare za nepostojeći paket

Podeli vest

Problemi korisnika sa SBB-om samo se nižu. Tako je naš sugrađanin Ljubomir K. iz Beograda uz mesečni račun za kablovsku dobio da plati još 800 dinara za korišćenje aplikacije koju nije aktivirao.

- Gledam u račun i ne verujem. Uz uobičajeni paket koji koristim dobio sam i dodatak Net 100, koji nikada nisam koristio, niti mi treba. Ova usluga košta 800 dinara. Odmah sam pozvao podršku, a operater mi kaže da sam aktivirao dodatnu aplikaciju. Ubeđujem ga da nisam, niti neko iz moje porodice, ali uzalud - priča Ljubomir K.

Foto: Shuterstock

Razbijen ekran

Ovaj Beograđanin naglašava da niko iz njegove porodice ne koristi aplikaciju i sigurno im nije bio potreban dodatni internet.

- Operater mi je rekao da je navodno sa mejla supruge aktivirana opcija za više interneta. Aplikacija se nalazi na telefonu kome je razbijen ekran i koji se ne koristi. Ljubazno mi je rečeno da platim ovaj uvećan račun, a onda će oni da me odštikliraju i da odjave dodatnu uslugu. Zašto bih to plaćao, jer nisam aktivirao dodatnu uslugu, a nisam dobio ni obaveštenje da sam uspešno aktivirao bilo kakav dodatak, što bi trebalo da dobijem na mejl, ako sam to već uradio - kaže Ljubomir K.

SBB bez adekvatnog odgovara

U kompaniji SBB rekli su da bez uvida u podatke korisničkog ugovora ne mogu da vide na koji način mogu da reše problem ukoliko je do njega došlo.

- Sva uputstva u vezi sa korišćenjem aplikacije MojSBB i aktiviranja internet dodataka nalaze se u dokumentima koja su dostupna na našem zvaničnom sajtu. Naš savet je da nam se korisnik, zarad najbržeg rešenja i nedvosmislenih informacija, obrati na zvaničan mejl, putem društvenih mreža ili pozivom kontakt-centra - rekli su u ovoj kompaniji.

On smatra da svaka nova usluga mora da se potvrdi i da se neki papir potpiše.

- Da je tako, ne bi dolazilo do ovakvih grešaka. Smatram da je ovo greška SBB-a, koju treba da isprave. Ja nisam ništa potpisao, niti mi je potrebna nova usluga. Ako ne dođemo do dogovora, tužiću ovu kompaniju i naravno raskinuti ugovor - kategoričan je Ljubomir K.

Sudski spor

Iz Pokreta potrošača Beograda savetuju našeg sagovornika da pogleda predugovor i da vidi šta u njemu piše kada su u pitanju dodatne usluge.

- Svakako da treba da postoji neki pisani trag po kome se vidi da je zaista aktivirao novu uslugu, kao i potvrda da će za to biti zadužen sa dodatnim iznosom - kažu u Pokretu.

Oni takođe navode da se ovakve situacije teško dokazuju. Potrebno je podneti zahtev za pristup informacijama od javnog značaja da se utvrdi da li je aktivirana aplikacija ili nije, a to je teško kada je SBB u pitanju, jer nije državna firma.

- Ukoliko se u ovom slučaju dve strane ne dogovore oko rešenja spora, izvestan je sudski spor u kome će se dokazivati ko je u pravu. Svakako potrošač prolazi kroz stres i neplanirane troškove - navode u Pokretu potrošača.
 

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
hrani

pre 1 godinu

Ugovor sam potpisao za full paket čini mi se 5000,RSD mesečno,ali na kanalima nemam kanal RTR1 koji je sastavni deo paketa a koji se više ne emituje,čime je potpisani ugovor prekršen,dokle će mi drugi određivati š ta ću gledati a šta ne-....... Nisam znao da sam pod sankcijjama!!! Na moje pitanje odgovorili su da će ubaciti neki drugi kanal,na šta sam prokomentarisao verovatno neki dečiji da ponovo pogledam Peđa i vuk.... S R A M O T A !!!!!

Tužilac

pre 1 godinu

Čin jenica je da SBB radi šta hoće jer zna da mu sudski organi u Srbiji ništa ne mogu - oštećeni potrošač mora da ih tuži sudovima u Luksmburgu i naravno da ljudi nisu ludi da ulaze u troškove koji će ih zaviti u crbo. Zamislite da ovaj čovek zbog 800 dinara plati sudske troškove od par hiljada EUR. Ista priča je i sa Šolakovim TV N1 i NovaS koje ne podležu pod zakone ove zemlje. Ne razumem, zašto država to prihvata i dozvoljava? Hoćeš da emituješ u Srbiji? Registruj se u APR, plaćaj poreze u Srbiji i prihvati zakone ove zemlje. AKo ti se ne sviđa onda do viđenja, nema dozvole za nekakvo "prekogranično emitovanje" jer je to BEZOBRAZNA LAŽ - bio sam u Luksemburgu, tamo se ovaj program N1 NE EMITUJE.

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set