• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: informer

29.10.2023

14:30

Misterija leta 914! Bezvremenski avion sa sve putnicima leti već 67. godina - Priča koja i danas ledi krv u žilama, mit ili istina?! (VIDEO)

youtube/ Doomed Flight

Lajfstajl

Misterija leta 914! Bezvremenski avion sa sve putnicima leti već 67. godina - Priča koja i danas ledi krv u žilama, mit ili istina?! (VIDEO)

Podeli vest

Sasvim običan let pretvorio se u misteriju nerešenu već punih 67 godina.

Putnici su 2. jula 1955. godine poleteli iz Njujorka za Majami, međutim, 3 sata kasnije, kada je već trebalo da slete na odredište, nije bilo ni traga ni glasa američkom avionu.

Naime, radi se o avionu "Pen em flajt 914". Kontrolori leta u Majamiju nisu imali nijedan let koji se približava na radaru, a takođe nijedan signal za uzbunu nije bio primljen.

Let "914" nestao je sa svih radara, nisu uspevali da kontaktiraju pilota ni preko radija, pa je sve ukazivalo na to da je avion izgubljen. Potraga za avionom i oko 60 ljudi u njemu počela je odmah.

Inače, let je delom svoje trase prelazio preko Atlantskog okeana, pa je odmah poslata spasilačka ekipa i obalska straža kako bi pretražili vodu, međutim, nije pronađen nijedan deo aviona.

Foto: PHOTOMASTER

 

 

AGONIJA TRAJALA 37 GODINA

 

Avion je nestao bez traga i niko nije znao šta se sa njim desilo sve do 37 godina kasnije.

Tog 2. septembra 1992. godine u Venecueli kontrolor jednog leta bio je na dužnosti na aerodromu u Karakasu kada se niotkuda nova tačka pojavila na radaru.

Kontrolor je prvo pomislio da je u pitanju greška, ali ubrzo su on i njegove kolege mogli da vide avion svojim očima. Delovao im je kao običan putnički avion, ali kako su se približavali shvatili su da gledaju u veoma star avion.

Sledeća čudna stvar koja se dogodila bila je kada je pilot aviona kontaktirao kontrolu leta i upitao gde se nalaze. Kontrolor leta im je odgovorio da se približavaju upravo Karakas aerodromu u Venecueli i pitao ih za njihovo krajnje odredište, ali pilot im je odgovorio da su oni "Pen em flajt 914" i da lete za Majami.

 

 

Kontrolor leta je pomislio kako je ovo veoma čudno jer je avion bio daleko od svog odredišta, ali im je ipak odobrio sletanje.

Nakon toga pilot je obavestio kontrolu leta kako je njegov avion trebalo da sleti u Majami 2. jula 1955. godine. Kontrolor leta nije mogao da veruje šta čuje, pa je pomislio kako je bolje da ih puste da se prizemlje pre nego što nastave sa pitanjima.

Kada se avion sleteo na pistu stigle su i spasilačke ekipe kako bi pomogle putnicima kojima je možda potrebna pomoć. Međutim, pre nego što su se vrata aviona otvorila, kontrolor leta je preko radija upitao pilota da li zna da je 1992. godina što je pilota navodno uznemirilo, pa je ponovo pokrenuo avion za poletanje.

Kontrolori leta su pokušali da ga urazume i odgovore od leta, ali pilot nije odgovarao. Još neko vreme su mogli da ih vide na radaru pre nego što su ponovo zauvek nestali. Niko nije umeo da objasni šta se desilo u Karakasu tog jutra.

Foto: Shuterstock

 

 

MIT ILI ISTINA?

 

Kredibilnost ovog događaja se često dovodila u pitanje, prvi članak o ovom avionu izašao je 1985. godine, a 1992. godine je u još 3 različita tabloida pisano o ovom događaju. Datumi, slike i imena kontrolora leta su se menjala sa svakom novom verzijom.

Neki izvori su tvrdili da su se putnici vraćali kućama 37 godina kasnije i nisu izgledali kao da su ostarili ni dana.

Iako je priča zvanično proglašena lažnom, ovaj događaj postao je neka vrsta urbane legende jer nijedan dokaz o avionu ili putnicima nikada nije izašao u javnost. Jedina stvar koja je navodno pronađena jeste džepni kalendar iz 1955. godine koji je nekako dospeo na aerodrom u Karakasu, a mnogi tvrde da je upravo to ključni dokaz da je priča istinita.

Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

Ima li kraja?! Nova faza ludila opozicije: Idemo u rat protiv mašina! (VIDEO)
Politika

Ima li kraja?! Nova faza ludila opozicije: Idemo u rat protiv mašina! (VIDEO)

Sa jedne strane imamo predsednika Aleksandra Vučića, koji Srbiju gradi i modernizuje, a sa druge strane imamo opoziciju koja koči tu modernizaciju, koja se bori protiv uklanjanja nebezbednog nacističkog mosta, a sada javno obećavaju i borbu protiv mašina, baš kao početkom 19. veka kada su bile skupine ljudi koje su se borile protiv mašina i koje su ih razbijale!

22.11.2024

07:16

TV

(VIDEO) Da li je Donald Tramp prećutno podržao Bajdenovu odluku?!
Live TV

(VIDEO) Da li je Donald Tramp prećutno podržao Bajdenovu odluku?!

Situaciju na frontu između Rusije i Ukrajine ali i tišinu Donalda Trampa nakon Bajdenove odluke da Ukrajina gađa unutrašnjost Rusije američkim oružjem , analizirali su gosti "Rata uživo", novinar i ekonomista Nebojša Berak i Sava Stambolić ispred Centra za društvenu stabilnost.

21.11.2024

22:19 >> 23:21

Društvo

JOŠ Društvo VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Džet set